تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۲۸۹۸۱
در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

قدردانی ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پناه و غریب‌پور

۸
۱
قدردانی ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پناه و غریب‌پور
کبنا ؛نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۵۶ درصدی اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: رشد این میزان از بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که میانگین رشد کل بودجه کشور ۲۰ درصد است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر کسی می‌خواهد، انتقاد کند اما انصاف را هم مدنظر داشته باشد، گفت: نمایندگان استان در مجلس برای رشد بودجه استان زحمت کشیدند خودم ۱۰ جلسه در تهران گرفتم و ۲۶ مکاتبه با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر وزارتخانه‌ها داشتم و نتیجه این جلسات افزایش اعتبارات استان در بودجه ۱۴۰۰ است.
 وی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: نقش نیروهای ملی استان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه استان بسیار کمک کار و مؤثر بوده‌اند و از جمله در حوزه پیشرفت معادن استان و به ویژه چرام مرهون خداداد غریب پور رئیس پیشین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و در حوزه وزارت کار نیز غلام‌رضا پناه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدم‌های مطلوبی برداشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: خانم نیکمرام تلاش‌های زیادی در حوزه کار دارند که از این بانوی بزرگوار نیز تشکر می‌کنیم.

کلانتری نیز از رسول فرهادی مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکر کرد و گفت: رویدادهای مهمی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال رقم خوردن هستند که از جمله آن‌ها عملیات احداث سد مخزنی آبریز در شهرستان کهگیلویه و موافقت دولت با تامین و پرداخت ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه احداث سد تنگ سرخ بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویری
United States
کاش سرمایه گذاری هاشونو هم داخل استان انجام بدهند
منصوری
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار ازکدام عملکرد غریب پور و پناه تقدیر تشکر میکنی ؟!!!!!! این دونفر درحوزمعدن صنعت وکار یک بیلانی ارائه بدهید تاببینیم چی کار کردن من به شخصه چی که ازاینها سراغ دارم سرمایه گذاری برای خودشون وفامیل های درجه یک .....وبکارگیری افراد نالایق بی مدیریت بی تخصص وضعیف مثل خودشون بکار گرفتن که موجب نگرانی ونارضایتی مردم هستن واگذارمیکنیم به خدای بزرگ..........
مجید
Iran, Islamic Republic of
بنازم دکتر غریب پور که همیشه مفید بیه و مثل یه شیر زرد لر در کشور درخشید
کامجید
Iran, Islamic Republic of
/ در دوران تصدی داشته متعاقبا مشخص میشود وهیچ گونه تخصصی در حوزه های مسئولیتش نداشت فقط تبلیغات میکرد درآینده نه چندان دور باید پاسخگو باشد اون غلام پناه هم ازاین بدتر بود
Belgium
آخه خانم نیک مرام چه جای تشکر داره وقتی بیکاری بیداد میکنه ... حالم بهم خورد
محمد
Luxembourg
اگر از اصل موضوع ، دکتر وکیلی قدردانی میکرد
خانعلی
Iran, Islamic Republic of
ه عکسش رو گذاشتی پناه هست یا غریب پور
Iran, Islamic Republic of
خانم‌نیکمرام وام خیلی داده
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1