کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل انتقال خون استان گفت؛

افزایش 4 درصدی اهدای خون در کهگیلویه و بویراحمد

3 شهريور 1400 ساعت 15:04

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴ درصدی اهدای خون مردم استان در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.


مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴ درصدی اهدای خون مردم استان در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (3 شهریورماه 1400) رستم حسن زاده افزود: از مجموع اهدا کنندگان خون طی این مدت ۶۰ درصد اهدا کنندگان مستمر بودند.
وی اظهارکرد: تمام زنان و مردان ۱۸ تا ۶۰ سال می توانند نسبت به اهدا خون افدام کنند و مراکز انتقال خون استان نیز آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.
مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مزایای اهدا خون تصریح کرد: اهدای خون برای سلامتی افراد و نجات جان انسانهاست.
حسن زاده با بیان اینکه پویش نذر خون تا اربعین حسینی در پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان ادامه دارد و نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی و روزانه است، عنوان کرد: از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست می کنم در روزهایی که با تراکم کمتری از سوی اهداکنندگان مواجه هستیم برای انجام این امر خداپسندانه مراجعه کرده و اهدای خون را تنها به روزهای خاص موکول نکنند.
وی در خصوص اهدای خون توسط کسانی که واکسن کرونا تزریق کرده اند، بیان کرد: کسانی که واکسن کرونا تزریق کرده اند و می خواهند خون اهدای کنند یک ماه پس از تزریق واکسن شرایط اهدای خون دارند.
 


کد مطلب: 438230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438230/افزایش-4-درصدی-اهدای-خون-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1