تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۵۹۳۲۶
در جمع مدیران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسمومیت دانش‌آموزان

۴
۰
واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسمومیت دانش‌آموزان
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسمومیت دانش‌آموزان ادامه جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی و ایجاد بدبینی بین مردم و تضعیف روحیه آن‌ها هدف اصلی این جنگ است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده شامگاه شنبه (13 اسفند ماه 1401) در جمع مدیران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهر‌های کشور، اظهار کرد: دشمن جنگ ترکیبی را مدت‌ها علیه کشور ما آغاز کرده و هدف‌شان این است که مردم را نسبت به نظام ناامید و بدبین کنند.
وی افزود: آن‌ها می‌خواهند که به دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان آسیب وارد کنند. لذا با این حربه جدید یعنی مسمومیت دانش‌آموزان اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعطیلی مدارس یکی از اهداف دشمنان است و آنان می‌خواهند که دانش‌آموزان ما را از فضای کلاس و درس دور نگه دارند تا در فضای مجازی نیات شوم خود را پیاده کنند.
وی اضافه کرد: پشت پرده مسمومیت دانش‌آموزان دشمنان ما حضور دارند و آن‌ها با فضاسازی و جنگ ترکیبی که از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌اند به دنبال تضعیف روحیه مردم هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: یک پویش همگانی برای مقابله با این حربه دشمن لازم است و مردم عزیز ما باید خویشتن‌داری خود را حفظ کنند؛ زیرا که نیرو‌های امنیتی پای کار هستند و این نقشه شوم نیز با مشارکت مردم نقش بر آب می‌شود.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی مسمومیت دانش‌ آموزان
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه باید عزل گردد جناب استاندار وگرنه خودت رفتنی خواهی بود
Romania
این مسمومیت دیر تر از سایر استان ها به استان ما رسید
لبیک یا خامنه ای
Romania
دشمن نمیتواند با این چیز ها ما را بترساند
Romania
امید است با تدبیر از این برهه ی حساس نیز بگذریم
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1