تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۶۲۴۷۰
در دیدار با امام جمعه شهر دوگنبدان مطرح شد؛

فعالیت جهادی ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال

۲
۰
فعالیت جهادی ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال
کبنا ؛
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد در چهار سال گذشته ۳۲۰ طرح عمرانی در مناطق مختلف استان اجرا کرده است.
به گزارش کبنا نیوز، شایان نادری چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه شهر دوگنبدان افزود: این طرح ها در زمینه آبرسانی به مناطق روستایی، زیرساخت های حوزه سلامت،مدرسه، مسجد،خانه عالم و پروژه های اقتصادی بوده است.
وی بیان کرد: در این مدت ۸۶مدرسه شامل ۲۷۷ کلاس درس در مناطق مختلف استان احداث شده است.
نادری خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در قالب طرح شهید پناهی امسال با ساخت مدارس استاندارد کانکس های مدارس بالای ۱۰ نفر برچیده می شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برچیده شدن ۳۶ مدرسه کانکسی از دیگر خدمات این ستاد در حوزه آموزش بوده که پارسال انجام گرفته است.

نادری عنوان کرد: اجرای طرح های آبرسانی به ۱۷۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد،۵۴ باب حسینیه و خانه عالم و پنج زیرساخت حوزه سلامت از دیگر زیرساخت های عمرانی ایجاد شده در استان است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین راه اندازی پنج پایگاه کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر خدمات ستاد فرمانی امام خمینی (ره) برای بهبود رفاه مردم استان در شهرهای مختلف استان بوده است.
نادری ابراز کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) همچنین در ساخت کارخانه گیاهان دارویی گچساران و احیای کارخانه قند یاسوج مشارکت دارد.
امام جمعه شهر دوگنبدان نیز در این آیین با اشاره اینکه بیشتر خدمات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در محروم ترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد انجام شده افزود: خدمت به مردم مناطق دوردست نشان دهنده عزم نظام جمهوری اسلامی ایران برای دسترسی شهروندان به امکانات عادلانه است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی با یادآوری مشکلات زندگی ساکنان محلات حاشیه شهر دوگنبدان مانند کوی لبنان و رادک از مسئولان ستاد فرمانی امام خمینی (ره) خواست توجه ویژه ای به محرومیت زدایی در این مناطق داشته باشند.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با همراهی اعضای این ستاد و محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه عمومی استان به شهرستان گچساران سفر کرد و ضمن دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران به دیدار خانواده چهار قلوی گچسارانی رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت شرقی
Iran, Islamic Republic of
از این ۳۲۰ طرح همش را بردی در مناطق بویراحمد و دنا برادر !!!!!!!!!!!!! شفاف بگو چندتاش را در شهرستان های گرمسیری انجام دادی؟؟؟؟ این همه ادعا دارید اما همچنان در مسائل قومیتی گیر هستید.چند درصد اعتباراتی که داشتی در یاسوج و مارگون و دنا خرج کردی چند درصد در سایر نقاط استان؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ان شالله درست باشد
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1