تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۶۰۲۹۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشریح کرد؛

نرخ تورم کهگیلویه و بویراحمد چقدر پایین آمد؟

۵
۰
نرخ تورم کهگیلویه و بویراحمد چقدر پایین آمد؟
کبنا ؛نرخ تورم استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر رتبه اول در بین استان های کشور را داشته، با این حال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر از کاهش رتبه 4 پله ای تورم می دهد.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری در نشست پروژه های اقتصادی ویژه سفر رئیس جمهور با اشاره به اینکه مدیران حوزه اقتصادی سه مقوله را در طرح های اقتصادی دولت مدنظر داشته باشند تا استان با دست پر به استقبال سفر دولت برود، گفت: نکته اول ارائه طرح های بزرگی که قرار است در این سفر کلنگ زنی و عملیات احداث آن آغاز شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: نکته دوم برآورد تسهیلات مورد نیاز از طرح های اقتصادی است و مشخصات پروژه‌هایی که از سفر دولت به استان نیازمند اعتبارات هستند احصا شود .
 وی عنوان کرد و نکته آخر پروژه هایی که قرار است افتتاح شوند لذا برنامه های دستگاه های اقتصادی حول این سه محور باشد.
معاون اقتصادی استانداری بیان کرد: استان های یزد و بوشهر توانستند استفاده حداکثری از سفر دولت را ببرند که مدیران استان با همکاران خود در این استان ها ارتباط برقرار کنند در جریانات اقدامات و تجربیات این استان ها در بخش اقتصادی قرار گیرند.
عسکری با اشاره به اینکه پروژه های سفر تحول بزرگی در استان ایجاد خواهد کرد، افزود: کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت سیزدهم شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد و پیشرفت هایی خوبی حاصل خواهد شد.
وی به توفیقات تیم اقتصادی استان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تورم استان اول کشور بود و بالاترین تورم را داشتیم اما از فروردین سال گذشته شرایط به سمت بهتر شدن پیش رفت و در حال حاضر استان بیست و هفتم به لحاظ نرخ تورم در کشور هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: به لحاظ کنترل تورم عملکرد خوبی داشتیم اما برخی رسانه‌ها به جای اینکه به این موضوعات و دیگر اقدامات خوب صورت گرفته بپردازند مطالبی انتشار می دهند و این تلاش و زحمات را نادیده می گیرند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی تورم نرخ تورم
نام شما

آدرس ايميل شما

قاسمی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی تو چطوری دانشواه درس خوندی؟
Iran, Islamic Republic of
ماشالله درود خسته نباشید😁😀
Iran, Islamic Republic of
درسته مثل نرخ ماسه که درشش ماه سه بار بالا رفته کسی جوابگو نیست
Iran, Islamic Republic of
مگه میشود روغن ۵برابر وگوشت ۳۳۰هزار تومان وخوراکی ها هرکدام ۳برابر قیمت بخورند وتورم بیاد پایبن
Iran, Islamic Republic of
آخ سی استان بدبخت با این مدیران
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1