تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۶۴۶۹۱
سرمربی تیم کیک بوکسینگ کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات بین المللی ارمنستان:

قهرمانی ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در ارمنستان با شکم گرسنه / کمربند قهرمانی به نادر منتظریان رسید / منتظریان: زیرساخت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در حال تبدیل شدن به مخروبه است / چگونه ورزشکاران ما بدون حمایت به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند، در سکوت خبری و گمنامی بر می‌گردند و کسی هم به استقبال آن‌ها نمی‌آید

۳
کبنا ؛ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی بدون حمایت دستگاه‌های متولی و اداره‌کل ورزش و جوانان در مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ ارمنستان درخشیدند.
به گزارش کبنا، استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از جوانان با استعداد در رشته‌های مختلف ورزشی است که هر از گاهی صدای سوت موفقیت آن‌ها در میادین مختلف به گوش می‌رسد.
در گوشه‌ای از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، باشگاه ورزشی خورشید شهرک ولایت ورزشکاران خود را به صورت آزاد و با هزینه شخصی و بدون حمایت دستگاه‌های متولی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ ارمنستان اعزام کرد. این باشگاه هر چند به نسبت سایر باشگاه‌های مطرح کشوری و دنیا از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردار است، اما توانست در دنیا بدرخشد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر قله‌های موفقیت به اهتزاز در آورد. پنج مدال طلا و ۲ مدال نقره ثمره حضور ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ ارمنستان بود.
این باشگاه از مربیان با تجربه و موفقی همچون؛ استاد سلیمی، استاد منصوری و استاد بیتا محمودی بهره می‌برد.
با وجود توجه دولت به ورزشکاران و مدال‌آوران و قهرمانان بین‌المللی اما متأسفانه گاهی می‌بینیم که در استان کهگیلویه و بویراحمد قهرمانان و مدال‌آوران مورد بی‌مهری و کم توجهی قرار می‌گیرند، آن‌ها حتی سالن‌های مجهز برای تمرین ندارند. مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی ارمنستان حتی هنگام بازگشت به استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال اداره کل ورزش و جوانان استان قرار نگرفتند.
نادر منتظریان_ فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد_ تنها شخصیتی بود که به استقبال و دیدار این ورزشکاران رفت. منتظریان در این دیدارکه با اهداء گل و هدایایی از ورزشکاران قدردانی کرد، نکاتی را با ورزشکاران هم در میان گذاشت و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جوانان مستعد زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که ضرورت دارد مسوولان بیش از گذشته در راستای حمایت از آن‌ها و تقویت زیرساخت‌های ورزشی تلاش کنند.
وی افزود: بی‌توجهی به قهرمانان و مدال‌آوران استان سبب می‌شود که آن‌ها به استان‌های دیگر مهاجرت کنند و یا با نام استان دیگری در مسابقات شرکت کنند که واقعاً این دردآور است.
این فعال سیاسی با بیان اینکه کسب ۷ مدال در مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ ارمنستان توسط بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد مایه مباهات و فخر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است، اظهار داشت: گره‌ها با برنامه، تلاش و سماجت در پیگیری باز می‌شوند. دولت در همه مناطق مختلف کشور و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش فراهم کرده است که متأسفانه به دلیل سوء مدیریت و ناکارآمدی برخی از مسوولان ر‌ها شده‌اند و در حال تبدیل شدن به مخروبه است. نمونه بارز آن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که میلیارد‌ها تومان پول برای آن هزینه شد و حتی آن را افتتاح کردند ولی الان هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه موفقیت ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در ارمنستان قابل قدردانی است، گفت: شما جوانان مایه افتخار کشور و استان هستید و شما‌ها به عنوان سفیران ورزشی که کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد را به دنیا معرفی می‌کنید و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می‌آورید.
این فعال سیاسی در ادامه با گلایه از کم کاری برخی دستگاه‌ها نسبت به ورزشکاران، گفت: چگونه است که ورزشکاران ما بدون حمایت به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند و بعد در سکوت خبری و گمنامی به استان بر می‌گردند و کسی هم به استقبال آن‌ها نمی‌آید. اگر این همه مدال قهرمانی بین‌المللی در یک استان دیگر بود چه استقبالی و تبلیغاتی برای این بچه‌ها می‌شد.
وی ورزشکاران و قهرمانان را الگو‌های خوبی برای جوانان دانست و باید تلاش کنیم که روحیه ورزشکاری و قهرمانی در سطح جامعه و بین جوانان به خوبی گسترش پیدا کند.
منتظریان تأکید کرد: جوانان در همه صحنه‌ها خوب درخشیده‌اند و کار باشگاه ورزشی خورشید در یک منطقه‌ای از شهر یاسوج، حقیقتاً بزرگ و ارزشمند و تربیت مدال‌آوران با این کیفیت و شرایط ستودنی است که وظیفه خودم میدانستم با حضورم از شما قدردانی کنم.
یکی از ورزشکاران گفت: حضور آقای منتظریان سبب خوشحالی من و سایر دوستانم شده و انگیزه ما را برای ادامه مسیر دوچندان خواهد کرد.
برخی از ورزشکاران هم به شکل دسته جمعی از منتظریان قدردانی کردند و بیان می‌کردند که احترام و حمایت مسوولان ضمن اینکه خستگی را از تن‌مان بیرون می‌آورد، انگیزه و روحیه ما را برای استمرار فعالیت‌های ورزشی دو چندان خواهد کرد.
بیتا محمودیان راد_ سرمربی و بازیکن تیم کیک بوکسینگ استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات بین‌المللی ارمنستان_ نیز اظهار داشت: این مسابقات به صورت آزاد برگزار شد و ما با هزینه شخصی و بدون حمایت اسپانسر، دستگاه‌های متولی و اداره کل ورزش و جوانان در این مسابقات شرکت کردیم.
وی افزود: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات ۷ مدال؛ پنج مدال طلا و دو مدال نقره کسب کردند.
سرمربی تیم کیک بوکسینگ در مسابقات بین‌المللی در ادامه به مشکلات این تیم در ارمنستان اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما در شرایط سختی توانستند این مدال‌ها را کسب کنند و دو نفر دیگر از بازیکنان که مدال نقره کسب کردند، باید بگویم که متأسفانه آن‌ها به دلیل ضعف گرسنگی بازی را به حریف واگذار کردند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان زیادی از سراسر دنیا در این مسابقات شرکت کردند و از ساعت ۷ صبح تا دو شب بازیکنان در میدان مسابقات مبارزه می‌کردند و شرایطی برای تهیه غذا نبود. متأسفانه به دلیل مسافت سالن‌های ورزشی با سوپر مارکت‌ها و رستوران‌ها امکان تهیه غذا نبود و همانطوری که گفتم، تعداد تماشاگران زیاد بود و هر بازیکن بعد از دو دقیقه بازی ۳۰ ثانیه استراحت می‌کرد و به سرعت اسامی افراد برای مسابقه خوانده می‌شد و امکان تهیه غذا اصلاً نبود و ما تنها آب استفاده می‌کردیم و همین امر سبب شد تا دو نفر از ورزشکاران ما مدال نقره بیاورند.
محمودی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حمایتی از ما نکردند و آن‌ها بار‌ها گفته‌اند که هزینه‌ای برای حمایت ندارم. حتی هنگام برگشت از مسابقات مسوولان اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران استقبال نکردند.
این قهرمان ملی در ادامه به دیدارش با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در دیدار نخبگان ورزشی با مقام معظم رهبری مدال بین‌المللی خود در مسابقات جهانی کره جنوبی را به حضرت آقا تقدیم کرد و معظم له هم با لوح تقدیری از ما تشکر کردند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکارانی دارند که در جهان حرف اول را می‌زنند. بنده خودم شاگردانی دارم که در دنیال مثل آن‌ها کمتر وجود دارد و در عرصه ورزشی نخبه هستند. ورزشکاران فقط توقع حمایت از مسوولان دارند. پ
در پایان این برنامه، بیتا محمودی مدال‌آور و سرمربی تیم کیک بوکسینگ در مسابقات بین‌المللی کمربند قهرمانی خود را به منتظریان هدیه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره. اسفندم که اومد و شکست خوردی باز برو تا یک سال مونده به انتخابات بیا و بشو فعال فرهنکی اجتماعی ، ورزشی و .....😅
Iran, Islamic Republic of
واقعا این کارها برای رضای خداست؟؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا این کارها برای رضای خداست؟؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دقیقا کجایی
آها فاتحه سیاسی
فردین
Iran, Islamic Republic of
خب آقای منتظریان چند سال پیش کجا بودی چرا یه سر به ورزشکاران نزدی آها الان کارشون داری ای بابا از دست این مردم غافل
Iran, Islamic Republic of
مگه منتظریان چه مسولیتی داره که اینهمه تبلیغ می کنید
قهرمان
United States
احسنت به اقای منتظریان .
من خودم افتخار میکنم به ایشون
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
تا خرش از پل گذشت دیگه نه ورزش میشناسه نه ورزشکار
آموزش و پرورش عشایر
Iran, Islamic Republic of
ما منتظران منتظرِ منتظریانیم
فقط حاج منتظریان
ما منتظران، منتظرِ حاج منتظریانیم
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب حاج منتظریان، خط بطلان بر قوم گرایی، طایفه گرایی و ناکارآمدی بکشیم.
«رأی ما فقط حاج منتظریان»
مرادی
Iran, Islamic Republic of
خط بطلان بر قوم گرایی کشیده نخواهد شد چرا که در مورد آقای منتظریان که دم از عدم قومگرایی می زنید آقای غریب پور اصلاح طلب محضه و آقای منتظریان اصولگرای محض ولی چون قوم نزدیک هستند آقای غریب پور ایشان را همراهی کرد در مورد این ورزشکاران خدمتتون عرض کنم که این اومدن چند ورزشکار برنامه ریزی شده بود و خودشون خواستند کسی نیاد استقبالشون به جز دکتر منتظریان خداوند همه ما را به راه راست هدایت کنند
Russian Federation
احسن!
درود هم بر ورزشکاران هم بر منتظریان
این جا نادر آن جا نادر همه جا نادر
حقیقتا" نادر،نادر دوران است
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به ورزشکاران وخسته نباشید مگه مسولی در اداره ورزش و جوانان است که بیاد استقبال مسولیت ورزش استان هیچ خبری از قهرمانان ورزشی ندارند بیچاره ها از هزینه خود ودر باشگاهها و مربیان خصوصی بیشتر با هزینه خودشان اعزام میشوند موقع برگشت یه استقبال خشک و خالی و هیچ هزینه ای نمیپردازند همش قول مفت از مدیر کل ورزش سوال کنید ایا قهرمانانش را می شناسد شخصا چند بار قبل از اعزام رفته سر تمرین و خسته نباشید گفته من خودم ورزشکار بودم وبه چند کشور اعزام شدم ومدال هم گرفتم ولی دیدم که فایده نداره واز طرف اداره ورزش حمایت نمیشم ول کردم و ناامید شده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1