تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۵۷۴۸۷
در پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد:

جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک بویراحمد برگزار شد / تغییرات عمده در خیابان‌های یاسوج

۴۲
۳
جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک بویراحمد برگزار شد / تغییرات عمده در خیابان‌های یاسوج
کبنا ؛جلسه فوق‌العاده ترافیک شهرستان با محوریت ترافیک شهر یاسوج به ریاست فرماندار بویراحمد و در محل پلیس راهور استان تشکیل شد.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی‌مطق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در این جلسه گفت؛ علی رغم اینکه بخشی از ترافیک شهر یاسوج ناشی از زیرساخت‌های ناقص و عدم دور‌اندیشی‌ها در توسعه شهری است، گفت: مدتی است که مطالعه تسهیل و روان‌سازی ترافیک شهر یاسوج توسط کار گروهی مرکب از شهرداری یاسوج، پلیس راهور استان و شهرستان و فرمانداری در دستور کار جدی قرار گرفته و شهر یاسوج به صورت مرحله به مرحله در حال مطالعه موردی است.

فرماندار بویراحمد گفت: کارشناسان پلیس راهور با فرماندهی جناب سرهنگ پیوست و همکارانش نقش اساسی در این گروه بررسی و مطالعه را دارند و دوتا از معاونین شهرداری هم به طور مستقیم همراهی می‌کنند و جت دارد از زحمات عزیزان تشکر و قدردانی نماییم.
به گزارش کبنا، در این جلسه اولین مرحله پیشنهادات کارگروه ویژه بررسی ترافیک یاسوج در جلسه ارائه و با اعمال نظر اعضاء برای اجرا به تصویب رسید.
در مرحله اول این طرح محدوده مرکزی شهر یاسوج، خیابان هجرت‌ها، فردوسی، ولی عصر شمالی، شریعتی شمالی، چهار راه سینما قدیم، خیابان شهید چمران و.... مشمول تغییراتی می‌شوند که عمدتاً یک طرفه خواهند شد.
علاوه بر این به سازمان تاکسیرانی مهلت داده شده تا‌ایستگاه‌های پراکنده را با دو محور سرود شمالی و جنوبی ساماندهی نماید.

در این نشست طرح تهیه ترمینال مرکزی شهری یاسوج نیز در دستور کار قرار گرفت که طبق توافقات اولیه با اداره‌کل اوقاف استان، قرار شده با پیگیری و هماهنگی‌های بعدی نسبت به راه‌اندازی ترمینال مرکزی یاسوج نیز در صورت ممکن نیز اقداماتی به عمل آید.
بعد از اجرای این مرحله، مرحله بعدی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بنا بر این گزارش، این جلسه به میزبانی پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود و کرامت‌الله فرج‌زاده_ معاون شهرداری یاسوج و سرهنگ پیوست_رئیس پلیس راهور_ توضیحات کاملی را در خصوص فرایند ترافیک و طرح اولیه تسهیل ترافیک شهر یاسوج ارائه کردند.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرماندار !!!!!

Aana
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای فرماندار اینها فقط ضعف مدیریتی در شهرداری می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
مگه در یاسوج خیابان یک طرفه داریم ؟؟؟؟
Romania
با پیوست و شهرداری مقدم ترافیک یاسوج حل نمیشه.مشاور از اصفهان یا شیراز بیارین تا راهکار بده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا از همه مهمتر نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در چهار راه ها و میدان ها ی شهر را بویژه در میدان مقاومت( جنب ترمینال مسافربری جدید) را در دستور کار قرار دهید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال چهارراه هلال احمر با خیابون معلم ها کنن لطفا.
کاش پارک ممنوع کنن این کوچه های پزشکان رو
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال چهارراه هلال احمر با خیابون معلم ها کنن لطفا.
کاش پارک ممنوع کنن این کوچه های پزشکان رو
Iran, Islamic Republic of
ما گوفتیم الان نقشه زیرگذر ایزنن
Iran, Islamic Republic of
کل هنر شما بستن بریدگیهای بلوار و محلهای دور زدن هست مثلا یکی بخواد از هر سمت شهر به سمت دیگه بره باید کیلومترها بره تا برسه به محل دور زدن.....یعنی کلا همیشه اخرین انتخاب شما اولین هست اونم بستن بریدگیها....صورت مساله پاک
جلیل
Iran, Islamic Republic of
ازاین جلسات چیزی حاصل نیست
اوقاف کی به تعهداتش عمل کرد
برای کارگزادانش پول حرف اول رامیزند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
این گونه تصمیمات صرفا مسکن ومقطعی خواهد بود ودلیل عمده ترافیک سطح شهر یاسوج بی توجهی شهرداری به ساخت وسازهای بی ضابطه
دور شدن کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بجای عمل به تکلیف قانونی جهت پیشگیری از تخلفات ساخت وسازها بعنوان بازوی درآمدی شهرداری تغییر ماهیت داده ونقش مخربی در ساختار شهرسازی ایفا می نماید.
با این روند در آینده وضعیت ترافیکی نه تنها بدتر که دو عنصر زیست پذیری شهری یعنی آرامش وآسایش را دچار مخاطرات بیشتری خواهد نمود.
مدیریت شهری و عدم اراده نهادهای نظارتی جهت اعمال قانون هردو در این آشفتگی مقصرند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شهر یاسوج تاهر خیابانش یه پارکینگ نداشته باشه هر روز بدتر از دیروز میشه
Iran, Islamic Republic of
تازمانی مقدم شهرداره پمپای گاز وسط شهره کارمندبدموقع جیم میزنه ساعت یازده تا دوازده میره جلومدرسه بچش بدونه مرخصی ترمینال قرنی جابه جا بشه نیسانهای بار فروش برداشته نشه این مکافا ت دردسر ها هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من ناکارآمدی مدیران شهری را به پای کارمندان نگذارید که ساعت ۱۱ تا ۱۴ کجاهستند؟ اولاً که کارمند اگر بیرون می‌رود از مرخصی ایشان کسر می‌شود. دوماً مگر ساعت ۱۸ تا ۲۰ هم دانش آموز یا کارمند بیرون هست که این شهر کلا قفله؟؟؟ عدم مدیریت و برنامه عامل اصلی این ترافیک است. زمانی که ۱۰۰ ماشین در یاسوج بود خیابان های این شهر هم همین بود. با این حجم ترافیک نیاز به زیرگذر و رو گذر در سطح این شهر است.
ایرانی
Romania
بزرگترین مشکل ترافیک تصمیمات نادرستی است که این حضرات میگیریم......
به جای استفاده از چراغهای راهنمایی چند زمانه ...چهار راه ها و میدان‌ها رامی‌بندند ...
به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک میکنند
نه زیر گذر و روگذری و نه پارکینگ درست و حسابی
و متاسفانه متمرکز نمودن مراکز درمانی و کلنیک ها و مطب های دکتر ها در وسط شهر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یکی این پیشنهاد به گوش مسئولان برساند
زیرگر در میدان جاد بزنند تا میدان جهاد از ترافیک خارج بشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگه اروپا بوتو ببره حتما می برن ازت استفاده می کنن تو یه مخ عالی هستی مواظب خودت باش
افضل
Iran, Islamic Republic of
سلام....اگرمیادین وفلکه های اصلی شهردارای چراغ راهنمایی باشندخبری ازترافیک نیست جلسه هم نمیخواهد
سیف اله جبا
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب دسته همه شما بزرگواران درد نکند اگر چه خیلی دیر این تصمیم گرفته شده اما توراه خدا این طرح را زودتر عملی کنید که جنگ اعصاب برای همه هستش وکاش خیابان بیمارستان شهید بهشتوهمچی از فلکه ساعت تا بعد از هفت تیر هم در برنامه دیده می‌شد
من
Iran, Islamic Republic of
شورای ترافیک/موقع رانندگی تو ای شهر میکشیدن،موقع شنیدن صدای اژیر امبولانس میکشیدن،بیست ساله هیچ اقدام ترافیکی در ای شهر نشده ،عرضه ندارید برید از فارس یاد بگیرید روزی یه پروژه یه کار ملی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیابان ها را هم یک طرفه نماید به علت اینکه راهنمایی ورانندگی درسطح شهر ضعيف وکنترل نمی کن مشاهده می شود که بعضی راننده های که عادت به تخلف دارند قانون شکنی می کنند که باعث ترافیک می شه مثل سردارجنگل جنوب که هميشه زیر تابلو مطلقا ممنون پارک می کنند وباعث ترافیک می شه نه توربین هست ونه حضور ما ما مو رین راهنمایی این باعث ترافیک راهنمایی کم کاری می کن
Iran, Islamic Republic of
وقتی خروجی شهره از۷۶ میکنید ۴۵ وگلوگاه شهره میبندید انتظار بیشتری نیست دریاسوج خیابانه مردم پیاد میکنند نه کارشناسان
نوروز
Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه میدان‌های یاسوج حذف نشوند و به جای آن زیر گذر و روگذر ساخته نشه.و خیابان های جدید مانند چهل و پنج متری جدید پیاده نشه،و پارکهای جدید در سمت دیگر شهر مانند بنسنجان و مادوان و... ساخته نشه مشکل ترافیک این شهر حل نخواهد شد
ارش
Romania
ی مشکل بزرگی ک وجود داره بر می گرده ب خودمون طرف هر جا ک می خواد خرید کنه همونجا توقف میکنه حاظر نیستیم ۲۰ متر پیاده روی کنیم. البته نبود زیر گذر ،رو گذر ،نبود ترمینال درون شهری خودش بزرگترین معضل ترافیک و مراکز درمانی ک در مرکز شهر، هرچند این جلسات خروجی نداره ولی واسه این سایت نون ک داره... تا شهردار داریم هیچ کاری عملی نمیشه
Iran, Islamic Republic of
یه طرفه کردن فقط گول زدن خودتونه از همین حالا به فکر زدن روگذر وزیر گذر باشید
Iran, Islamic Republic of
حتما چشم به خاطر فکر نابت
محم
Iran, Islamic Republic of
هرماه از 45متری شرف اباد میگید دریغ از یک متر پیشرفت. وضع خیابان و کوچه های شرف اباد راببینید. غیر از کوچه امیری ها که هر ساله کار میشه و صاحب داره بقیه افتضاح. اطراف 45متری را نگاه کنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر یاسوج کلان شهر نیست .یه فکری بحال خیابا ن ارتش- معلم کنید .البته یکی از یکی بدترخیابونهای یاسوج -
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر یاسوج کلان شهر نیست .یه فکری بحال خیابا ن ارتش- معلم کنید .البته یکی از یکی بدترخیابونهای یاسوج -
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اقایان به اسم کارشناس نه به عمل ۵۰ درصد ترافیک سطح شهر از کمبود دور برگردان در داخل بلوارهاست اگه فلکه ساعت میدان بود که این همه ماشین برای برگشت مجبورن بروند ۷ تیر برگردند از همین فلکه ساعت یا قبلتر دور برگردانی بود بر می گشتند این ترافیک ها درست نمی شد یکی از دلایل دیگر نبود پارکینگ و پارک های دوبله در سطح شهر در کنار پلیس است که اصلا بی تفاوتند
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
تو جلسات استان چیزی جز خوردن چای کیک آبمیوه غذا هیچی نیست
طناز
Iran, Islamic Republic of
ما با ترافیک راه میاییم ی فکری به حال جاده ها و آسفالت کنید
یک آسفالت سالم تو یاسوج نیست همه پر از چاله چوله هستن که خسارت زیادی به ماشین های مردم وارد میکنن
م ف
Iran, Islamic Republic of
لطفا دنبال مقصر وراهکار نگردید عامل اصلی ترافیک ضعف پلیس راهنمایی ورانندگی درون شهری یاسوج هست که فقط در سطح شهر حضور دارند واصلا اعمال قانون نمیکنند وظیفه خود را در جریمه وبرخورد با متخلفین انجام نمیدن
بهرام
Iran, Islamic Republic of
تکلیف ادامه خیابان عدل بطرف اکبرآبادوپلیس راه شیراز هنوز مشخص نشده وپل سوم بشار عملا هیچ تأثیری در رفع ترافیک ندارد
رضا
Iran, Islamic Republic of
جهت کاهش ترافیک پیش بینی پلی در منطقه کردلاغری بر رودخانه بشار الزامی است
....
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا ایشایت ای شهر شهرنیابو بریت چالیل بگه آقای فرماندار رئیس پلیس
Iran, Islamic Republic of
فرماندار واقعا داره دلسوزانه کار میکنه
اهالی شصت متری عدل
دوستان
یکی از راههای کم شدن ترافیک کشاندن دفاتر خدماتی ، حقوقی و قضایی و بانکها به طرف شصت متری عدل و بلوار قرنی می‌باشد
جمع کردن بنگاه‌های اتومبیل در ۶۰متری عدل یا همون شهید سلیمانی بیشترین کمک رو به مرتفع نمودن ترافیک می‌کنه
باور کنید یکی از معضلات ترافیکی و اجتماعی شهر یاسوج وجود بنگاه‌های اتومبیل در خیابان شصت متری عدل می‌باشد
محمدیان
تنها راه برون رفت از وضعیت موجود ترافیک فقط استعفای مقدم و انحلال شوراست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این شهر پیاده رو هاش از خیابوناش وضعیتش افتضاح تره
Iran, Islamic Republic of
اخه باید اونایی که میخان تصمیم بگیرند با دانش و با علم کافی باشند این افراد بنده های خدا از ترافیک چیزی نمی دونن سواد این کار را ندارند مطمئنا بد ترش خواهند کرد
Romania
همه ترافیک کم کاری راهنمایی ورانندگی است اصلا داخل شهر نظارت نمی کنند دوربین ثبت تخلف هم نیست
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1