کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشریح کرد؛

نرخ تورم کهگیلویه و بویراحمد چقدر پایین آمد؟

7 فروردين 1402 ساعت 12:44

نرخ تورم استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر رتبه اول در بین استان های کشور را داشته، با این حال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر از کاهش رتبه 4 پله ای تورم می دهد.


نرخ تورم استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر رتبه اول در بین استان های کشور را داشته، با این حال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر از کاهش رتبه 4 پله ای تورم می دهد.
به گزارش کبنانیوز، سید احسان عسکری در نشست پروژه های اقتصادی ویژه سفر رئیس جمهور با اشاره به اینکه مدیران حوزه اقتصادی سه مقوله را در طرح های اقتصادی دولت مدنظر داشته باشند تا استان با دست پر به استقبال سفر دولت برود، گفت: نکته اول ارائه طرح های بزرگی که قرار است در این سفر کلنگ زنی و عملیات احداث آن آغاز شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: نکته دوم برآورد تسهیلات مورد نیاز از طرح های اقتصادی است و مشخصات پروژه‌هایی که از سفر دولت به استان نیازمند اعتبارات هستند احصا شود .
 وی عنوان کرد و نکته آخر پروژه هایی که قرار است افتتاح شوند لذا برنامه های دستگاه های اقتصادی حول این سه محور باشد.
معاون اقتصادی استانداری بیان کرد: استان های یزد و بوشهر توانستند استفاده حداکثری از سفر دولت را ببرند که مدیران استان با همکاران خود در این استان ها ارتباط برقرار کنند در جریانات اقدامات و تجربیات این استان ها در بخش اقتصادی قرار گیرند.
عسکری با اشاره به اینکه پروژه های سفر تحول بزرگی در استان ایجاد خواهد کرد، افزود: کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت سیزدهم شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد و پیشرفت هایی خوبی حاصل خواهد شد.
وی به توفیقات تیم اقتصادی استان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تورم استان اول کشور بود و بالاترین تورم را داشتیم اما از فروردین سال گذشته شرایط به سمت بهتر شدن پیش رفت و در حال حاضر استان بیست و هفتم به لحاظ نرخ تورم در کشور هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: به لحاظ کنترل تورم عملکرد خوبی داشتیم اما برخی رسانه‌ها به جای اینکه به این موضوعات و دیگر اقدامات خوب صورت گرفته بپردازند مطالبی انتشار می دهند و این تلاش و زحمات را نادیده می گیرند.


کد مطلب: 460291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460291/نرخ-تورم-کهگیلویه-بویراحمد-چقدر-پایین-آمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1