تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۶۲۲۷۴
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اعزام نخستین کاروان جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منطقه تنگ تامرادی

۰
کبنا ؛
نخستین کاروان سلامت و معیشت سال ۱۴۰۲ با همکاری جمعیت هلال احمر استان، امور عشایر استان، سپاه عشایر استان و شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد به منطقه تنگ تامرادی اعزام شد.
به گزارش کبنا نیوز، نخستین کاروان سلامت و معیشت سال ۱۴۰۲ همزمان با هفته هلال احمر استان با همکاری امور عشایر استان، سپاه عشایر استان و شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد و بخشداری بخش سفیدار به منطقه تنگ تامرادی اعزام شد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در حاشیه این سفر بیان کرد: در ادامه اعزام کاروان های سلامت و معیشت امروز در منطقه تنگ تامرادی حضور پیدا کردیم و در حوزه های دامپزشکی، دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان، ایستگاه سلامت فشار خون و قند خون، آموزش مقابله با عقرب گزیدگی و مارگزیذگی خدمات ارائه دادیم.
وی گفت: در این اردوی یک روزه در حوزه دامپزشکی با حمایت قرارگاه توسعه روستایی بنیاد احسان بین تعداد ۱۲۰ خانوار دادمدار علاوه بر آموزش مقابله با بیماریها دامی داروی رایگان توزیع شد.
نادری افزود: در این اردو ایستگاه سلامت فشار خون و قند خون و راه مقابله با کاهش اثرات عقرب گزیدگی و مار گزیدگی  توسط معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد و به مراجعه کنندگان راههای کنترل فشار خون و قند خون آموزش داده شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه اظهار داشت: ما در ادامه پویش لبخند احسان با حمایت  بنیاد احسان و همکاری شبکه بهداشت شهید دامیده بویراحمد خدماتی از قبل کشیدن دندان های پوسیده و غیرقابل ترمیم، آموزش بهداشت دهان و دندان ویژه اطفال و  کودکان را داشتیم و همچنین تعدادی بیماری حاد به کلینیک دندانپزشکی جمعیت هلال احمر استان  جهت ادامه درمان خود ارجاع شدند.
همچنین بین کل خانوارهای این روستاها بسته های معیشتی توزیع شد.
گفتنی است که منطقه تنگ تامرادی از توابع بخش سپیدار شهرستان بویراحمد می باشد که در 50 کیلومتری غرب شهر یاسوج در مسیر جاده‌ی سپیدار واقع شده است
نام شما

آدرس ايميل شما

کمال
Iran, Islamic Republic of
مردم وملت ما زیبنده این فقروفلاکت نیستند...اگرثروت جامعه عادلانه تقسیم میشدبعداز۴۴سال وضعیت اینجورنمیشد...عدالت این نیست خانواده ای که دوتاکارمندهستندهنوزبهشون یارانه بدهند...یارانه افرادغیرکارمتدوصنوف کم درامدباید حداقلده برابر بشه...
Iran, Islamic Republic of
کار برای رضای خدا نیاز به تبلیغ ندارد این همه بوق وکرنا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1