تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۳۰۴۵۸
یادداشت ارسالی؛

فراتر از تحلیل؛ پول تبلیغات «سعید محمد» کجا تأمین می‌شود / پاتوق انتخاباتی او کجاست؟

۵۰
۸
فراتر از تحلیل؛ پول تبلیغات «سعید محمد» کجا تأمین می‌شود / پاتوق انتخاباتی او کجاست؟
کبنا ؛این روزها سخن از چهره‌ای جدید در عرصه سیاسی کشور برای کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بین عام و خاص برسر زبان‌هاست.
 در صف نانوایی معروف شهر یکی از همکلاسی‌های دوران دانشگاهی‌ام با توجه به شناختی که از من داشت، یهویی از من سئوال نمود شما سعید محمد را می‌شناسی؟ قبل از اینکه جوابش را بدهم؛ سئوال را عوض کردم و گفتم شما چطور می‌شناسید؟
گفت اره می‌شناسم.
گفتم از چه موقع؟ گفت از آن زمان که به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم معرفی شد. شما که معلمی و از آن موقع چطور؟ گفت وقتی در رسانه‌ها معرفی شد؛ در کنار رزومه قوی علمی و تخصصی ایشان؛ نام و نام خانوادگی‌اش، چهره جوان و خاکی توام با وزانت و درعین حال نگاه‌های هوشمندانه‌اش یه جورهای برام جالب بود و بدون اینکه هیچ ربطی به قرارگاه و سپاه داشته باشم برای کسانی که چنین افراد بی ادعا و پر از عملی را پیدا می‌کنند و معرفی می‌نمایند، پیش خود دعا کردم.
این رفیق سابق ادامه داد که از آن روز کارهای قرارگاه را رصد می‌کردم و روزبه روز و برای اولین بار اقدامات عملی در قرارگاه خاتم برایم جذاب‌تر می‌شد و در اوج فشار و تحریم، هر هفته از قرارگاه خاتم بانگ امید و افتتاح و کلنگ زنی بلند بود و هست. باخود می‌گفتم چه می‌شد اگر این جوان خاکی بی ادعای معلم و پاسدار در عرصه‌ای چون مدیریت اجرایی کشور قرار می‌گرفت.
حالا بسی خوشحالم که نام ایشان برای انتخابات ۱۴۰۰ در میان هست، هرچند می دانم چنین افرادی در میان انحصارهای تنیده قدرت و ثروت و سیاست و اقازادگی در کشور ما؛ راه دشواری را دارند.
حرفش را قطع و گفتم شما که این اندازه می‌شناسی چرا از من سئوال کردید؟ گفت خواستم ببینم می‌شناسی، گفتم اره مدتی است می‌شناسم و شناخته‌ام.
هردو مسئله‌مان این شد که آخه همه کسانی که داعیه آمدن دارند، در استان‌ها ستاد راه اندازی کرده‌اند و رفت و آمد دارند و عده‌ای از شیخان کهنه کار سیاست و قدرت که از قضا دستی بر گردن ثروت هم دارند، بین تهران و استان‌ها به عنوان شوراهای ائتلاف و اختلاف و اعتدال و اصول گرا و اصلاح طلب و چه و چه در رفت و آمدند، پس ستاد انتخاباتی دکتر محمد کجاست؟ و کهنه کارهای سعید محمد چه کسانی هستند؟
نتیجه دیالوگ ما این شد، ما که داریم بحث می‌کنیم هردو نسل میانی هستیم و هردو از ظهور شیخوخیت های نخ نما شده‌ی دم انتخاباتی و جدا از آحاد مردم خسته شده هستیم. هردو دنبال چهره جدید و متخصص هستیم و دنیال چهره تریبونی و صرفاً رسانه‌ای نیستیم چراکه تریبون‌های نظام الحمدالله پر هست از آدم‌های گفتمانی، هرچند که گفتمان‌های انتزاعی بدون عمل، رفتمان را داده‌اند.
امروز رقیب جدی همه جریانات چپ و راست و نام‌های جدید و قدیمشان؛ یک چهره جدید انقلابی متخصص و خارج از دایره قدرت و ثروت و سیاستشان هست که جوانان و نسل‌های میانی حامیان پرقدرت این فرد خواهند بود.
سعید محمد پاسدار انقلاب، معلم، متخصص و پرتجربه نماد یک چهره جوان علی رغم سن میانسالی، خود به خود و بدون تبلیغات خاصی، قلوب را متوجه خود کرده است و بدون اینکه خودش بداند و یا بخواهد الان فضای مجازی کشور مملو از هشتک سعید محمد شده است.
هیچ دسترسی و یا امکان دسترسی به سعید محمد برای هیچکدام از کسانی که دارند آتش به اختیار برایش کار می‌کنند فراهم نیست ولی ستاد انتخاباتی او در قلب جوانان پاک باخته و عاشق ایران و انقلابی هست که این روزها، آتش به اختیار کار می‌کنند. یکی از مصادیق آتش به اختیار همین مواقع هست که قرارگاه مرکزی سیاست کشور عزیز ما بدجوری مختل شده است.
امروز برخی تحلیل گران سازمانی از هردو جناح می‌گردند تا مثلاً مردم را روشنگری نمایند و تحلیل‌هایشان در حد همان جزوه‌های دست نویس دستشان هست و محدود به یک یا دونفر از یک جریان یا چپ با راست ولی غافل از اینکه انتخاب مردم همواره فراتر از تحلیل‌ها خواهد بود
اکثر اعضای قرارگاه مرکزی سیاست به دنبال منافع خود و بهرمندی بیشتر خود و تبارشان از مواهب و عرصه‌های قدرت هست، وضعیت فعلی صرفاً عملکرد یک دولت نیست بلکه عملکرد تعارفات و تعاملات پشت پرده همه سیاسیونی است که هیچکدام الفبایی از اقتصاد و معیشت و جامعه شناسی و سازندگی را در تئوری و عملی متوجه نیستند و فقط بر اسب چموش سیاست و قدرت سوارند. آن‌ها که رجل سیاسی را در گردن کلفتی سیاسی و تریبون گردانی حرف‌های انتزاعی می‌دانند؛ بدانند که رجل سیاسی فراتر از خود سیاست هست واز شاخص‌های رجل بودن تخصص عملی و عملکرد عینی و ملموس در عرصه‌های کلان اجرایی است.
اینک ما هستیم و تکلیفی بر دوش برای انتقال عرصه خدمت از دست پوست کلفت‌های سیاست و قدرت و تبدیل آن به میدان رقابت برای خدمت و نوکری بیشتر و در یک کلام انتقال عرصه اجرایی کشور از دست تشنگان قدرت به دست شیفتگان خدمت.
-----------------------------
لیلا حسین زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
،یعنی خودت نمیدونی
Iran, Islamic Republic of
اولا گزینه جریان راست سعید محمد نیست وثاتیا رای نمی اورد چون کاندید نهایی این جریان نیست وکاندید انها رئیسی یا قالیباف یا.......هست ولی بیشتر ازقالیباف وکمتر ازرئیسی رای دارد
خواننده
Iran, Islamic Republic of
عجله نکنید احمدی نژاد دوم است احتمالا
بیدار
Iran, Islamic Republic of
سعید محمد هم احمدی نژاد دوم است ملت دیگر گول نمی خورد ما چقدر آزمایش و خطا کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United Kingdom
شما فعلا بچسب به روحانی جونت.
سید
Iran, Islamic Republic of
این اگر کسی را نداشت که نمی‌گذاشتند فرمانده خاتم الانبیا فکر میکنید مردم چه هستن
Iran, Islamic Republic of
طبق نظر منابع موثق سپاه به ایشون اجازه حضور نخواهد داد و اتفاقا ایشون را ملزم به پوشیدن لباس و نصب درجه نظامی کرده و در ثانی ایشون جزء رجل سیاسی محسوب نشده و برای تایید شدن مشکل دارد اما به هر صورت هیچ چیزی از ارزشهایی ایشون کم نشده و در همین قرارگاه و یا در پست هایی مانند معاون اولی رییس جمهور یا وزارت خانه هایی مانند وزارت راه و شهرسازی میتواند منشا خدمات عظیم به نظام باشد تا انشاءالله با کسب تجربه بیشتر در آینده یکی از گزینه های ریاست جمهوری باشد.
United Kingdom
انشالا رییس جمهور ۱۴۰۰ هست ایشون :)
dgs
Iran, Islamic Republic of
تجربش کجا بود
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار انشای خوبی نوشتی ...بهتر است با دوستت بیشتر در مورد پدیده ی شناخت حرف بزنی...
ما ازموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که اجازه دهند کشور عالمانه و تخصصی اداره شود .
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا برای مردم و مملکت دردسر درست نکنید پیشهاد دهید ایشان را بعنوان رئیس جمهور آینده منصوب کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United Kingdom
این چرندیات تکراری شده
Iran, Islamic Republic of
ایشالله بره برای ریاست جمهوری
Iran, Islamic Republic of
میگن سعی محمد چند وقت پیش رفته بود پیش خاتمی خواستم ببینم درسته . منکه گفتم میخوام بهش رای بدم ولی از وقتی این خبرو شنیدم نمیدونم چکار کنم
United Kingdom
برو قشنگ به مواضعش گوش کن و ببین و بشناس. کاملا در خط انقلابه.
یه انقلابی درست و حسابی.
ایرج بیات
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده ؛ دکتر سعید محمد یکی از بهترین و کارآمدترین نیروهای جوان انقلابی است که شاخص ترین دیدگاه اقتصادی او، دیدگاه مبتنی بر عمران ، آبادانی وسازندگی می باشد. ایشان معتقد هستند که مردم باید لذت و منفعت سازندگی را ببرند و سازندگی نباید فاصله طبقاتی ایجاد کند.
هدفهایی بزرگ که در دولتهای گذشته هر دو هدف مورد بی مهری قرار گرفته بودند مخصوصا فاصله ی طبقاتی که روز به روز شدتش بیشتر می شد.
همه با هم از این نیروی جوان شایسته ، متخصص و انقلابی حمایت کنیم ،ان شاءالله سکان اجرائی کشور رو به دست بگیرن و کشور را از بحران اقتصادی و فاصله ی طبقاتی ایجادشده نجات دهند.
زنبور
سن وتجربه اش برای عضویت در شورای شهر مناسب است
زارع
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم من بهش رای میدم
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که موفق باشند.
Iran, Islamic Republic of
قصه خوبی بود
Iran, Islamic Republic of
هر چقدر هم که عالیییییی باشی از هر لحاظ خودتو خسته نکن و سنگ روی یخ هم نشو اقای محمد از قالیباف ومحسن رضایی عبرت بگیر
Iran, Islamic Republic of
باید تخصص داشت.که ندارندایشان
یاسین
Romania
به نظر من اگر تایید بشود و حتی یک نفر از لرها به این رای بدهد اشتباه است
الف _ب
Iran, Islamic Republic of
سعید محمد تقریبا شروع کار وسازندگی ر ااز بروجرد ودورود شروع کرده شهرک قدر بروجرد جنب داملران ولوله کشی آب درود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
توی دهه چهارم انقلاب انسانی مثل سعید محمد کمیاب هست .
ابراهیم احمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام بخدا این پول ما را خورده بدرد ریس جمهور ی نمی خوره
Iran, Islamic Republic of
1400 با سعید محمد💪🏻
داود
Iran, Islamic Republic of
باسلام تمام افرادی که تا الان شدن ریس جمهور همین مشخصات وتعریف برا گول زدن مردم ازشون زده شد الانم می‌بینید مملکت گل وبلبلو
Iran, Islamic Republic of
به این رای نمی دهم
Iran, Islamic Republic of
پول مردم رو که قرارگاه نمیده بده نمیخواد رئیس جنهور بشه.
نعمت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت این یک کار انقلابی و مصداق آتش به اختیار
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
حداکثر ۳میلیون رأی میاره الکی بزرگنمایی نکنید ما رئیس جمهور نظامی نمي خواهيم هر روز دلمون بلرزه برای جنگ و خونریزی اگه جناح راست باشه فقط رئیسی
علی
Russian Federation
بهتر نیست نویسنده به نوشتن داستانهای تخیلی رو بیاره قطعا موفق تر هست
United States
👏👏👏👏👏👏🤚👌👌👋👍👍
امیر
Italy
با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه این آقا شاید خیلی خوب باشه ولی بدرد ریاست جمهوری نمیخوره
Germany
داستان قشنگی بود ! بازگو یک خاطره یا روایت و یا رویا ؟
کیارش
Iran, Islamic Republic of
خداکنه بیاد.....
ما جوونا امیدمون به رئیس جمهوره جوونه....
کسی که با محدودیت در سازندگی میتونه انقدر موفق باشه حتما میتونه مدیر موفقی در سطح اول سازندگی یعنی ریاست جمهوری باشه...
معلومه آدم درستیه.....
عوام
United States
انشالله که همینطور بشه و اون پوست کلفتهای قدیمیی که قدرتو سیاستو صاحب شدن برنو یک انسان بجاشون بیاد مثل ایشون یا رئیس بنیاد برکت که دستی در آتش اقتصاد دارن اما فراموش نکنیم فرد مورد نظر باید جَنَمِ لازمو برای رویارویی با اونهارو داشته باشه طوریکه ازش حسابم ببرن مثل حسابی که از آقای رئیسی میبرن ولی ازونجایی که هر کدام ازین عزیزان که رئیس جمهور بعدی بشه زیر نظر کامل حضرت آقا خواهد بود یعنی گوش به فرمان خواهد بود پس فرقی نمیکنه چون مهمترین موضوع سرسپردگی به ولایته درست مثل سردار دلها و اون موقعس که ملت معنیه فرد انقلابی و جهادیرو میفهمن که در ۲ سال کاره ۱۰ سالو انجام میده اما لازمه با دنیا هم تعامل داشته باشه و لزومیم نداره باهاشون صادقانه و دوستانه رفتار کنه برعکس میتونه خیلی دوستانه و بر اساس منافع عمل کنه و بقولی سرکارشون بگذاره و بهشون بفهمونه بدعهدیی که با ما کردن چه تاوانی داشته پس با پنبه سر ببریم بهتره اگرم دیدیم از همین حالا قصد بدعهدی دارن اول یک موشک قاره پیما و دوم غنیسازیه ۸۰ درصدی به بهانه کشتیرانی و غیره رو راه اندازی کنیم ولی چنانچه راهی برای رفع تحریمها وجود داره امتحانش کنیم نباید فرصتهارو فقط به دشمنان داد خودمون هم میتونیم از فرصتها استفاده بهینه بکنیم زیر نظر باهوشترین رهبر دنیا که مشابهی در جهان ندارند الحمدلله
Iran, Islamic Republic of
اینو الان گفتم تا گواهی باشه که اک در انتخابات حضور داشت همگان خواهند دید که توان مالیش از همه کاندیدهای ریاست جمهوری ده سر و گردن برتره
Iran, Islamic Republic of

مردم رو چی حساب میکنید
اینو الان گفتم تا گواهی باشه که اک در انتخابات حضور داشت همگان خواهند دید که توان مالیش از همه کاندیدهای ریاست جمهوری ده سر و گردن برتره
Iran, Islamic Republic of
بدون پیشداوری باید با سایر مواضع ایشان نیز آشنا شد
آیا ایشان به تعامل با دنیا اعتقاد دارد. نظر ایشان نسبت به آزادی و حقوق شهروندی چیست. و سوالات بیشمار دیگر
لطفا زود قضاوت نکنید
سربازولایت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کشور نیاز به یک شخص با تجربه و پر انرژی دارد چه کسی بهتر از سردار محمد آن هم یک پاسدار قرار نیست چون نظامی است نشه بیاد عرصه مجری کشور هدف خدمت است هیج کس را سراغ نداریم بهتر از سعید محمد چون اگر کشور از فشار تحریم شکست نخورد از وجود قرارگاه خاتم و چنین افرادی بود اگر باز مردم را فریب ندهند دکتر سعید محمد یک پاسدار مردمی و فداکار است
ش پ
Iran, Islamic Republic of
کبا چرا الکی تیتر میزنی. البته تو هم باید پول دربیاری چاره ای نداری.
والله من اولین بار بود اسم این بنده خدا را شنیدم. از هر کی هم سوال کردم کسی نمیشناخت. شب و روزم تو اینترت و سایت های خبری ام. !!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت، عالی بود
سیستان
United Arab Emirates
همین اندازه که کامنت گذاشته شد زیر این‌مطلب به نظرم دلیلش موفقیت محمد هست تا کنون
Iran, Islamic Republic of
سعید محمد بهترین است
دوستدار عزت ایران
Iran, Islamic Republic of
احسن به این بصیرت شک نکنید همچون سردار دلها در دلها جا میگیرد چرا که در کار اخلاص دارد بی ریا تلاش میکند همچون کارگر ساده در پروژه ها لباس خاکی میپوشد و پای کار است ژنرالی برای همه میدان ها - مردم نیاز به رئیس جمهوری دارند که ژنرالی برای همه میدانها باشد مانند ساختن پل و جاده ،پالایشگاه ،مسکن ،کشاورزی ،بانک و غیره ( شکست تحریم و از تحریم فرصت ایجاد کردن) در دنیا فقط چند نفر هستند که این توانمندی خاص و بی نظیر رادرند - مرد میدان - جوان - انقلابی
احمد
Iran, Islamic Republic of
همه‌عمرمخلص‌بودم‌وهستم.کنون‌نیزمفلس هستم.احمد۶۴سال‌یتیم.معتقددین.وطن...آیافریادرسی میآید؟؟؟بهرگرسنگان خاموش‌آبرودارکه‌درآیه۲۷۳سوره‌بقره‌خداوندازآنهایادفرموده؟؟؟؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
من ازبچگی باسعید بزرگ شدیم سعید در محله کوی کارمندان راه اهن خ شاپور و پدرش کارمند راه اهن جمهوری اسلامی بود
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1