تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۷۶۴۲۲
توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

محفل فرهنگی هنری پرواز ستاره‌ها با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه‌ها برگزار شد / درخشان: مسیر خدمت و مسیر شهادت شهید رئیسی تبلور اخلاص در عمل بودز/ تمرکز و خلاقیت‌های هنری هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور شایسته تقدیر است / هاشمی: برگزاری این محفل شایسته قدردانی است

۰
کبنا ؛محفل فرهنگی و هنری «پرواز ستاره‌ها» گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان قرآنی استان و با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت افزود: استقبال میلیونی مردم در جای‌جای ایران اسلامی و این حجم و حزن و اندوه نشان از رویش‌های است که همواره در مسیر تداوم راه انقلاب اسلامی ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه مسیر خدمت و مسیر شهادت شهید رئیسی تبلور اخلاص در عمل آن شهید عزیز و شهدای خدمت بود خاطرنشان کرد: یاد و نام شهید رجایی در این روزها به‌خوبی زنده شده بود.
وی با تقدیر از توجه و تمرکز اهالی هنر به‌به حادثه اخیر افزود: هنرمندان روایان خلاق و تأثیرگذار رویدادها و حوادث هستند و شاهد بودیم در این هفته آثار خلاقانه و ارزشمندی در وصف شهدای خدمت در همه رشته‌ها و قالب‌ها تولید شد که شایسته تقدیر است.
در این محفل هنری و معنوی شاعران آیینی استان در وصف رئیس‌جمهور و شهدای خدمت اشعار حماسی سرودند و هنرمندان رشته‌های تجسمی آثار زیبایی از شهید رئیسی و شهدای همراه‌هایشان خلق کردند.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این محفل هنری ضمن اشاره به آیاتی از سوره عنکبوت تصریح کرد: اخلاص در عمل از تأکیدات دین و اولیای خدا و از صفات بارز شهداست و مسیر شهدا باید ادامه‌دار باشد.
وی ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری ابراز کرد: وظیفه همگانی ما در قبال شهدا و مسیر شهدا شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.
هاشمی مهر اضافه کرد: ماقبل از دولت ایران قوی، ما با تعداد معدودی از کشورهای جهان ارتباط داشتیم که به لطف این دولت در فعالیت کمتر از سه سال ارتباطات بسیاری شکل گرفت که در حادثه شهادت این شهدای گران‌قدر شاهد پیام‌های تسلیت و عزاداری‌های کشورهای بسیاری بودیم که همه نشان از ارتباطات صورت‌گرفته با این کشورها دارد.
وی در پایان یادآور شد: خداوند هرکه را برای او قدم بردارد عزیز می‌گرداند و شهدای ما نمونه‌های بارز اخلاص در عمل و اخلاص در دین هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1