تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۶۹۳۳۶
کبناگزارش می دهد

اقدام قابل تحسین پیشکسوت بوکس گچساران؛ سالن بوکس گچساران توسط «شریفی نژاد» بازسازی و تجهیز شد(+تصاویر)

۰
کبنا ؛سالن بوکس زنده یاد استاد حسن باشت باوی با شروع به فعالیت هیئت بوکس جدید به ریاست ابراهیم آغاجری و حمایت مالی  سید حمید شریفی نژاد مدیر عامل شرکت پویا نگین باوی از قهرمانان، پیشکسوتان پرآوازه بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران به مدرن‌ترین وسایل و امکانات بوکس تجهیز شد.
به گزارش کبنا نیوز، بازگشایی این سالن با حضورجمعی از مدیران ادارات، اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده زنده یاد استاد حسن باشت باوی، جمع کثیری از پیشکسوتان، بزرگان و علاقمندان رشته بوکس برگزار شد.
  داور ۲ستاره فدراسیون جهانی بوکس IBA دراین مراسم اظهار داشت: مایه خرسندی ماست که این مجموعه  مجدد در اختیار عموم علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفت و جا دارد از حمایت‌های مالی مدیر عامل شرکت پویا نگین باوی تشکر نمایم.
امین گنجون عنوان کرد: یکی از وظایف مهم اداره ورزش و جوانان تکمیل، بازسازی و نگهداری مطلوب از اماکن ورزشی است چراکه توجه به ورزش و برنامه‌ریزی دقیق برای نوجوانان و جوانان به واسطه ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌تواند از بسیاری معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.
در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران  گفت: افتتاح مجدد این سالن می‌تواند کمک بسیاری به پرورش بوکسور‌های گچسارانی کند.
محمد راهی به کار‌های زیربنایی به ویژه در گروه سنی نونهالان در رشته بوکس با حمایت مربیان و پیشکسوتان در این رشته اشاره کرد و افزود: باید به حوزه استعدادیابی و افزایش توان مربیان بهاء دهیم چرا که در هر رشته ورزشی توجه به مربیان و داوران می‌تواند سطوح فنی رشته‌های ورزشی را افزایش دهد.
راهی تأکید کرد: با اعتقادی که به جوانان و مربیان گچسارانی وجود دارد، چشم‌انداز روشنی را برای بوکس گچساران می‌توان ترسیم کرد.
گفتنی است: در این مراسم مربیان، داوران، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته بوکس از تلاش‌ها، زحمات، خدمات و حمایت‌های مالی و معنوی سید حمید شریفی نژاد مدیرعامل شرکت پویا نگین باوی و پیشکسوت ارزنده بوکس با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی بعمل آمد.
قابل ذکر می‌باشد: جهت تعمیر، بازسازی و تجهیز  سالن بوکس بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان توسط سید حمید شریفی نژاد پیشکسوت ارزشمند بوکس هزینه شده و در اختیار شهروندان علاقمند به ورزش بوکس قرار گرفته است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جای برادر ورزشکار و خوشناممان ؛ جناب آقای حمید کشاورز ؛ در این عکسها خالیست
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد سید حمید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1