تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۵۹۴۵۶
یادداشتی از بهنام احمدی؛

18 ماه با سید علی احمدزاده در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۳۸
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
18 ماه با سید علی احمدزاده در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بهنام احمدی_ فعال‌رسانه‌ای_ در یادداشتی به عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی و اقتصادی پرداخته و نوشته است؛ بازگرداندن شماری از واحد‌های تولیدی راکد به چرخه تولید، تکمیل و اخذ مجوز طرح‌های بزرگ زیرساختی و تحول‌زا از انقلاب در سد‌سازی تا پالایشگاه‌سازی، سرمایه‌گذاری برای توسعه شهرک‌های صنعتی و پیگیری روند پیشرفت فیزیکی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و خدماتی، ورزشی و رفاهی از جمله خدمات کارساز استاندار در جهت بهبود شرایط زندگی مناطق مختلف بخصوص روستایی و عشایری بوده است.
انقلاب در گازرسانی، بهبود امکانات رفاهی روستا‌ها و راه‌های ارتباطی، افزایش زیرساخت‌های برق پایدار، کلنگ زنی‌ها و افتتاح‌های پرشمار عمرانی و اقتصادی و پیش‌بینی اعتبار در منابع مختلف برای تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اجرا از دیگر اقدام‌های تحول آفرین تیم مدیریتی استان با سکانداری استاندار برای بهبود وضعیت زیرساخت‌های زندگی مردم استان است.
آغاز عملیات بازسازی و نوسازی کارخانه قند یاسوج، پتروشیمی یکم و دوم گچساران، پتروشیمی دهدشت، مجتمع فرآورده‌های دارویی گچساران هربی فارمد، بیمارستان ۸۰ تختخوابی زاگرس، طرح پارک آبی دنا، مرکز تصویر‌برداری فوق پیشرفته پزشکی جنوب کشور، آهک هیدراته و فسفات چرام تنها تعدادی اندک از طرح‌های مهم و اثر‌گذار استان هستند که با تکمیل آن‌ها استان شاهد رونقی چشمگیر خواهد بود.
سال‌های زیادی است که واژه نامأنوس محرومیت و کم برخورداری به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها و نبود توسعه متوازن همواره با این استان زرخیز و با ظرفیت عجین شده اما اکنون آثار و نتایج مثبت و‌امیدآفرین اقدامات انجام گرفته و در حال انجام با مساعدت و حمایت‌های بی‌دریغ دولت برای ایجاد طرح‌های مهم زیرساختی و رشد پر شتاب پیشرفت استان برای مردم قدرشناس این خطه از میهن‌مان به زیبایی ملموس و نمایان است.
بدون تردید نتایج این اقدامات زیربنایی استاندار به عنوان نماینده عالی دولت که با همراهی دیگرنمایندگان ارکان حکومتی دراین استان بدست آمده و همچنان نیز ادامه خواهد یافت نوید بخش آینده‌ای بس روشن برای ساکنان این استان نوپا و در حقیقت عقب نگه داشته و درعین سلحشور و پای بند به انقلاب و نظام اسلامی است که حاصل آن ایجاد اشتغال پایدار و زدودن بیکاری و فقر از سیمای استان خواهد بود.
تندی ضربآهنگ توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات دکتر احمد‌زاده استاندار جهادی

سیدعلی احمدزاده استاندار جهادی و آزمون پس داده در کار اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تاسی از رویکرد مردمی و عدالت محور بودن دولت سیزدهم طی ۱۸ماه گذشته با تلاش شبانه روزی و میدانی زمینه را برای سرعت بخشیدن به ضرب آهنگ توسعه متوازان استان بیش از پیشینان فراهم کرده است.
استاندار که زمان سکانداری‌اش در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با پنجمین سفر استانی آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان شد با بهره‌گیری از تجربه کار اجرایی که از فرماندار بودن تا معاونت‌های استانداری‌های گذشته خود داشت توانست در یک بازه زمانی حداقلی با بازدید‌های میدانی به احصای مشکلاتی در اقصی نقاط این استان کم برخوردار بپردازد و با شم ارتباط‌گیری وزارتی خود متمم‌هایی را به مصوبات این سفر استانی دولت بیفزاید بطوری که به گفته تیم اقتصادی‌ایشان اعتبار این متمم با اعتبارات خود سفر برابری می‌کرد.
این اقدام جهادی استاندار که با تلاش و کار شبانه روزی و حرکت مداوم بین محرومترین و دورأفتاده‌ترین نقاط استان با پایتخت بدست آمد بخوبی مصداقی روشن از این بود که استاندار سرعت بخشیدن به ضرباآهنگ توسعه این استان را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده و قطعاً در آینده نزدیک آثار این اقدام‌های ارزشمند در زندگی و اقتصادی مردم و منطقه آثار خود را نشان خواهد داد.
بنابراین نگاه متفاوتی که از ابتدای آغاز بکار دکتر سید علی احمد‌زاده نماینده عالی دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اجرایی استان حاکم شده و با اقدامات جهشی تحول‌زا همراه شده زمینه را برای توسعه متوازان این استان بیش از هر زمان دیگری مهیا کرده و روح‌امید را در دل ساکنان دورأفتاده‌ترین نقاط استان زنده کرده است.
استاندار ارزشی و جهادی کهگیلویه و بویراحمد که کوله باری از تجربیات لازم از مبارزات قبل از انقلاب تا حضور در عرصه‌های اجرایی از فرماندار بودن تا معاونت‌های استاندار‌های دهه‌های پیشین ومهم‌تر از همه آشنا به حوزه قضایی را درگوشه و کنار کشور در کارنامه خود دارد با تاسی گرفتن از فعلیت بخشیدن به اصل شفاف‌سازی که در رویکرد دولت سیزدهم بخوبی نمایان است طی مدتیاد شده بخوبی توانسته با ارتباط‌گیری سریع با بدنه مدیریتی ارشد کشور به شکوفایی ظرفیت‌های پنهان استان کمک کند.
احمد‌زاده از ابتدای سکانداری این استان به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت، برغم آشنایی از کم و کیف چالش‌های استان باز هم بمنظور ژرف‌اندیشی بیشتر بطور می‌دانی به همراه تیم اقتصادی و مدیران کلیدی با بیش از ۳۰سفر شهرستانی به اقصی نقاط این استان، با اولویت‌بندی لازم، شتاب بخشی به روند توسعه متوازان و پایدار استان را در دستور کار خود قرار داده است.

برای مصداق بخشی به این روحیه جهادی، پرتلاش و آگاه به حوزه اجرایی دکتر احمد‌زاده همین بس که تلاش‌های می‌دانی و گسترده و در هین حال حساب شده‌ایشان موجب گردید که میزان اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت با میزان اعتبارات خود سفر نیز برابری کند و ماحصلش در نظر گرفته شدن اعتبار کم سابقه بیش از هفت هزار میلیارد تومانی آن هم در شرایط خاص امروزی کشور برای این استان باشد.
تزریق این میزان اعتبار به همراه اقدامات زیرساختی چشمگیری که در در حوزه سد‌سازی، تکمیل و احداث پتروشیمی‌ها و به چرخه تولید بازگرداندن کارخانجاتی که زمانی سنبل صنعت این استان بود و سال‌های سال بر اثر سوء مدیریت‌ها ر‌ها شده و کارگرانش خانه نشین شده بودند، حاصل تلاشی جهادی و خستگی ناپذیری بوده که استاندار بطور شبانه روزی طی یکسال و نیم اخیراز دور افتاده‌ترین نقطه این استان تا پایتخت با انگیزه خدمت‌رسانی در حرکت بوده است.
در کنار این اعتبارات باید به دیگر تلاش های‌ایشان در افزایش اعتبارات مصوب تملک دارایی سرمایه‌ای ابلاغی از حدود۹۳۲ میلیارد تومان سال ۹۹ به ۲هزار و ۳۵میلیارد تومان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد که مقایسه این اعداد نشان از جهش اعتبارات ابلاغی استان در این دوره از مدیریت عالی استانی دارد.
و به گفته رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد که یک ماهی از رفتنش از این استان گذشته، اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال ۹۹ که به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده ۹۳۲ میلیارد تومان بوده است که در سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان رسیده به این معنا که حدود ۷۱ درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرده بود که سال ۱۴۰۱ این اعتبارات ابلاغی به یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان و در لایحه بودجه به حدود ۲ هزار و ۳۵ میلیارد تومان افزایش یافت که رشدی معادل ۳۱ درصد را نشان می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این شعار های توهین به شعور مردم است ن والقلم مایسطرون قلم نیز خیلی نیکو و مقدس است ولی با همین مقدس ارزش قلم را شکستند تا منافعشان تا مین شود ولی خیلی ها با این شیوه رشد کاذب داشتند و آخر چنان زمین خوردن و صدای شکستن استخوان و شعار به گوش می رسد و نم نمک چهرهای پنهان ومغضوبشان دارد آشکار می شود
یاسوج بوبراحمد
Iran, Islamic Republic of
. عیب اساسی اش این است که در دام نمایندگان‌می افتد و تمام‌هزینه ها را پرداخت می کند
هر کاری نماینده ما می خواهد انجام‌دهد به صورت غیرمستقیم‌هزینه اش بر گرده استاندار است
و گرنه من احمد زاده را آدم لااقل دروغگو و تنگ‌نظر و ساختارشکنی نمی بینم
هادی
Iran, Islamic Republic of
تقریبا ۱۸ ماه عقب ماندگی و شعار و یکه تازی نمایندگان بر علیه مردم بخصوص در بحث سلامت و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
دارین به هر دری میزنید که استاندار برکنار نشه
ولی قطعا به زودی این اتفاق می افته
وزارت کشور در جریان وضعیت استان هست و به زودی باید شاهد خداحافظی استاندار بسیار ضعیف استان باشیم
از همین جا به آقای مرادی هم بگم که تلاشت در تهران و شناختی که وزیر از شما داره نمیتونه ره به جایی ببره
قطعا شما استاندار نخواهی شد
بیخودی زور نزن
قدرت جدیدا افتاده دست دکتر هدایت خواه چوم محبوبیت ایشان روز به روز بیشتر خواهد شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ
محمود
Iran, Islamic Republic of
خدا از شما نگذرد این استاندار کجا این عملکرد مثبت را داشته که خبر کذب میزنی
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین استاندار این استان.
ان شاءالله با توجه به ناتوانی در مدیریت خودش استعفا دهد قبل از حضور ریاست جمهوری در استان چون اون موقع دیگه خیلی دیره.....
پیمان
Iran, Islamic Republic of
استاندار ..
من
Iran, Islamic Republic of
خود گوی و خود خند
به عمل کار برآید....
United Kingdom
خدا دکتر احمدزاده رو حفظ کنه،کاش ده تا مسول مثل دکتر احمدزاده داشتیم احسنت درود
Iran, Islamic Republic of
احسنت
اجرتان با حضرت زهرا
شرمت آلله
Iran, Islamic Republic of
خدایی دمش نبی ای حرفل
رسول
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی این لیست بلند بالا از کارهای استاندار که نوشتی رو خودت زحمت جمع آوریش داشتی یا برات جمع کردن؟؟؟؟خودت هم میدونی فقط رو کاغد هست این لیست کارها .خدا هردورو برا هم نگه داره .وقتی رشد اقتصادی ایران ۶ درصد به گفته رئیسی پس تندی ضرباهنگ پیشرفت استان هم توسط استادندار محبوبت از تمام استان ها بالاتره ...
Iran, Islamic Republic of
کو تی حضرت عباس جهادی هستش؛ اتفاقا ضعیف ترین استاندار بعد از انقلاب هستش
Iran, Islamic Republic of
واویلا . چند میگیری گریه کنی 😂😂😂😂😂😂
نیما
Iran, Islamic Republic of
ولا کپنا ایطوریکه شما تعریف ای استاندار میدی خودش در تعحب سیش سوال کرو وول کسی را گپو نکنید خدایی
خدایی نه خوش نه مدیرلش عملکردشو ونظر ایما مردم زیر صفر
اگر نظر ایمابو
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
استاندار فوق العاده مردمی و دلسوز هستن
خدمات
Iran, Islamic Republic of
ما که چیزی جز تبلیغات از استاندار ندیدیم
سهیل
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی اول برید ببینید بنیاد شهید بچه جانباز ۵٪گذاشت سر کار اما بچه شهید بخاطر طایفه ای نزاشتن این هم کار بسیجی شما تا کی باید به خانواد شهدا ظلم بشه چون پارتی ندارن اره
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف و آلت دست نمایندگان
مدیرکل آموزش و پرورش ضعیف اندر ضعیف که آموزش و پرورش را دارد نابود می کند.
احمد احمدی
Iran, Islamic Republic of
.استاندار عصر انقلاب احمد زاد
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
ازروزی که قلم به سمت منفعت طلبی وسیم وزر رفت نابودشدیم
ایکاش مثل همیشه روزنامه نگاران-صاحبان سایتها-خبرگزاری ها وقلم به دستان منتقدبودند نه مدّاح
آنچه دراین دودهه دیدم وشنیدم فقط وفقط مداحی خبرنگاران بود
خبرنگارانی که سرهرماه سراغ مدیران استانی وشهرستانی میروند وجیره ماهیانه خودرامیگیرند تامبادا به آقای رئیس ازگل نازکتربگویند
من نه درحدوجایگاهی هستم که استاندارمحترم رانقدکنم نه هم واقعا ازعملکردایشان اطلاعی دارم
فقط میدانم خیلی وقته که مردم خیلی ازسایتها راقبول ندارندوحتی توجهی هم‌نمیکنند
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
چشم نخوری. وضعیت شهر را چه میگی...
Iran, Islamic Republic of
کسی که مدیریت و کنترل یه جلسه را ندارد چگونه می تواند راه توسعه یه استان را هموار نماید. جالب اینکه بعد از جلسه با زبان خودش میگه که جلسات باید هدفمند باشد تا اینگونه نشود
اگاه به صنایع تولیدی استان
Iran, Islamic Republic of
سلام ایشان انسان صادق سالم و خوش قلبی است ولی میشه بفرمایید واحدهای تولیدی راکد که به تولید برگشتن نام ببریو
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
البته رئیس جمهور مملکتی که رئیسی بوهه باید هم استاندارش احمد زاده بقول تو جهادی بوهه ..
سعید
Germany
لطفا ده تا از این واحدهای تولیدی را که در زمان ایشان نام ببر .و همچنین تعداد واحدهای که در این دوره راکد شدند
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
والا به جز قول چیزی از این استاندار ندیدیم. .
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندارهمه روستاییان مهاجرت کردن به قسمت های مادوان وبلهزارکه همش قشراسیب پذیرجامعه هستن اماربگیریدببینیددرطول این چندسال درماه چندتاازجوونابه علت فقردست به خودکشی می زنندبودجه راخواشاصرفایک قسمتی ازفنی وخذفه ای کنید که جوونابتوننداوقات خودشونو بااین کارهای فنی سپری کنندخداصدشاهده کسی در روستاهادیگه نیست که الکی هزینه کنندهمه جوونااین قسمت هستن
علمدار سینایی
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید خدمت اقای استاندا عزیز تنها مشکل ایشون تعویض پشت سر هم مدیران استان وحمایت نکردن از همان مدیران نمونه بارز این قضیه متاسفانه الان بهترین مدیر عامل را برای اب وفاظلاب اورده ولی متاسفانه ایشون هم با بحران بی پولی برخورد کرده ومتاسفانه هنوز کارکنان این اداره نه عیدی گرفتن نه حقوق برج دوازده ونه مطالبات سالهای گذشته را که هر نیرویی بالای 150میلیون طلب داره کاش یکم حمایت میکرد از ادارجات یاسوج
چرام
Iran, Islamic Republic of
فقط هدایتخواه وتاجگردون میتونن استان رو ازین شرایط خارج کنن..نمایندگان محترم لطفا باکناررفتن ازصحنه قدرت کاررو به کاردان بسپارین....
Romania
والله تنها کسی که داره کارشو تو این استان دلسوزانه انجام میده همین استانداره که گیر جماعت طایفه گرا و بیسواد افتاده
Romania
همش در حال سر زدن به روستاها و جاده هاست کی وقت میکنه بخوابه بنده خدا
مسعود دیل
Romania
همه ی ما میدونیم که کار کردن در استان ما چقدر سخته
جاده های کوهستانی و شرایط جوی از یک طرف سر و کله زدن با طایفه گرایی هم یک طرف
Romania
از طایفه گرایی و تعصب که بگذریم از همه ی استاندارای قبلی بهتره
بهنام دهدشتی
Romania
از زیباترین صحنه های این ۱۸ ماه اشک های ایشون برای مناطق محروم دیشموک و چاروسا بود که باعث شد مسئولین یه تکونی به خودشون بدن برای این مناطق
Romania
حداقل این بنده خدا داره یه تلاشی میکنه قبلی ها چی که هیچی به رو خودشون نمیوردن که استاندارن نماینده هامونم همینطورن
کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای دکتر احمدزاده در این ۱۸ ماه استانداری شون نشون دادن که بسیار توانمند، عالی، بسیار مردمی، و جهادی هستن
تاحالا هیچ استانداری نه در دولت‌های قبل و دولت فعلی مثل ایشون کار نکرده و به نقاط محروم سفر نکرده
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1