تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۶۷۱۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر/ دیدار سرداران و فرماندهان با خانواده شهید هرمزپور در تهران

۰
کبنا ؛جمعی از سرداران، فرماندهان، جانبازان و فرزندان شهدا، به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید جواد هرمزپور، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
به گزارش کبنا، جمعی از جانبازان و فرزندان شهدا به همراه سردار حاج رحیم نوعی‌اقدم_ از فرماندهان ارشد محور مقاومت، دکتر عباس مسجدی_ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، مهندس زریبافان_ معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سردار عظیمی‌فر_ معاون مهندسی و رزمی نیروی زمینی سپاه،  دکتر احمد اسفندیاری_ معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدرضا نیکبخت_ رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر غلام نژاد_ مدیر کل بیمه سلامت استان تهران و جمعی از مسولان کشوری و لشکری در ۲۷ شهریور به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید جواد هرمزپور، با خانواده این شهید والامقام در تهران دیدار کردند.
سردار نوعی‌اقدام_ از فرماندهان ارشد محور مقاومت در این دیدار اظهار داشت: مشکل اساسی مدیران کشور این است که انس و اعتقاد عملی با سیره شهیدان ندارند یا کم شده است.
وی ادامه داد: عنصر اساسی سیره شهیدان خداست که همه گفتار و کردار و رفتار برای خداست و اساس همه اموراتشان توکل به خداست و عنصر دیگر اخلاص بود که شهید جواد هرمزپور نماد تمام اخلاص بود.
سردار نوعی‌اقدام افزود: سخنان و خاطراتی زیادی که از شهیدان و سیره شهیدان و رزمندگان که‌ امشب بیان می‌شود و سختی و گرفتاری و جانثاری آن روز‌ها گفته می‌شود. جلسه یک جلسه‌ای است که بوی شهید هرمزپور و دیگر شهیدان به خود گرفته است. احساس می‌کنم از خانه دکتر هرمزپور فرزند شهید خطی به آسمان کشید شده است.
بنابراین گزارش، سردار شهید جواد هرمزپور در سال هزار و سیصد و سی دو در روستای کالوس دیده به جهان گشود و در جبهه های نبرد حق علیه باطل با رشادتی زایدالوصف و به یادماندنی در عملیات های متعددی که اکثراً مسئولیت فرماندهی یکی از گردان های عملیاتی بر عهده ایشان بود شرکت نمود و همواره به علت صداقت و شجاعت سمت فرماندهي و رهبري عمليات را به عهده داشت. و چندین بار از جمله در عملیات فتح المبین به سختی مجروح گردید و هنوز زخم های پرعمقش شفا نیافته خود را جهت عملیاتهای بعدی آماده می نمود. 
 سرانجام (مين) اين تله مرگ آفرين دشمن در تاريخ 1362/6/27 در زبيدات عراق هنگامي كه سمت فرماندهي عمليات تيپ فاطمه زهرا (س) را به عهده داشت در كام خود بلعيد و او را در راستاي هدف پربارش  و در جوار مركب سالار شهيدان اباعبدالله الحسین یعنی درجه رفيع شهادت قرار داد و اين چنين به آرزويش دست يافت. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زیلایی
Iran, Islamic Republic of
مگه خانواده شهید در تهران زندگی میکنند؟
اکبری
Iran, Islamic Republic of
بانام‌ویادخدا
سردارهرمزپورنمونه‌ی‌بارزاخلاق‌وعمل‌بود
ازنظرهوش‌وزکاوت‌وتحربه‌ی‌جنگی‌کسی‌بود‌
درحدواندازه‌ی‌سرداردلهای‌جهان‌سلیمانی‌عزیز"
روح‌هردوشاد،شاد🌹🌹
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1