تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۶۱۱۳۸
کبنا گزارش می‌دهد

توزیع 4800 بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد /تقدیر ویژه نماینده رهبر انقلاب از ستاد اجرایی (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛معاون اجرایی ستاد فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در مناطق مختلف استان در حال توزیع است.
به گزارش کبنا، رزمایش همدلی و احسان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.
شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد_ در ابتدای این رزمایش با بیان اینکه مأموریت‌های که بر دوش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گذاشته شده است، به نحو مطلوبی در حال انجام هستند، اظهار داشت: در این رزمایش سعی کردیم که همچون گذشته مناطق محروم استان را مدنظر قرار می‌دهیم.
در ادامه آیت‌الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ به طور ویژه از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قدردانی کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شرایط کرونایی  و در این ایام که تورم به مردم فشار می‌آورد، خدمات خوبی را ارائه داده است و بسته‌های معیشتی را بین مردم توزیع می‌کند. 
وی همچنین از خدمات ستاد اجرایی در حوزه محرومیت زدایی قدردانی کرد و گفت: مأموریت‌‍های دیگری که در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی بر عهده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده را به خوبی انجام داده است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترویج همدلی و کمک کردن به نیازمند اشاره کرد و از مردم و دیگر نهاد‌ها خواستار ادامه دادن این اقدامات خیرخواهانه شد.

ابوذر صناعی نیا_ معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این رزمایش گفت: دراین برنامه همدلی و احسان تعداد چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد.
وی با بیان اینکه این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، سوپ آماده و رب گوجه است اضافه کرد: ارزش هر بسته معیشتی در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان هشت میلیون ریال است.
صناعی نیا تأکید کرد: این بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی، مساجد فعال و دیگر تشکل‌های مردمی در نقاط محروم و نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله حاشیه شهر‌ها توزیع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام
کاری که برای رضای خداباشه این همه تبلیغات نیازنیسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به همه شما
از خدمات باید گفت و نوشت نیت هم سر جای خودش
ناشناس
Romania
اموال مردم رو به زور مصادره میکنند اندکی رو به مردم می بخشند .
دردهای سر گردنه
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مثل اینکه از جیب خودشون دادن که دارن پز میدن حق مردم مظلوم ما این گدابازی ها نیست به خدا چقدر هم منت میذارن
Iran, Islamic Republic of
// تمام فعالیت هایش در خدمت شخص خاصی قرار گرفته؛چرا از این بسته ها در سایر مناطق جغرافیایی پیدا نمی شود و همه به سوی منطقه ی خاصی گسیل می شود؟
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم فلسفش چیه که این بسته ها رو با این همه فاصله میزارن کنار هم!!
Iran, Islamic Republic of
پول آنرا در اشتغال و تولید هزینه شود بهتر نتیجه میدهد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1