تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۳۸۲۳۰
مدیرکل انتقال خون استان گفت؛

افزایش 4 درصدی اهدای خون در کهگیلویه و بویراحمد

۰
افزایش 4 درصدی اهدای خون در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴ درصدی اهدای خون مردم استان در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (3 شهریورماه 1400) رستم حسن زاده افزود: از مجموع اهدا کنندگان خون طی این مدت ۶۰ درصد اهدا کنندگان مستمر بودند.
وی اظهارکرد: تمام زنان و مردان ۱۸ تا ۶۰ سال می توانند نسبت به اهدا خون افدام کنند و مراکز انتقال خون استان نیز آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.
مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مزایای اهدا خون تصریح کرد: اهدای خون برای سلامتی افراد و نجات جان انسانهاست.
حسن زاده با بیان اینکه پویش نذر خون تا اربعین حسینی در پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان ادامه دارد و نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی و روزانه است، عنوان کرد: از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست می کنم در روزهایی که با تراکم کمتری از سوی اهداکنندگان مواجه هستیم برای انجام این امر خداپسندانه مراجعه کرده و اهدای خون را تنها به روزهای خاص موکول نکنند.
وی در خصوص اهدای خون توسط کسانی که واکسن کرونا تزریق کرده اند، بیان کرد: کسانی که واکسن کرونا تزریق کرده اند و می خواهند خون اهدای کنند یک ماه پس از تزریق واکسن شرایط اهدای خون دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1