کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌‌دهد

مراسم بزرگداشت رئیس شورای عشایر هلیگان گچساران برگزار شد + تصاویر

25 ارديبهشت 1403 ساعت 9:14

مراسم یادبود زنده یاد جهانگیرآقا نره ای رئیس شورای عشایر هلیگان با حضور چشمگیر و باشکوه اقشار مختلف مردم،مسئولین و چهره نامدار سیاسی و اجتماعی در مسجد امام صادق(ع) سه راهی برگزار شد


مراسم بزرگداشت جهانگیرآقا نره‌ای رئیس شورای عشایر هلیگان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد امام صادق(ع) سه راهی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: امروز مردم  قدرشناس (ترک، لر و.... )  شهرستان گچساران با حضور باشکوه خود، زحمات خالصانه، صادقانه و دلسورانه جهانگیر آقا نره‌ای به عشایر هلیگان را پاس و گرامی داشتند.
گفتنی است: جهانگیر آقا نره‌ای از ابتدای تلاش برای حقانیت و مظلومیت عشایر هلیگان اعتقاد و باور به قدرت رسانه داشت و وی همچنین انتظار ویژه‌ای از پایگاه خبری کبنا نیوز داشت و ما هم از ابتدای این ماجرا در کنار مرد فهیم و بزرگ عشایر جهانگیرآقا نره‌ای و عشایر مظلوم هلیگان‌ایستادیم تا آن شد که از مسئولان شهرستان، استان تا کشور به منطقه عشایری هلیگان سفر و بازدید بعمل آوردند.
درپایان باور و اعتقاد راسخ داریم صدای دادخواهی مرد سختکوش، خستگی ناپذیر، خوشنام، غیرتمند و دلسوز عشایر ایل بزرگ قشقایی جهانگیرآقا نره‌ای خاموش نخواهد شد و پرچم وی بر زمین نخواهد ماند چون طایفه بااصالت و ریشه دار نره‌ای پر از شیرمردان و شیرزنان است که ادامه دهنده راه پر فراز و نشیب جهانگیرآقا خواهند بود و پایگاه خبری کبنا نیوز همجون گذشته با توان مضاعف‌تری در کنار عشایر هلیگان خواهد‌ایستاد.
-------------------------------------
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 475811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/475811/2/مراسم-بزرگداشت-رئیس-شورای-عشایر-هلیگان-گچساران-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1