تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۵۶۴۹۲
بر اساس اطلاعات واصله؛

تشکیل 6 پرونده تخلف با 47 متهم در خصوص تسهیلات اشتغال زایی در سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد

۱۳
۰
تشکیل 6 پرونده تخلف با 47 متهم در خصوص تسهیلات اشتغال زایی در سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
وقتی گزارش تخلفی منتشر می شود این انتظار می رود که دستگاه های نظارتی در این خصوص اقدامات قاطعی داشته باشند تا اعتماد مردم به نظام دولتی کشور جلب شود و مردم بخاطر تخلفات دچار ناامیدی نشوند.
به گزارش کبنا، اگر در کارهای دولتی همیشه روال قانونی وجود داشته باشد، مردم احساس نمی کنند که تبعیض صورت گرفته یا اینکه حتما باید آشنا و پارتی داشته باشند تا کارهایشان روی روال باشد.
ارائه تسهیلات اشتغال زایی یکی از مواردی است که همیشه در آن تناقضاتی پیدا شده، و انحراف در این تسهیلات همواره بسیار زیاد بوده است، این تناقضات زمانی به چشم آمده اند که رسانه ها گزارش های افشاگرانه ای در این خصوص انتشار داده اند.
در روز گذشته پس از اننتشار گزارشی در این پایگاه خبری مبنی بر سوء استفاده از تسهیلات اشتغال زایی، اطلاعات جدیدی در خصوص این تخلفات واصل شد.
بر اساس اطلاعات واصله از منابع مختلف، سازمان بازرسی اقدام به تشکیل 6 فقره پرونده قضایی در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری، خرد و خانگی کرده است.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات واصله از منابع مختلف، در خصوص سوء استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری، خرد و خانگی 6 فقره پرونده قضایی تشکیل شده، بیش از 47 نفر متهم از جمله مدیران ادارات، بانک ها و کارکنان که در زمینه پرداخت و نظارت با این پرونده ها مرتبط بوده اند به پای میز محاکمه کشیده شده و در صورت احراز جرم محکوم شده اند.
این افراد در شهرستان های مختلف استان چنین اقداماتی کرده و از تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری، گردشگری و ... سوء استفاده کرده اند.
برای یکی از این افراد 5 سال محرومیت از پست اداری خورده است، همچنین برای یک مدیر حکم خورده است، خیلی از پرونده هایی که ایراد داشتند یارانه تسهیلات برایشان حذف شده و با سودهای بالا مجبور به بازپرداخت شده اند.

 بیشتر بخوانید
وااسفا! اعتبارات اشتغالزایی در جیب دامادها / نه اشتغالی، نه تولیدی / استدعای عاجزانه از دستگاه‌های نظارتی؛ سهل‌انگاران و متخلفان را پشت میز محاکمه بکشانید

غارت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد / 6 هزار شغل بر باد رفت / اعتباراتی که خاله‌خرزویی و سفارشی تقسیم شد / واعظی‌زاده: بعد از اعلام انحرافات تسهیلات مورد تهاجم و فرافکنی قرار گرفتیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر به فکر حال باش که خلافی صورت نگیرد گذشته ها گذشت الان دیگه فایده نداره . اونهایی که قبلا مدیر بودن همشون الان زنده هستند و هیچکدام را اعدام نکردن
مواظب باشید اینها اگر خلافی کردن همین حالا جلوگیری شود فردا فایده ندارد
صالح پور
Iran, Islamic Republic of
هرچه استان کهگیلویه و بویراحمد داره از تسهیلات روستایی است خداوند بانیان تسهیلات روستایی را حفظ کنه بلاخره کارهای بزرگ اشکالات جزیی هم دارد هزاران طرح راه افتاد 10 تا هم مشکل داشته اما الان که هیچ خبری نیست . می گویید وام شغل ایجاد نمی کند پس خودتا راه بهتری و قابل اجرایی نشان دهیذ
عنایت
Iran, Islamic Republic of
مردم شهرستان گچساران با کنار آمدن با رد اعتبارنامه تاجگردون وحضور دوباره پای صندوق های رای نشان دادند فقط بر اساس تعصب و قوم گرایی رای میدهند واصلا عقل ومنطق
Romania
درود بر پایگاه خبری کبنانیوز
مطالبه گری خیلی خوب است
منتظر اطلاع رسانی نهادهای نظارتی و قضایی هستیم.
عسکر
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردمی که با هزاران امید نماینده انتخاب میکنن تا اون نماینده یک عده بی لیاقت و متخلف و فرصت طلب رو بر گُرده همین مردم سوار کنه.
بیچاره مردم
Iran, Islamic Republic of
آیا کسی که یک بار دزدی کرده باید دوباره برگردد به کار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فشار آقای نماینده کارساز شد
ی دوست
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا نداره
پاکبازی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از سازمان بازرسی استان، بقیه دستگاههای نظارتی هم اطلاع رسانی کنند که چکار کردند.
انصافا در ادارات که مراجعه می کنم از سازمان بازرسی حساب ویژه میبرند. جا داره از تمامی بازرسهای این سازمان تشکر کنم.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی عزیز
گزارشی ازاین مسئولین بازرسی درخصوص اختلاس درابفای یاسوج تهیه کنید.نتیجه پرونده چی شد؟ایادارندفرصت طلایی می دهند به شخص؟
ع.ر
Iran, Islamic Republic of
چرانظرات ما ثبت نمیشه ،فقط چون اسم یکی از دزدهارو نوشتم ،کسی ک شجاعت انتشارواقعیت ها رو نداره بدرد اینکار نمی خوره
دولیاری
Romania
افسوس که ما به چه کسانی دل خوش کرده بودیم نماینده که ضعیف باشه وهمیشه با مشاوره اذرگون بخواد برنامه ریزی کنه واستان هم تو دست روشن فکر هست و موحد هم خو فقط به فکر فامیلای خودشه اینجا دیگه نامردی نباشه فقط باید یادی کنیم از تاج گردون خدا می دونه حقشو دولتمردان خوردن مرد با شهامت دشمنش زیاده حیف حیف برا استانی که همش رشوه وپارتی بتزی هست
علی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید نظر می دم.من از اکثر یاسوجی ها شنیدم که می گویند در استان ما برای رفتن به مغازه هم باید پارتی داشته باشید.بخاطر این است که استان شما در تمام لحاظ عقب مانده است.از زیبا سازی شهر و شهرداری بگیر تا الاآخر.واقعا از دور نگاه کنی استان جذابیت خاصی داره ولی یک زمانی در این استان زندگی کنی پی به مشکلات عدیدی می خوری.من اگر یک کاره این استان بودم همه مسئولین این استان به داخل همین خلیج فارس می ریختم.
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
سيماي فقر در ايران

سيماي فقر در ايران

براساس جديدترين داده‌هاي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي، سرانه خط فقر براي سال 1401 به‌طور ...
تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

برای چندمین‌بار صحبت از برنامه مجلس برای استیضاح چند وزیر دولت مطرح شده است؛ این‌بار ...
1