تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۴۵۹۳۲۴
در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بساط تخریب و تهمت زدن در استان کهگیلویه و بویراحمد جمع شود / حرمت افراد را نشکنید / تخلفات به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی گزارش داده شود / جلسات هدفمند اداره شوند

۱۰
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بساط تخریب و تهمت زدن در استان کهگیلویه و بویراحمد جمع شود / حرمت افراد را نشکنید / تخلفات به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی گزارش داده شود / جلسات هدفمند اداره شوند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بساط تخریب و تهمت زدن در استان کهگیلویه و بویراحمد جمع شود و حرمت افراد را نشکنید.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده شامگاه شنبه (13 اسفند ماه 1401) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اشاره به سهمیه ایثارگران در جذب نیروی انسانی ادارات، اظهار داشت: باید سهمیه ایثارگران در استخدام دستگاه‌های دولتی رعایت شود، بنده از مدیران می‌خواهم که حرمت شهدا و خانواده شهدا نگه داشته شود.
احمدزاده تأکید کرد: تمامی استخدام‌ها و جذب نیروی انسانی ادارات باید از طریق آزمون باشد و توجه ویژه‌ای به سهمیه شهدا و ایثارگران شود. به تمامی دستگاه‌های استان تکلیف شده که حتماً حق ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران اجرایی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دولت سیزدهم دغدغه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر را داشته باشند و نباید حق یک نفر هم نادیده گرفته شود. در سال‌های گذشته حقوق فرزندان ایثارگران رعایت نشده بود.
وی با اشاره به موضوع استخدام‌های بی‌ضابطه سال‌های گذشته در ادارات، گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسی استان به موضوع استخدام‌های بی‌ضابطه ورود کرد و اکنون تعدادی مدیران مورد بازخواست قرار گرفتند و گرفتار شدند.
احمدزاده اضافه کرد: کار‌های بزرگی در رابطه با اشتغال در بخش خصوصی و دولتی در حال انجام گرفتن است که باید سهمیه ایثارگران در آن‌ها رعایت شود.
وی با بیان اینکه نرخ اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۹.۶ درصد به ۷.۶ درصد رسیده که این آمار برای اولین بار در استان اتفاق افتاده است، افزود: طرح‌های بزرگ اشتغالزایی کلنگ‌زنی خواهد شد.
احمدزاده در خصوص زیرساخت‌های اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این زیرساخت‌ها در حال آماده شدن است از جمله؛ کلنگ‌زنی پتروشیمی دهدشت، افتتاح پتروشیمی گچساران، مینی پالایشگاه دهدشت با اشتغال ۵۰۰ تا ۸۰۰ نفر، ایجاد کارخانه‌های فسفات آمونیاک، نیروگاه‌های سیکل ترکیبی در پادوک با ۱۲۰۰ شغل که با به ثمر رسیدن این طرح‌های بزرگ و تحول‌زا، استان کهگیلویه و بویراحمد از این گردنه سخت عبور خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای میدان گازی مختار بویراحمد پیمانکار انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه است. این پروژه در مرحله اول حداقل ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: پالایشگاه دوم گچساران نیز سه الی چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بین سه تا پنج هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه توانبخشی، ورزشی و تفریحی بنیاد شهید و امور ایثارگران گریزی زد و گفت: این پروژه اهمیت بالایی دارد و در بودجه ۱۴۰۲ توجه بیشتری به این پروژه خواهیم کرد.
احمدزاده گفت: دستگاه‌ها روی ساماندهی گلزار شهدا حساسیت داشته باشند و بی‌تفاوت نباشند. ۲۲ میلیارد تومان برای ساماندهی قبور شهدای گمنام یاسوج، باشت و سی‌سخت تخصیص داده شده است.
وی گفت: در سفر ریاست جمهوری مصوب شد که ۶۰ میلیارد تومان به کارخانه نشاسته و گلوکز یاسوج مربوط به سازمان اقتصادی کوثر تخصیص داده شود اما اکنون در حال رایزنی با مسوولان عالی رتبه کشوری برای تخصیص اعتبار هستیم و یا اینکه کارخانه را به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و یا بنیاد برکت واگذار شود.
وی با بیان اینکه باید اهداف جلسه مشخص باشد، اظهار داشت: جلسه امروز هدفمند اداره نشد و بهتر است که مدیران با برنامه و‌ایده مناسب در جلسات حضور پیدا کنند و نباید در چنین جلساتی هر کس هر حرفی به نظرش رسید، بگوید؛ زیرا اینگونه نظم جلسه به‌هم میریزد.
احمدزاده با تاکید بر اینکه باید این بساط تخریب و تهمت زدن در استان کهگیلویه و بویراحمد جمع شود، گفت: اگر تخلفی انجام شده، دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید ورود کنند و افراد نباید بدون حساب و کتاب تهمت و افترا بزنند و حرمت‌ها را بشکنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: چنانچه تخلفی رخ داده باید به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی گزارش داده شود تا در چارچوب قانونی پیگیری شود.
وی با اشاره به رفتار یکی از مدیران در جلسه و استفاده از لفظ نادرست، ضمن عذرخواهی از مهمانان جلسه، تأکید کرد: اینگونه رفتار‌های نادرست را در حین جلسات تحمل نمی‌کنیم و مدیران باید حرمت جلسه را نگه دارند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نقد پذیر بودن بهترین کاره
Iran, Islamic Republic of
کنترل استان و مدیریت از دست عزیزان خارج شده ...وکلا قابل مشاهده هستش
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندیم فیشهای گاز نجومی شده ؟ چرا کسی پاسخگو نیست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
رتبه کشوری استاندار چنده از نظر مدیریت ؟
Iran, Islamic Republic of
هرچه دارید استخدام میکنید سهمیه هست مگه به بقیه هم چیزی میرسد.یا سهمیه نمایندگان یا دیگر سهمیه ها که البته نمایندگان برای رای جمع کردن خیلی سهمیه بیشتر میگیرند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیریت افتضاح کهگیلویه و بویر احمد برکسی پوشیده نیست
Iran, Islamic Republic of
اوه ه ه . چه نظری داده استندار
عباسی
Romania
متاسفانه فرهنگ استان ما در این زمینه نیاز به اصلاح داره هرکسی به راحتی چشمش رو میبنده و هرچی می‌خواد به بقیه میگه
غلام زاده
Romania
آقای احمدزاده از لحاظ برخورد و رفتار نمره ی ۲۰ رو میگیرن اونام شاید چون سال ها در این استان نبودن و مثل سایر رجل سیاسی رفتار نمیکنن هست
Romania
تو این استان اخراج از جلسه برای افرادی که بی حرمتی میکنن کافی نیست آقای استاندار بعضی ها حرمت خودشون رو نمیشناسن
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1