تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب : ۴۷۵۸۴۸
با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای مطرح شد

نامه‌ غلامرضا تاجگردون به مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ از بلاتکلیفی مجتمع فرهنگی و هنری تا عوارض آلایندگی گچساران

۲۱
۲
نامه‌ غلامرضا تاجگردون به مدیران کهگیلویه و بویراحمد؛ از بلاتکلیفی مجتمع فرهنگی و هنری تا عوارض آلایندگی گچساران
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در خصوص مجتمع فرهنگی - هنری، عوارض آلایندگی، وضعیت امکانات درمانی گچساران و باشت و افزایش پروازهای فرودگاه گچساران به مدیران‌کل راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور مالیاتی، وزارت بهداشت و درمان و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نامه نوشت.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون طی نامه‌های جداگانه‌ای در خصوص مجتمع فرهنگی - هنری، عوارض آلایندگی، وضعیت امکانات درمانی گچساران و باشت و افزایش پروازهای فرودگاه گچساران به مدیران‌کل راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور مالیاتی، وزارت بهداشت و درمان و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران خواستار پیگیری این موضوعات شد.
پیگیری اتمام مجتمع بزرگ فرهنگی-هنری گچساران
برادر گرامي جناب آقای راستا
مديرکل محترم راه و شهرسازي استان
برادر گرامي جناب درخشان
مديركل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي استان

با سلام و احترام
همچنان‌كه مستحضريد شهرستان گچساران داراي جوانان هنرمند بسياري بوده كه در طول سال‌هاي گذشته در سطح كشور و حتي خارج از كشور در زمينه‌هاي مختلف افتخار آفريدند و اين در شرايطي است كه اين شهرستان فاقد حداقل امكانات مناسب بود.
براي پاسخ به اين مجموعه افتخارات ارزشمند، مجتمع فرهنگي گچساران كه در نوع خود بي‌نظير بوده و داراي چندين سالن و امكانات فرهنگي بود در سنوات گذشته آغاز گرديد و پيش‌بيني مي‌شد با توجه به پيشرفت فيزيكي بسيار مطلوب طي سال‌هاي آغاز تا ١٣٩٨ اين طرح نهايت در سال ١٤٠٠ به بهره‌برداري برسد و گوشه‌اي از نيازهاي اجتماعي و فرهنگي منطقه و استان پاسخ داده شود.
متأسفانه اين پروژه در طي سال‌هاي گذشته كاملاً متوقف و سرمايه‌گذاري انجام شده و بيت‌المال در حال اتلاف مي‌باشد.
خواهشمند است ضمن اعلام دليل عدم اجرا و نيز توقف پروژه، عوامل اتلاف منابع و برنامۀ اجرايي بهره‌برداري طرح  اعلام گردد.


پیگیری عوارض آلایندگی گچساران
برادر ارجمند جناب آقای فرخان
 
مدیر کل محترم امور مالیاتی استان كهگيلويه و بويراحمد
با سلام و احترام
همچنانكه مستحضريد يكي از موارد بسيار مهم قانون در خصوص تامين منابع مورد نياز مناطقي كه در معرض آلايندگي صنعت قرار مي گيرد وضع عوارض مربوطه بوده كه آنچنان كه بنظر مي رسد به هر دليلي طي سنوات گذشته اين حق در خصوص استان كهگيلويه و بويراحمد و شهرستان گچساران اداء نشده است.
اگر چه فعل و انفعالات و اظهارنظرات مختلف بعضا شرايطي را براي عدم اعمال قانون بوجود آورده است ولي تصديق مي فرماييد عدم توجه به اجراء قانون و اهمال در اجراء قانون تضييع حقوق مردم و منطقه را به همراه خواهد داشت كه قطعا مي بايستي مورد توجه مسئولين و دستگاه هاي ناظر قرار گيرد. بخصوص اينكه مشاهده مي گردد در اجراء اين قانون در مناطق مختلف رويه هاي مختلف اعمال شده و در اين خصوص حق اين منطقه اداء نشده است.
ضمن توجه جنابعالي به نظريه ديوان عدالت اداري در اين خصوص و نيز ديگر موارد قانوني،  مقتضي است در اجرای قسمت اخیر مفاد بند (و) ماده (۱) قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و همچنین تبصره (۱) مفاد ماده (۳۸)  قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ و تبصره (۲) ماده (۲۷) قانون دائمی مالیات بر ارزش افروده مصوب ۱۴۰۰ با موضوع محاسبه عوارض آلایندگی شرکت های زنجیره تولید بنزین و سوخت هواپیما، نفت سفید و نفت کوره، نفت گاز و گاز طبیعی و برق ( شرکت های بالادستی آن ها متضامناً مسئول پرداخت عوارض مربوطه هستند) از قیمت فروش فرآورده به مصرف کننده نهایی و به منظور احقاق حقوق عوارض و دهیاری های ابوابجمعی دستور فرمایند ضمن تسریع در وصول عوارض مذکور از شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران با استفاده از تمامي ابزارهاي قانوني آخرین وضعیت مطالبه، قطعیت و وصول عوارض یاد شده را به شرح جدول پیوست به اینجانب اعلام نمایند.
خواهشمند است در ارسال پاسخ تسريع فرماييد.


مکاتبه با وزیر بهداشت در خصوص وضعیت امکانات درمانی گچساران و باشت

برادر ارجمند جناب آقای دكتر عين‌الهي 
وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي 
با سلام و احترام
ابتدا پيشاپيش از تصديع اوقات پوزش طلبيده و از دستور مساعدي كه براي رفع مشكلات و پيشنهادات مطروحه مبذول مي‌فرماييد تشكر مي‌شود.
به استحضار مي‌رساند شهرستان‌هاي گچساران و باشت با بيش از ١٥٠ هزار نفر جمعيت در سنوات گذشته نه‌چندان دور، تنها داراي يك بيمارستان بسيار فرسوده بوده (بيمارستان شهيد رجايي) كه همين بيمارستان و دو شهرستان مذكور فاقد هر نوع امكانات ضروري از قبيل سي‌تي‌اسكن، ام‌.آر‌.آي، كلينيك، راديولوژي، اي.سي.يو مناسب و… بود كه با عنايت ويژۀ نظام مقدس جمهوري اسلامي در طي سنوات گذشته شاهد تحول بسيار قابل‌توجهي از حيث زيرساخت براي برداشتن گامي اساسي در جهت نقش‌آفريني اين بخش و شهرستان در توسعۀ منطقه و جنوب بوديم.
برخي اقدامات انجام‌‍شده در گذشته و تنگناهايي كه ان‌شاءالله با دستور ويژۀ جنابعالي مجدد احيا و اصلاح خواهد شد همراه پشنهادات به شرح زير تقديم مي‌گردد.
  • برخي از اقدامات اساسي انجام‌شده:
* در اواسط دهۀ هشتاد طرحي تحت عنوان جايگزين بيمارستان شهيد رجايي در قانون بودجه درج شد كه در يكي از سفرهاي دولت جناب دكتر احمدي‌نژاد اجرای اين طرح به شركت نفت محول گرديد. با تأخير نسبتاً قابل‌توجهي اين طرح در سال ١٣٩٦ به بهره‌برداري رسيد و با برنامه‌ريزي دانشگاه و وزارت بهداشت اين بيمارستان مجهز به نام «بيمارستان حضرت بي‌بي‌حكيمه(س)  نامگذاري و تبديل به «بيمارستان مادر و كودك» شد و متعاقباً مركز مجهز اي.وي.اف در اين بيمارستان راه‌اندازي شد.
* در سال ١٣٩٢ با استفاده از ظرفيت موجود در قانون بودجه، بيمارستان  جديدي كلنگ‌زني شد (بيمارستان نرگسي) و در سال ١٤٠٠ افتتاحيه اوليه و سپس تجهيز گرديد.
* طبق توافقات  اوليه، مقرر گرديده بود با صدور مجوزات مربوطه به روش‌هاي هيأت‌امنايي اين بيمارستان مجهز با كمترين فشار به بخش دولتي، تبديل به بيمارستان تخصصي شده و با چنین اقدامی بيمارستان قديمي شهيد رجايي كه مجهز به  مركز سي‌تي‌اسكن و ام.آر.آي (اگرچه سال‌هاست اين مركز فاقد كارايي مناسب است) شده بود تبديل به مركز تروما و جنرال شود تا
با اين تقسيم‌بندي، هر سه بيمارستان داراي كاربري و كاربرد مناسب شده و از اتلاف منابع جلوگيري شود.
* بيمارستان متعلق به شركت نفت در حال احداث و ان‌شاءالله در سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.
* بيمارستان ٣٢ تختخوابي باشت به بهره‌برداري رسيده است.
* پلي‌كلينيك تأمين اجتماعي گچساران نيز احداث و به بهره‌برداري رسيد.
* كلينيك‌هاي تخصصي در دو شهرستان به بهره‌برداري رسيده يا در حال احداث هستند.
تمامي اين اقدامات به سويي مي‌رفت كه بالاترين خدمات به مردم ارائه شده و متعاقب آن پس از  مجوز مركز آموزشي سلامت، يك واحد مركز آموزشي مناسب زيرمجموعه پزشكي نيز در اين شهرستان مجوز داده شده و راه‌اندازي گردد.
اينك:
به هر علتي، آنچه كه برنامه بود به دليل مشكلات شديد مالي و شكاف بسيار بين منابع و مصارف اين مراكز و عدم اتخاذ رويۀ واحد محقق نگرديد و اكنون علي‌رغم تلاش تمامي كاركنان و مديران شريف و دلسوز بخش بهداشت و درمان، وضع كنوني بسيار نامطلوب‌تر از گذشته يعني قبل از راه‌اندازي اين مراكز شده که شايستۀ اين سيستم نيست و با راه‌اندازي اين‌همه مجموعۀ مناسب ارائه خدمات به مردم در سطح حداقل و نامطلوب است. با توجه به نكات فوق، بيشنهادات زير تقديم مي‌گردد و خواهشمندم دستور سريع و صريح براي حل مشكلات صادر فرماييد:
* براي استفادۀ مطلوب از مراكز و سرمايه‌هاي انجام‌شده دستور فرماييد دانشگاه علوم‌پزشكي استان در اسرع وقت و با هماهنگي معاونت‌هاي ذيربط، برنامۀ جامع توسعۀ منطقه و بخش را با پيشنهادات مشخص حداكثر ظرف مدت ١٥ روز تقديم نموده و دستور اقدام صادر فرماييد.
* صدور دستور تبديل بيمارستان نرگسي به بيمارستاني تخصصي و هيأت‌امنايي با وارد آمدن كمترين فشار مالي و انساني به دانشگاه و تصويب چارت سازماني اين بيمارستان در كمترين زمان ممكن.
* تقويت و ارتقای بيمارستان حضرت بي‌بي‌حكيمه (مادر و كودك)  به بیمارستان جامع زنان همراه با ارائه کلیه خدمات به بانوان و اصلاح متناسب چارت سازماني آن براي تبديل به مركز ويژۀ آموزشي.
* تجهيز و تبديل بيمارستان شهيد رجايي به مركز تروما و بيمارستان عمومي و جنرال.
* عملياتي‌شدن توافق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و وزارت نفت براي تأمين يكصد ميليارد تومان به‌منظور بازسازي اين بيمارستان.
* استفاده و كاربري مناسب از بيمارستان شهرستان باشت.
* ارائه مجوزات مناسب براي بخش خصوصي مثل آنژيو در بيمارستان نرگسي.
* ارائه مجوز و تأمين  ام.آر.آي براي شهرستان و يك دستگاه سي‌تي‌اسكن براي بيمارستانِ جديد حسب قول و توافق قبلي.
* زدودن وضعيت بسيار رقت‌بار نبودِ آمبولانس مجهز در اين دو شهرستان كه متأسفانه مورد تمسخر مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است .
* ازسرگيري فعاليت اورژانس هوايي گچساران.

پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه گچساران

برادر گرامي جناب آقای مهندس كمالي 
مدير عامل محترم شركت نفت و گاز گچساران 
با سلام و احترام
با توجه به اينكه در مصاحبه هاي اخير و مذاكره حضوري اعلام بر راه اندازي پروازهاي جديد و همچنين سوخت رساني فرموديد از آنجا كه نيازمند اطلاعات توافقي قطعي براي مذاكره با ديگر ايرلاين ها و سازمان هواپيمايي مي باشد خواهشمند است با قيد آني توافقات جديد قطعي پروازها و سوخت رساني را به اينجانب اعلام فرماييد.
پيشاپيش از تسريعي كه در ارسال پاسخ مبذول ميفرماييد تشكر مي شود.

پیگیری انتقال حساب‌های بانکی پتروشيمی‌های اتیلن و پليمر به گچساران
برادر ارجمند جناب آقای دكتر علی‌عسکری

مدیرعامل محترم هلدینگ خلیج‌فارس 
با سلام و احترام
ابتدا وظيفه خود مي‌دانم از تلاش و حمايت‌هاي قابل تقدير مجموعه مديريتي هلدينگ درخصوص تكميل و بهره‌برداري اتيلن گچساران و نيز اجرای طرح پليمر و ان‌شاءالله حمايت‌هاي آتي براي طرح‌هاي پيش‌رو تشكر كنم. مستحضريد تنها بهرۀ مردم و منطقۀ گچساران و كهگيلويه‌وبويراحمد از اينگونه طرح‌ها علاوه بر اشتغال(كه متأسفانه به هر دليلي بهره‌برداري لازم صورت نگرفت) گردش جريان مالي اين فعاليت‌ها در شعب بانكي گچساران بوده كه با اين گردش مي‌توان چرخۀ مالي منطقه  را رونق داد و تا حدودي آثار منفي اين طرح‌ها از قبيل مشكلات زيست‌محيطي، آلايندگي، گراني مسكن و زندگي را جبران كرد. تاكنون اقدامي براي انتقال كامل حساب‌هاي شركت‌هاي زيرمجموعه(پتروشيمي گچساران و پليمر) صورت نگرفته است و تصديق مي‌فرماييد انتقال كامل اين حساب‌ها علاوه بر ادلۀ قانوني و حقوقي، منطق رفتار منصفانه و عدالت‌محوري دارد كه سرلوحۀ اقدامات جنابعالي مي‌باشد.
براي اثبات تأثيرگذاري اين اقدام به چند آيتم آماري اشاره مي‌كنم:
به‌عنوان مثال كل تسهيلات پرداختي تكليفي و غيرتكليفي يك بانك در گچساران (كه به تنهايي بيش از ٥٠ درصد تسهيلات پرداختي كل بانك‌ها در سال ١٤٠٢ است) حدود ٣٢٠٠ ميليارد ريال مي‌باشد كه اين عدد نسبتي از منابع آن بانك است كه به دليل محروميت منطقه اين نسبت بزرگ‌تر از يك است. با این توصیف، اگر فرض كنيم پتروشيمي اتيلن گچساران با ظرفيت ٦٠ درصد فعاليت كند به قيمت‌هاي امروز، گردش منابع درآمدي پتروشيمي در يك‌سال حدود ٢١٦٠٠٠ ميليارد ريال مي‌شود (٣٢ برابر كل تسهيلات پرداختي كل بانك‌ها با توجه به مفرضات فوق) تصديق مي‌فرماييد حال كه سهامداران محترم پتروشيمي از منافع بيكران اين صنعت مهم بهره مي‌برند حداقل انتظار مردم شريف اين منطقه بهره‌گیری از اين فرايند بدون هزينه براي پتروشيمي است و قطعاً نقش بسزايي در زندگي و رونق منطقه خواهد داشت.
خواهشمند است دستور عاجل بر انتقال حساب‌هاي پتروشيمي‌هاي گچساران و پليمر و پيمانكاران مربوطه(در حد قراردادهاي مرتبط) به بانك‌هاي گچساران صادر فرماييد.

نام شما

آدرس ايميل شما

صالح
Iran, Islamic Republic of
علي علي، اي نبازمت به روح قران تو تكي
طوفان در راه است
مدیرکل
Iran, Islamic Republic of
من جای مدیران کل باشم هیچ اهمیتی به تاجگردون نخواهم داد.
ایشون اگر مطالبه و خواسته ای دارد بلند شود بیاد دفاتر شما و مطرح کند ،اینکه ایشون به صورت نامه ،استوری،یا یادداشت در رسانه ها بخواهد چنین خواسته ای مطرح کند بی احترامی محض به شما هستش و البته شومن بازی وی،
بنابراین مثل استاندار مقابلش بایستید.
ایشان در مجلس و دولت هیچ جایگاهی ندارد
خودش هم فهمیده ،بنابراین به این شکل می خواهد به خواسته خود برسد.
ولا بنده ایشان را به دفترم راه نمیدم.
Iran, Islamic Republic of
اخه تو عددي نيستي كه بخواي حاي مدير كل باشي
مدیرکل
Iran, Islamic Republic of
منتخب محترم مردم شریف و نجیب گچساران
جناب آقای تاجگردون
با سلام و احترام
همانطوری که در جلسه حضوری خدمتتان عرض کردم موارد عنوان شده از طرف استاندار محترم در حال پیگیری و پیشرفت است،لذا از شما برادر عزیز خواهشمندم از طریق استاندار مردمی و پرتلاش پیگیر باش.
با تشکر
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی یه جلسه هم اندیشی بین سه نماینده ( سابق ، فعلی و منتخب آینده ) برگزار کنید و از اونها بخواهید تا ففط حقوقی و فنی این نامه ها یاد بگیرند و انشا نگاریشون حداقل در حد نگارش یک نامه کلاسه بندی شده اصلاح و تقویت شود !!
باشتی
Iran, Islamic Republic of
ها نامه نوشتی صبا همشه سیت انجام ایدن
کو بره بشی
کاکاغلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد عمل باشت و گچساران.
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به جناب آقای حسینی نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت از آنجائیکه روحیات و اخلاقیات بسیار لطیفی داشتی اول از طرف برادر بزرگتر خود و بعضی منفعت طلبان و پدرخوانده ها در شهرستانهای باشت و گچساران آزرده خاطر گردیده و یکی دیگر انتصاب مدیران ناکار آمد و منفعت طلب مهمترین علل بد نامی شما گردید ولی بدان و به مردم حق بده که مردم از شما دلگیر و نگران باشند چون خود حضرتعالی هم چندان دل به کار ندادی اگر شما برای پیگیری همین چند پروژه ای که آقای تاج گردون آغاز کرده بود الان دوباره مجبور است از صفر پیگیری و مطالبه نماید حداقل شاهد این پسرفت و سرخوردگی شهرستانهای باشت و گچساران نبودیم شما دل به مدیریت بسیار بسیار ضعیف آقای استاندار بسته بودید استانداری که با گریه یا با دست و زور نیروی انسانی خود می خواست سنگها را از جاده های روستایی بردارد شما همان موقع باید به عمق ناتوانی و ضعف مدیریت استاندار پی می بردی مسائل و مشکلات و خواسته و ملاحظات حوزه انتخابیه ات را مستقیم از وزیر مربوطه و مدیران کل مطالبه می نمودی و الان اگر دوستدار مردم گچساران و باشت هستید از آقای تاج گردون هم حمایت کن و هم تقدیر و تشکر کن به خاطر پذیرفتن این مسئولیت خطیر نمایندگی مردم از جان و دل قدر دان زحمات بی شائبه این بزرگ مرد تاریخ جناب آقای دکتر تاج گردون می باشد و مطمئنم خداوند متعال هم قدر دان تلاش های ایشان و هم نگهبان و نگهدار ایشان می باشد ظلم دولت سیزدهم به مردم استان انتصاب و تحمیل استاندار ضعیف بسیار ضعیف به این استان و مردم استان هرگز فراموش نخواهد شد
سرور تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا(تاجگردون) چقد کمبود دارد.
همه میدونیم که شما نماینده هستید.
Iran, Islamic Republic of
نه عزيز تاجگردون الحمدالله كمبود نداره اين شهر و ديار و استان كه كمبود داره كمبود دانش كه شما نداريد
منصف
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی لطف بفرمایید کامنت ها را درج کنید.
با تشکر
رضایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر عزیز تاح گردون
Iran, Islamic Republic of
بازم گپ ول...
محمدعلی مزارعی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر نماینده شایسته وفداکار مردم باشد وخادم ایثارگران
محمدمهدی حمله ور
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب خدمت برادر عزیز وبزرگوار جناب تاجگردون، اینجانب با این که سالیان سال میباشد به اتفاق خانواده در شهر شیراز زندگی میکنم وخود متولد شیراز میباشم ولی باز خود را متعلق به خاک و دیار مادری میدانم وهمیشه دغدغه ام پیشرفت آبادانی شهر دوگنبدان بوده وهست، واز اینکه مرد بزرگی چون جنابعالی با تمام قوا به فکر آبادانی وپیشرفت این دیار عزیز هستید خوشحال ومسرورم، واز خداوند پیروزی وسلامت وبهروزی حضرت عالی را خواستارم، واز زحمات بی دریغ شما کمال تشکر وقدر دانی را دارم، در پناه حق باشید وسالم وبرقرار.
Iran, Islamic Republic of
گفته جوانان هنرمند که داخل وخارج افتخارآفریدن بالاغیرتا پنج تاشو بگین بشناسیم،این نامه ها همه برای سهم خواهی عزیزان ومعاملات پشت پرده هست
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که آقای تاجگردون بیاد و این مدیران بی لیاقت رو اخراج کنه خصوصا مدیر عامل و مدیران پتروشیمی گچساران
مدیرکل قدر
Iran, Islamic Republic of
سلام
بنده به عنوان یکی از مدیران کل تماس ایشان را هم پاسخ نخواهم داد. چه رسد به این نامه های بی محتوا
از همکاران و دوستان دیگر هم تقاضا و هم خواهشمندم به این آقای اهمیت ندهند. البته خدمت به مردم فهیم گچساران مطابق برنامه ها ادامه داشته باشد
و بدانید و آگاه باشد تاجگردون در دولت و مجلس هیچ جایگاهی ندارد البته اگر اعتبارنامه‌اش تایید شود.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون قدرت جابجایی مدیران شهرستان را ندارد چه رسد به مدیران کل.
شنیده ام چندین بار تقاضای دیدار با استاندار را داده و دکتر احمدزاده نپذیرفته است.
گفته برو اگر اعتبارنامه‌ات تأیید شد و من وقت داشتم بعدا با هم صحبت می کنیم.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی ما کجاست
ای داد و بیداد
ک ب
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج میدانیم و بدان چرا
اکثر پروژه های نامبرده در زمان شما و همه پولهای کلان به جای نرسید ؟ اکنون باید از طریق استانداری و شخص بزرگ و خلاق استان پیگری نمایید
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1