تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۶۲۴۲۴
کبنا گزارش می‌دهد

تقدیر امام جمعه گچساران از خدمات ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد؛ این کارهای بزرگ را به مردم بگویید/ بازدید از خانواده چهار قلو (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با همراهی برخی از مسوولان به شهرستان گچساران سفر کرد و ضمن دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین حجازی_ امام جمعه گچساران_ به دیدار خانواده چهار قلوی گچسارانی رفت.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام حجازی_ امام جمعه شهرستان گچساران اظهار داشت: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی این بوده که مردم ایران را از لحاظ اقتصادی، مادی، سیاسی و فرهنگی به استقلال برساند و دشمن این را بر نمی‌تابد و برای ضربه زدن به این انقلاب نقشه دارد.
وی تاکید کرد: در دوران طاغوت کشور ایران حیات خلوت استکبار بود و الان دشمن در همه میادین تلاش کرده که به ایران اسلامی آسیب برساند.
امام جمعه دوگنبدان در ادامه گفت: در سال‌های اخیر دشمن تلاش دارد که همراه با تحریم، فتنه‌انگیز فرهنگی کند و به‌نوعی اندیشه، آگاهی و افکار مردم را مورد هدف قرار داده است.
حجت‌الاسلام حجازی با قدردانی از خدمات ستاد اجرایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: باید خدمات نظام و کارهای انجام گرفته را برای مردم تبیین کرد.
وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: احداث 270 کلاس درس در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط این ستاد کار بزرگی است، پس باید این کارها را برای مردم بگویید و یقین بدانید که خیلی از مردم خدمات ستاد اطلاع کافی ندارند.
امام جمعه در پایان خطاب به مسوولان ستاد اجرایی، گفت: با حفظ شأن و حرمت مردم با انگیزه و شوق کارهایتان را ادامه دهید؛ چرا که ارائه خدمات به مردم تو دهنی به دشمنان انقلاب اسلامی است.
به گزارش کبنا، در ادامه شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه گچساران به دیدار خانواده چهار قلوی گچسارانی رفتند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حاتم بخشی
Iran, Islamic Republic of
جوری نوشتین سفر کرد فکر کردم استاندار اومده. بابا ایشون هر پنج شنبه جمعه گچسارانه😅
ایرانی آزاد
Iran, Islamic Republic of
/،،گرونی و فقر و بدبختی، ،پوشاک و شیرخشک و لباس و خوراک و تحصیل و آینده، ،،
دیدبان
Romania
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام مگر شما کار خیر بدون توقع بلد هستید
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا
۵۰ سال است که خاندان پهلوی از این کشور رفتند
نسل پس از خاندان پهلوی الان پدر بزرگ هستند

دیگه کمتر از پهلوی صحبت کنید چون چیزی به یاد مردم نمی آید

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1