تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۵۶۴۲۶
در نشست طرح جوانی جمعیت با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

زنگ خطر پیری جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
زنگ خطر پیری جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز باید طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را با جدیت اجرا کنیم تا در آینده کشور دچار بحران نشود.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل در جلسه طرح جوانی جمعیت که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد با اشاره به اینکه باید طرح‌های حمایتی برای اجرای این قانون در استان داشته باشیم، اظهار داشت: در سال‌های گذشته برنامه‌های غلط کنترل جمعیتی به صورت گسترده در اغلب رسانه‌ها اجرا شده است.
فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای برنامه‌ریزی و حمایت از فرزندآوری باید اطلاعات دقیق ازدواج، طلاق و تولد را به تفکیک در شهرستان‌های مختلف استان بررسی شود تا بتوانیم طرح‌های مهم و کاربردی اجرا کنیم.
وی ادامه داد: خارج از طرح‌های حمایتی دولت برای فرزندآوری، باید در استان اقدامات اساسی برای جوانی جمعیت انجام دهیم.
سردار خرم دل کاهش فرزند‌آوری و تک فرزندی را ناشی از مشکلات فرهنگی و تبلیغاتی عنوان کرد.
وی برجسته‌سازی خانواده‌های دارای ۴ فرزند را ضروری دانست و بیان کرد: رسانه‌ها باید این خانواده‌ها را برجسته کنند و شهرداری فضای شهر را با تبلیغات فرزندآوری پررنگ کند.
فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۰ میلیون نفر مجرد در کشور وجود دارد، گفت: باید زیرساخت‌های لازم را برای ازدواج آسان و فرزندآوری آماده کنیم تا جوانان تشویق شوند.
شهرام مهدوی مطلق افزود: یکی از مشکلات اساسی برای خانواده‌ها در حوزه ادارات و کارمندان هستند که زوجین در شهر‌های مختلف مشغول فعالیت اداری بوده و گاهی با قانون‌های سخت‌گیرانه مانع از فعالیت آن‌ها در یک شهر می‌شوند.
معاون اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای منویات رهبری در گام دوم انقلاب و موضوع فرزندآوری که یکی از چالش‌های مهم در جامعه است سپاه فتح طرح‌هایی در جهت حمایت از رشد جمعیت اجرا می‌کند.
سرهنگ عباسی افزود: این طرح‌ها در حمایت از جوانی جمعیت، ازدواج آسان، کاهش طلاق و جلوگیری از چالش ناباروری است.
وی به طرح‌های حمایتی برون سازمانی هم اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کلینیک‌های سیار مشاوره‌ای با موضوع ازدواج، طلاق، مشاوره، تغذیه و مهارت‌یابی و همچنین مهیا کردن جهیزیه ارزان قیمت برای نیازمندان را در دستور کار داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنده خدا الان کسی توان خرید پوشاک بچه را نداره چه رسد به ازدواج ولباس خودتون ..... سرتون کردین زیر ب ف بیارین بیرون بزار همه پیر و نابود بشیم زندگی به درد چه میخوره با این تورم و گرانی ها
Iran, Islamic Republic of
شرایط رو برای جوونا درست کنید تا ازدواج کنن الان من خودم زن و بچه دارم بیکار شدم به هر دری هم میزنم برای کار کسی آدمو تحویل نمی گیره با این همه گرونی مگه میشه ازدواج کرد
Iran, Islamic Republic of
متولدین دهه شصت بعد از جنگ همه بیکاریم و ازدواج نکردیم چون شماها با عدم مدیریتتون تیشه به ریشه همه ما زدید حالا جلسه گرفتید که تازه متوجه شدید مارو نابود کردید؟
Iran, Islamic Republic of
بدبخت کردن جوونای مردم
امیر
Iran, Islamic Republic of
بقیه بچه درست کنن که سود جوانی جمعیتش بره.
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1