تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۴۵۹۴۸۱
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون وزیر صمت خبر از کلنگ زنی طرح منطقه ویژه اقتصادی گچساران می دهد؛

پیگیری‌های ویژه احمدزاده؛ گچساران به رویای منطقه ویژه اقتصادی نزدیک می‌شود

۱۲
۰
پیگیری‌های ویژه احمدزاده؛ گچساران به رویای منطقه ویژه اقتصادی نزدیک می‌شود
کبنا ؛
چندین سال است که بحث هایی درباره طرح منطقه ویژه اقتصادی گچساران می شود و امسال نیز در دولت سیزدهم این طرح وارد فاز اجرایی شد، در صورتی که این طرح انجام گیرد مزیت های زیادی برای مردم خواهد داشت که از جمله آنها به اشتغال پایدار ، افزایش تولید و صادرات، ورود سرمایه گذاری داخلی و خارجی، افزایش درآمد ملی می توان اشاره کرد. ارتقای سطح اشتغال و افزایش درآمد ملی، ورود تکنولوژی خارجی و دانش نوین مدیریتی، استفاده از ظرفیت‌های ترانزیتی منطقه به منظور حمایت و پشتیبانی از بخش تولید منطقه حوزه نفوذ و کشور، تلاش برای جلب و تشویق سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، عمرانی منطقه ویژه، گسترش و افزایش سطح خدمات فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی برای ساکنان و در نهایت توسعه همه جانبه و پایدار منطقه ویژه با محوریت توسعه انسانی از جمله مزایای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی است.
این طرح نیاز به زیرساخت و اعتبارات زیادی دارد که احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت پیگیر انجام گیری آن است، آخرین اخبار در خصوص این طرح از دیدار احمدزاده استاندار با معاون وزیر صمت خبر می دهند، آیا پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ثمر می نشیند و مردم گچساران از طرح منطقه ویژه اقتصادی بهره مند می شوند؟
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که صبح امروز (سه شنبه 16 اسفندماه 1401) با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، احمدزاده ضمن معرفی مزیت ها و ظرفیت های استان، خواستار کمک های ویژه کشوری در جهت توسعه صنعتی استان شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مزیت های مناطق ویژه اقتصادی اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان کهگیلویه و بویراحمد و نزدیکی به بنادر جنوبی خلیج فارس ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان از ارزش و اهمیت بالایی برخورداربوده است که در این زمینه اقدامات لازم  به منظور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گچساران در عرصه ای به مساحت 2 هزار هکتار در حال انجام است، که استعلامات مربوطه توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان صورت پذیرفته است.
احمدزاده افزود: با مصوبه شورای برنامه ریزی استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان دستگاه مسئول معرفی، تشریفات و پیگیری‌های لازم از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی انجام که در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان کلنگ زنی آن صورت می‌پذیرد و عملیات اجرائی شروع خواهد شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بی‌بدیل استان کهگیلویه و بویراحمد در منابع آبی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت و پتانسیل مناسب سرمایه گذاریست خصوصا در تخصیص منابع آبی  مناسب به حوزه صنعت است از جمله سد در دست اقدام سقاوه که بخش عمده منابع آبی آن به حوزه صنعت اختصاص داده شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت کمک به مناطق کمتر توسعه یافته در کشور گفت: با توجه زیرساختهای فراهم شده نیاز مبرم به اعطای منابع مالی و کمک های بلاعوض در راستای توسعه کمی و کیفی شهرکها و نواحی صنعتی تقاضا محور استان به منظور استقرار صنایع مختلف داریم که تحقق این مهم  مستلزم توجه ویژه در اختصاص منابع ملی دارد.
رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز با تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اهتمام ویژه ایشان در توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اعلام کرد: آماده هرگونه همکاری در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان گچساران و توسعه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، همچنین کمک به ایجاد زیرساخت مناسب و تامین اعتبار جهت تسهیل در امر سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گچساران منطقه ویژه اقتصادی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معاون وزیر صمت
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان
Iran, Islamic Republic of
بهش نمیخوره 🏴
خسرو صیدالی
Iran, Islamic Republic of
« هُوَ أَنْشَأَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَاسْتَعْمَرَكُمْ فِيهَا فَاسْتَغْفِرُوهُ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ إِنَّ رَبِّي قَرِيبٌ مُجِيبٌ» ﴿۶۱هود﴾
او ست كه شما را از زمين آفريده است و آباداني آن را به شما واگذار نموده است . پس ، از او طلب آمرزش را بنمائيد و به سوي او برگردید . بيگمان خداوند من ( به بندگانش ) نزديك است.‏‏
جناب آقای دکتر مرادی نژاد و دکتر احمد زاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
چه غرور آفرینند آنان که در کمال صداقت و درستکاری عمرشان را در سنگر خدمت به خلق می گذرانند.
چه باشکوهند آنان که بی منت گره از کار فروبسته ی خلق می گشایند و چه زود به بار می نشیند درخت نیکی که بی هیچ چشم داشتی سیراب از کارهای عام المنفعه تان است.
رشد و توسعه همه جانبه ی استان عزیزمان مرهون تلاش های بی دریغ آنهایی ست که خالصانه کمر همت بسته اند تا ویرانی ها را آباد کنند. این زمین بایر، دستان مهربان باغبانی می خواهد که از سر مهر بذر خودباوری، خودکفایی، عشق و از خودگذشتگی بکارد.
بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش ها و زحمات ارزشمند حضرتعالی استاندار محترم و دکتر مرادی نژاد عزیز در راستای پیگیری و تصویب منطقه ویژه اقتصادی گچساران را از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت ، تدوام حضور و تاثیر شما بزرگواران را مسئلت می نماییم.
United Kingdom
خدا حفظت کنه دکتر احمدزاده
خال دار
Iran, Islamic Republic of
بگم براش نظر بند کنن چش نخوره. خدایی بودن و نبودن فرقی نداره
Iran, Islamic Republic of
اینکه قبلا انجام شده بود وگچساران به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده بود ولی هیچ سرمایه کذاری نیومد وسودی هم برای شهرستان نداشت.. فقط جنبه تبلیغاتی برای عده ای چه درگذشته وچه حال بوده
آگاه
Iran, Islamic Republic of
حسب اطلاع مخاطبان
و دوست عزیزی که فرمودن جنبه تبلیغاتی دارد عرض شود که
منطقه ویژه اقتصادی در بلیسیک گچساران نقشه برادری و حدود اربعه و تمام استعلامات طی سه ماه اخیر با ذکر تاریخ و کاملا مستند اخذ گردید و مصوبه شورای برنامه ریزی در شهریور امسال اخذ شد و بعد از مکاتبات با شورای مناطق آزاد کشور تشریفات لازم انجام و بنا شد در سفر دولت کلنگ زنی شود
هر عزیزی که شبهه ای دارد می تواند از همبن پایگاه خبری مستندات لازم را رویت نماید.
Romania
آقای احمدزاده ما به کارآمدی شما ایمان داریم لطفا اینکار رو برای شهر ما انجام بدید. یک دنیااااا سپاس
گچساران شهر من
Romania
دکتر احمدزاده لطفا از نفوذتون پیش رئیس جمهور استفاده کنید و اینکارو انجام بدید.
باشتی
Romania
خبر بسیااااااار خوبیه ایشالاااااا انجام بشه
گرجی نوید
Romania
درود
دکتر احمدزاده قبلا مدیرعامل منطقه ی آزاد اقتصادی سلفچگان بودن و مطمئنا از عهده ی این هم بر میان
باوی
Romania
بهترین اتفاقی که میتونه برای گچساران و باشت اتفاق بیوفته همینه
احسنت
Iran, Islamic Republic of
🔷یاالله یا زهرا سلام الله علیها🔷👆
🍀آیه ۷۰ جوشن_کبیر 🍀

🌹وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
و بگو: «حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است!»
🔰🔰🔰🔰
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
1