تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۹۱۲۰۳
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم | اجتماع مردم یاسوج در سوگ شهادت سید حسن نصرالله / سردار حکمتیان: باید جنگ را فرسایشی کنیم تا بر دشمن هزینه تحمیل کنیم / اگر آقای ما آن ساعت را مشخص کند حتماً تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند/ تمام تلاش اسرائیل غاصب این است که ما را با شیطان بزرگ آمریکا و ناتو درگیر کند / صبر کنید، باید این صحنه مدیریت شود

۰
کبنا ؛اجتماع مردم‌ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزار شد. مردم یاسوج ترور شهید سید حسن نصرالله و جنایت‌‌های رژیم صهیونیستی را در لبنان و غزه را محکوم کردند.
         

 به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 9 مهرماه 1403) مردم کهگیلویه و بویراحمد به یاد و گرامی داشت شهید مقاومت «سیدحسن نصرالله» و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی کردند. این تجمع روز دوشنبه با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، گروه‌های مختلف مردمی، مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در یاسوج و همه شهر‌های این استان در حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.
تجمع مردم ولایتمدار و انقلابی شهر یاسوج از خیابان جمهوری آغاز شد و تا میدان امام حسین (علیه السلام) یاسوج ادامه داشت.
سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: چند عنصر برای اسرائیل اهمیت دارد، اول موجودیتش، موجودیتی که در خطر است، عنصر دوم امنیت و قدرت است، اسرائیل برای اینکه به امنیت دست پیدا کند، محیط پیرامونی‌اش را در لایه‌های امنیتی مختلف قرار داده است، حس‌گرها، چشم الکترونیک، مسلسل خودکار، تک تیرانداز رباتیک، پهباد‌ها، و بعد از آن سربازان ظالمش نگهبان هستند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان اظهار کرد: همه تجهیزات به روز در اختیار حزب اله عزیز هست، اما دستور در جبهه مقاومت چیست؟حضرت آقا فرمانده کل قوا، طرح عملیاتی را در هزاران نسخه به عنوان‌ ام القرای جهان اسلام صادر کردند، ولی در کار عملیاتی باید روز عملیات را مشخص کنند.
وی افزود: اشراف عملیاتی بر روی دشمن در حال کامل شدن است، در وضعیت جنگ دشمن تجهیزات خود را منتقل کرده و ما باید اشراف اطلاعاتی داشته باشیم، نباید هیچ نقطه کوری از اطلاعات دشمن داشته باشیم، ما باید طرح عملیاتی و سازمان عملیات را چینش کنیم، انصار الله، حزب الله، آزادی خواهاهان، علویون، فاطمیون، جیدریون، حشدالشعبی، همه منتظرند و ارتباطات بین سازمان رزم برقرار است.
وی گفت: پشتیانی لجستیکی با دوام انجام می‌شود، این را بدانید، اگر در طوفان الاقصی دشمن غافلگیر شد، در وعده صادق یک گفتیم که چطور می‌زنیم و گفتیم که همه توانتان را به میدان بیاورید، و دشمن تمام توانش را به میدان آورد، و تمام موشک هایش را در همه لایه‌ها مستقر کرد، ولی ما از همه جبهه‌ها آنها را هدف قرار دادیم، چه کسی دستور حمله را صادر کرد، حضرت آقا دستور دادند، پهباد‌ها دشمن را غافلگیر کردند، کروز‌ها به هدف نزدیک شدند، موشک‌های بالستیک به هدف خوردند. به همه اهداف دست پیدا کردیم.
فرمانده تیپ 48 فتح خاطرنشان کرد: بدانید به حول قوه الهی کار‌هایی باید انجام شود، اول باید عموم مردم جهان اذهان خود را برای یک عملیات تمام عیار آماده کنند، در روابط دیپلماتیک، این سازمان بی‌ملل باید متقاعد شود که یک کودک کش نباید وارد صحن بین‌المللی شود و به او اجازه صحبت داده نشود. همه کار‌های اطلاعاتی و عملیاتی تمام شده اند، مردم عزیز چندین روز است که اذهانتان ناراحت است. هزاران پیام از مردم می‌آید که تقاضای اعزام دارند.
وی افزود: ما از مکتب امام حسین هستیم و باید گوش به فرمان ولی‌مان باشیم، ولی ما ۳۵ سال ما را از بحران‌های مختلف نجات داده، مطمئن باشید شورای امنیت و فرماندهان دلاور کشور ما تصمیم عاقلانه‌ای خواهند گرفت، در حوزه عملیاتی باید جنگ را فرسایشی کنیم تا بر دشمن هزینه تحمیل کنیم، باید دشمن هر آن آرزوی مرگ کند، تأخیر به واسطه راهبرد تاکتیک و شیوه جنگیدن است، تمام تلاش اسرائیل غاصب این است که ما را با شیطان بزرگ آمریکا و ناتو درگیر کند، بگوید که همه ضرباتی که خورده از سوی ایران بوده، پس صبر کنید، باید این صحنه مدیریت شود، هیچ کس در دنیا به اندازه نائب امام زمان و فرمانده کل قوا بر این موضوع اشراف ندارد.
وی گفت: بدانید گفتمان ما گفتمان مقاومت، شعار ما هیهات من الذله، راهبرد ما راهبرد عاشورایی است، خدا را شاهدیم اگر آقای ما آن ساعت را مشخص کند حتماً تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند و این غده سرطانی هیچ گاه بر روی زمین وجود نخواهد داشت.
در این تجمع ضمن تجلیل از سرلشگر شهید نیلوفروشان از اقشار مختلف مردم دعوت شد، در مراسم‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌گردد، شرکت نموده و ضمن تجلیل از مقام سید مقاومت با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.
در این تجمع مردم قهرمان پرور استان کهگیلویه و بویراحمد خواهان انتقام سخت از دشمن متجاوز صهیونیستی شدند و با قرائت بیانیه‌ای در خصوص شهادت سیدحسن نصرالله فرمانده حزب‌الله لبنان و حمایت تمام عیار از جبهه مقاومت به پایان رسید.
       



نام شما

آدرس ايميل شما

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
1