تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۷۵۸۱۱
کبنا گزارش می‌‌دهد

مراسم بزرگداشت رئیس شورای عشایر هلیگان گچساران برگزار شد + تصاویر

۳
کبنا ؛مراسم بزرگداشت جهانگیرآقا نره‌ای رئیس شورای عشایر هلیگان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد امام صادق(ع) سه راهی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: امروز مردم  قدرشناس (ترک، لر و.... )  شهرستان گچساران با حضور باشکوه خود، زحمات خالصانه، صادقانه و دلسورانه جهانگیر آقا نره‌ای به عشایر هلیگان را پاس و گرامی داشتند.
گفتنی است: جهانگیر آقا نره‌ای از ابتدای تلاش برای حقانیت و مظلومیت عشایر هلیگان اعتقاد و باور به قدرت رسانه داشت و وی همچنین انتظار ویژه‌ای از پایگاه خبری کبنا نیوز داشت و ما هم از ابتدای این ماجرا در کنار مرد فهیم و بزرگ عشایر جهانگیرآقا نره‌ای و عشایر مظلوم هلیگان‌ایستادیم تا آن شد که از مسئولان شهرستان، استان تا کشور به منطقه عشایری هلیگان سفر و بازدید بعمل آوردند.
درپایان باور و اعتقاد راسخ داریم صدای دادخواهی مرد سختکوش، خستگی ناپذیر، خوشنام، غیرتمند و دلسوز عشایر ایل بزرگ قشقایی جهانگیرآقا نره‌ای خاموش نخواهد شد و پرچم وی بر زمین نخواهد ماند چون طایفه بااصالت و ریشه دار نره‌ای پر از شیرمردان و شیرزنان است که ادامه دهنده راه پر فراز و نشیب جهانگیرآقا خواهند بود و پایگاه خبری کبنا نیوز همجون گذشته با توان مضاعف‌تری در کنار عشایر هلیگان خواهد‌ایستاد.
-------------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1