کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر/ دیدار سرداران و فرماندهان با خانواده شهید هرمزپور در تهران

27 شهريور 1402 ساعت 11:44

جمعی از سرداران، فرماندهان، جانبازان و فرزندان شهدا، به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید جواد هرمزپور، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.


جمعی از سرداران، فرماندهان، جانبازان و فرزندان شهدا، به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید جواد هرمزپور، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
به گزارش کبنا، جمعی از جانبازان و فرزندان شهدا به همراه سردار حاج رحیم نوعی‌اقدم_ از فرماندهان ارشد محور مقاومت، دکتر عباس مسجدی_ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، مهندس زریبافان_ معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سردار عظیمی‌فر_ معاون مهندسی و رزمی نیروی زمینی سپاه،  دکتر احمد اسفندیاری_ معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدرضا نیکبخت_ رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر غلام نژاد_ مدیر کل بیمه سلامت استان تهران و جمعی از مسولان کشوری و لشکری در ۲۷ شهریور به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید جواد هرمزپور، با خانواده این شهید والامقام در تهران دیدار کردند.
سردار نوعی‌اقدام_ از فرماندهان ارشد محور مقاومت در این دیدار اظهار داشت: مشکل اساسی مدیران کشور این است که انس و اعتقاد عملی با سیره شهیدان ندارند یا کم شده است.
وی ادامه داد: عنصر اساسی سیره شهیدان خداست که همه گفتار و کردار و رفتار برای خداست و اساس همه اموراتشان توکل به خداست و عنصر دیگر اخلاص بود که شهید جواد هرمزپور نماد تمام اخلاص بود.
سردار نوعی‌اقدام افزود: سخنان و خاطراتی زیادی که از شهیدان و سیره شهیدان و رزمندگان که‌ امشب بیان می‌شود و سختی و گرفتاری و جانثاری آن روز‌ها گفته می‌شود. جلسه یک جلسه‌ای است که بوی شهید هرمزپور و دیگر شهیدان به خود گرفته است. احساس می‌کنم از خانه دکتر هرمزپور فرزند شهید خطی به آسمان کشید شده است.
بنابراین گزارش، سردار شهید جواد هرمزپور در سال هزار و سیصد و سی دو در روستای کالوس دیده به جهان گشود و در جبهه های نبرد حق علیه باطل با رشادتی زایدالوصف و به یادماندنی در عملیات های متعددی که اکثراً مسئولیت فرماندهی یکی از گردان های عملیاتی بر عهده ایشان بود شرکت نمود و همواره به علت صداقت و شجاعت سمت فرماندهي و رهبري عمليات را به عهده داشت. و چندین بار از جمله در عملیات فتح المبین به سختی مجروح گردید و هنوز زخم های پرعمقش شفا نیافته خود را جهت عملیاتهای بعدی آماده می نمود. 
 سرانجام (مين) اين تله مرگ آفرين دشمن در تاريخ 1362/6/27 در زبيدات عراق هنگامي كه سمت فرماندهي عمليات تيپ فاطمه زهرا (س) را به عهده داشت در كام خود بلعيد و او را در راستاي هدف پربارش  و در جوار مركب سالار شهيدان اباعبدالله الحسین یعنی درجه رفيع شهادت قرار داد و اين چنين به آرزويش دست يافت. 
 


کد مطلب: 467114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/467114/2/تصاویر-دیدار-سرداران-فرماندهان-خانواده-شهید-هرمزپور-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1