تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۶۶۷۴۶

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار + تصاویر

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با حضور در پیاده‌روی اربعین عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) و اباعبدالله(ع) را نشان دادند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه مردم در جای جای استان برگزار شد و صحنه‌های بی‌نظیری رقم خورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیاده‌روی اربعین حرکت عظیم مردمی است که نشان از عشق و علاقه محبان اهل بیت به امام حسین(ع) و مسیر حق خواهی و حق‌طلبی است.
وی بیان کرد: امروز جمعیت بیش از ۲۰ میلیونی پیاده روی که در این ایام به سمت کربلا رفتند نشان از زنده بود مسیر امام حسین(ع) است که تا انتهای تاریخ ادامه دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مسیر اربعین موکب‌های فراوانی وجود دارد و در خود کشور عراق بیش از ۷۰ هزار موکب وجود دارد.
 وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در عراق ۲۶ موکب فعال دارد و در خود استان تا مرز عراق نیز ۳۲ موکب بر پا کرده است.
 احمدزاده عنوان کرد: به تبع حرکت عظیم میلیونی اربعین، امروز پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر کشور برگزار شد که مردم در مسیرهایی اقدام به پیاده‌روی و راه اندازی موکب هایی برای جاماندگان اربعین کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دوستداران و علاقمندان امام حسین(ع) در یاسوج و دیگر شهرهای استان نیز مانند سایر شهرهای نقاط کشور با پیاده‌روی مسیر هفت تیر یاسوج تا امامزاده مختار و برپایی نماز جماعت در ظهر اربعین عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: حرکت این مردم مومن‌نشان دهنده ولایت مداری و عشق به آرمان های امام‌حسین(ع) است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده اگر به فکر مردم هستی خودت و وابستگان سببی و نسبی ات استانداری را رها کنید که آن دنیا مدیون امام حسین علیه السلام نباشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از خنده دارند روده بر میشن اینا که
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ استان بی برنامه ناکارآمد
Iran, Islamic Republic of
http://jebhefarhangikb.ir/?p=2475
به مدت ۵ شب مراسم عزاداری با حضور مداح و سخنران مطرح کشوری حجت اسلام بجستانی از شیراز و کربلایی حسن جعفری از گلستان برگزار می شود.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1