کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بر اساس اطلاعات واصله؛

تشکیل 6 پرونده تخلف با 47 متهم در خصوص تسهیلات اشتغال زایی در سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد

12 دی 1401 ساعت 15:17

وقتی گزارش تخلفی منتشر می شود این انتظار می رود که دستگاه های نظارتی در این خصوص اقدامات قاطعی داشته باشند تا اعتماد مردم جذب شود و مردم بخاطر تخلفات دچار ناامیدی نشوند.


وقتی گزارش تخلفی منتشر می شود این انتظار می رود که دستگاه های نظارتی در این خصوص اقدامات قاطعی داشته باشند تا اعتماد مردم به نظام دولتی کشور جلب شود و مردم بخاطر تخلفات دچار ناامیدی نشوند.
به گزارش کبنا، اگر در کارهای دولتی همیشه روال قانونی وجود داشته باشد، مردم احساس نمی کنند که تبعیض صورت گرفته یا اینکه حتما باید آشنا و پارتی داشته باشند تا کارهایشان روی روال باشد.
ارائه تسهیلات اشتغال زایی یکی از مواردی است که همیشه در آن تناقضاتی پیدا شده، و انحراف در این تسهیلات همواره بسیار زیاد بوده است، این تناقضات زمانی به چشم آمده اند که رسانه ها گزارش های افشاگرانه ای در این خصوص انتشار داده اند.
در روز گذشته پس از اننتشار گزارشی در این پایگاه خبری مبنی بر سوء استفاده از تسهیلات اشتغال زایی، اطلاعات جدیدی در خصوص این تخلفات واصل شد.
بر اساس اطلاعات واصله از منابع مختلف، سازمان بازرسی اقدام به تشکیل 6 فقره پرونده قضایی در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری، خرد و خانگی کرده است.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات واصله از منابع مختلف، در خصوص سوء استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری، خرد و خانگی 6 فقره پرونده قضایی تشکیل شده، بیش از 47 نفر متهم از جمله مدیران ادارات، بانک ها و کارکنان که در زمینه پرداخت و نظارت با این پرونده ها مرتبط بوده اند به پای میز محاکمه کشیده شده و در صورت احراز جرم محکوم شده اند.
این افراد در شهرستان های مختلف استان چنین اقداماتی کرده و از تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری، گردشگری و ... سوء استفاده کرده اند.
برای یکی از این افراد 5 سال محرومیت از پست اداری خورده است، همچنین برای یک مدیر حکم خورده است، خیلی از پرونده هایی که ایراد داشتند یارانه تسهیلات برایشان حذف شده و با سودهای بالا مجبور به بازپرداخت شده اند.

 بیشتر بخوانید
وااسفا! اعتبارات اشتغالزایی در جیب دامادها / نه اشتغالی، نه تولیدی / استدعای عاجزانه از دستگاه‌های نظارتی؛ سهل‌انگاران و متخلفان را پشت میز محاکمه بکشانید

غارت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد / 6 هزار شغل بر باد رفت / اعتباراتی که خاله‌خرزویی و سفارشی تقسیم شد / واعظی‌زاده: بعد از اعلام انحرافات تسهیلات مورد تهاجم و فرافکنی قرار گرفتیم
 


کد مطلب: 456492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456492/تشکیل-6-پرونده-تخلف-47-متهم-خصوص-تسهیلات-اشتغال-زایی-سازمان-بازرسی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1