تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۹۳۱۵
در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد: 20 میلیارد تومان پول اشتغالزایی را از بانک رسالت بگیرید و به بانک دیگری بدهید / کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که مرکز توانبخشی و فرهنگی ندارد

۷
۱
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد: 20 میلیارد تومان پول اشتغالزایی را از بانک رسالت بگیرید و به بانک دیگری بدهید / کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که مرکز توانبخشی و فرهنگی ندارد
کبنا ؛شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون سیاسی استانداری، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، دادستان یاسوج، فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد و سایر مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه شنبه ( 13 اسفندماه 1401) شورای ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار_، حسن نگین‌تاجی_ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_، سید علی ملک‌حسینی_ دادستان یاسوج_، سردار حکمتیان_ فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد_ و سایر مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان برگزار شد.
در این نشست رضا پارسیان‌نژاد_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: بیش از 12600 سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر انجام گرفته که نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است.
وی با بیان اینکه بیش از 82 هزار نفر جامعه هدف اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: 10 هزار و 742 نفر جانباز داریم که نه هزار و 680 نفر آنها در قید حیات هستند.
پارسیان‌نژاد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد 1815 شهید و 315 آزاده دارد که 6400 نفر از فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران بیکار هستند که 811 نفر آنها اظهار خوداشتغالی کردند این در حالی است که 70 درصد از فرزندان شهدا باید در ادارات و نهاد مشغول شوند و 30 درصد هم در اختیار بنیاد شهید است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:
اشتغال، مسکن، درمان و ساماندهی گلزار شهدا مهمترین موضوعات ایثارگران است. بر اساس ماده 21 قانون ایثارگری 25 درصد هر گونه بکارگیری نیروها سهیمه فرزندان شهدا است.
وی با تاکید بر اینکه 811 نفر از جامعه ایثارگری تسهیلات خوداشتغالزایی دریافت کرده‌اند، خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌ها در این زمینه عملکرد رضایت بخشی دارند و تنها بانک رسالت که 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خانواده ایثارگران را در اختیار دارد، اما کاری صورت نگرفته، لطفاً این پول را از ایشان بگیرید و به بانک دیگری انتقال داده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان تنها استانی است که مرکز توانبخشی و فرهنگی ندارد، گفت: پروژه توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند به اعتبار است. در سفر آقای قاضی‌زاده هاشمی بخشی از اعتبارات اختصاص داده شد که ضرورت دارد در استان به این پروژه توجه شود که سال آینده فاز ورزشی این پروژه به بهره‌برداری برسد.
پارسیان‌نژاد در ادامه گفت: 63 نفر از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ تحمیلی مفقودالاثر شدند.
وی اضافه کرد: 15 میلیارد تومان و 700 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدای استان اختصاص داده شد که 3 میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات سفر ریاست جمهوری بود. همچنین برای ساماندهی قبور شهدای گمنام 22 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.
مشکینی_ مشاور امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست به استخدام نیروها در ادارات اشاره می‌کند و می‌گوید: ادارات کهگیلویه و بویراحمد هنگام استخدام و بکارگیری نیروها سهمیه ایثارگران را لحاظ کنند. 
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی شورای ترویج فرهنگ ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد رضا پارسیان نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما

س. طالبی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مدیر توانمند جناب پارسیان نژاد
Iran, Islamic Republic of
باید میگفت متاسفانه ۹۶۸۰ نفرشان .
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت جناب دکتر پارسا نژاد
Iran, Islamic Republic of
با احترامی که برای خانواده ایثارگران قائل هستیم ولی استخدام خانواده ایثارگران در ادارات دولتی بدون رقابت سالم جز بی عدالتی و حق الناس نیست
هر چقدر دوست دارند از بودجه بیت المال برای رفاه حال ایثارگران هدیه بدهند هیچ اشکالی ندارد ولی استخدام سهمیه ای نه
تحصیل کرده
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل محترم بنیاد شهید
بنده به عنوان یک فرد تحصیل کرده و فرزند جانباز سرافرازی که به گردن این مملکت حق فراوانی دارد و بسیار خوش نام و مرد خدا بود، چگونه باید مشغول به کار شوم؟ بنده دارای درجه کارشناسی ارشد هستم در رشته‌ی روانشناسی اما به دلیل گرایش تحصیلی خاصم نه میتوانم در آموزش و پرورش مشغول شوم و نه اداره بهزیستی درخواست های بنده را مبنی بر تاسیس مراکز توانبخشی و ... تایید میکند! در آستانه‌ی ۴۰ سالگی چرا باید بیکار باشم و جایی در دستگاه های دولتی که حق مان هست برایمان نباشد؟
در استخدامی ها قید شده تمام گرایش ها به جز ... (رشته‌ی بنده)، آنجایی هم که این گرایش را میخواهد فقط مرد استخدام می‌کنند و نه زن.
تکلیف ما چیست؟
لطفاً پاسخگو و پیگیر باشید. به امید استخدامی ۱۴۰۲ آموزش و پرورش بودم که متاسفانه این بار هم به در بسته خوردم.
سید
Romania
درود خدا بر شهیدان پاک و هرکس که قلبا پیرو راه و منش شهیدانه
Romania
درود
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1