تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۴۳۱
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینیک تخصصی دهدشت؛

پروژه زایشگاه بیمارستان دهدشت هنوز بلاتکلیف است / توصیه‌های یزدان‌پناه به همراهان بیماران

۱
پروژه زایشگاه بیمارستان دهدشت هنوز بلاتکلیف است
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینیک تخصصی دهدشت بازدید کرد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان پناه عنوان کرد: امروز جهت بررسی مشکلات احتمالی از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید نمودیم.
 وی افزود: با توجه به اینکه روند صعودی بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد از یک ماه گذشته آغاز شده، این روند در بعضی از شهرستان‌ها چون کهگیلویه نگران کننده است زیرا استان ما در مجاورت استان خوزستان بوده و با توجه به وضعیت قرمز این استان و نیز شهرستان بهبهان، چون مراودات شهرستانهای گرمسیری ما با استان خوزستان زیاد است، احتمال شیوع کرونا انگلیسی و انتشار آن به راحتی در استان وجود دارد.
 یزدان پناه ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: امروز با هدف بررسی معضلات و مشکلات موجود از بیمارستان امام خمینی بازدید داشتیم تا جهت رفع آنها اقدام نماییم. ما همواره قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان بوده و دست همه این زحمتکشان را می‌بوسیم. 
وی در ادامه با اشاره به زایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت عنوان کرد: روند ساخت این زایشگاه از سال ۱۳۹۴ شروع شد ولی هنوز بلاتکلیف است، طی چند روز گذشته با معاون درمان وزارت بهداشت رایزنی‌های صورت گرفت و مقرر شد منابعی در اختیار دانشگاه قرار گیرد تا بتوانیم زایشگاه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
 وی اظهار داشت: دکتر جان بابایی نیز قول مساعدت برای تأمین منابع لازم را دادند که در صورت تأمین منابع، مناقصه برگزار و تا پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
 وی ادامه داد: در بازدیدی که از بیمارستان داشتیم خوشبختانه مشکل تجهیزاتی و منابع انسانی وجود نداشت ولی از مردم خواهش می‌کنیم اگر بیمار کرونایی یا غیر کرونایی بستری در بیمارستان دارند به بیمارستان مراجعه نکنند. این کار چرخه انتقال بیماری را گسترش می‌دهد بنابراین مردم سعی کنند که به بیمارستان مراجعه نداشته باشند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص کلینیک تخصصی دهدشت نیز عنوان کرد: همچنین در بازدیدی که از این کلینیک داشتیم مشکلات موجود را بررسی کردیم که مقرر شد فردا تیمی از دانشگاه به این شهرستان اعزام و مشکلات و معضلات موجود را رفع نمایند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن کلینیک مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

  

 وی ابراز داشت: در حوزه بهداشت نیز نمونه گیری در ۱۴ مرکز انجام می‌گیرد و به جز کلینیک مشکلات جدی در شهرستان کهگیلویه نداریم، کلینیک‌هایی که دانشگاه در سطح شهر دارند نامناسب و غیر استاندارد هستند که امیدواریم با راه اندازی کلینیک جدید خدمات با کیفیت و مطلوبی به مردم ارائه نماییم. 
یزدان پناه گفت: پیش بینی می‌شود با رفع مشکلات موجود، کلینیک دهدشت در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح گردد.
 وی با اشاره به پرداخت مطالبات پرسنلی تصریح کرد: بدهی‌های پرسنلی تا پایان اسفند ماه پرداخت شده و کارانه پرستاران نیز تا پایان مهرماه پرداخت گردیده که در پی جذب منابع مابقی پرداخت خواهند شد و امید است با رضایتمندی ایجاد شده در پرسنل بتوانیم خدمات خوب و با کیفیت عالی به مردم ارائه نماییم.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز گزارشی از روند شناسایی، درمان و کنترل بیماری کووید 19 در این شهرستان ارائه نمودند.
 محمد طاهر طیب زادگان عنوان کرد: یکی از اولویت‌های کنونی ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه شناسایی و بیماریابی فعالانه کرونا در جهت کنترل بیماری در سطح شهرستان است که از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1