تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۵۵۱۳۴
کبنا گزارش می دهد؛

مانور مشترک بهداشت محیط استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد + تصاویر

۰
کبنا ؛
مانور بهداشت مواد غذایی با مشارکت معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت شهید دامیده، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و صدا و سیمای مرکز استان به میزبانی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد با محوریت غذای سالم ، تغذیه سالم پیش نیاز سلامت انسان برگزار گردید.
به گزارش کبنا، در این مانور که ملک زاده سرپرست معاونت بهداشتی و بهنام نیازی سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد و نمایندگان تعزیرات و اصناف حضور داشتند، در قالب ۸ تیم از صنوف و تولیدی های مواد غذایی بازدید و بازرسی بعمل آمد.
ملک زاده در حین بازدید از تیم بازرسی عمده فروشان مواد غذایی منطقه نجف آباد یاسوج گفت: هر خریدار باید توجه ویژه ای به اصالت کالا که شامل (شرکت تولیدی ، سیب سلامت، آدرس کارخانه، شماره تلفن کارخانه و تاریخ تولید و انقضای کالا) را داشته باشد.
در ادامه این بازدید، نیازی سرپرست مرکز بهداشت گفت: هر 15 روز یک مانور مشترک بهداشت محیط و حرفه ای، به مدت ۲ روز در قالب ۸ تیم بازرسی داریم که هربار، صنوف هدف تغییر می کند برای مثال، امروز در قالب تغذیه سالم و غذای سالم است مانور بعدی در خصوص باغات یا کافه ها و ... می باشد.
نیازی ادامه داد: صنوف تولید و عرضه مواد غذایی همکاری خوبی در جمع آوری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و یا فاسد دارند، انتظار می‌رود این همکاری ادامه داشته باشد تا قبل از اینکه کالای مورد دار به دست مصرف کننده برسد، با همکاری صنوف جمع آوری و توسط مرکز بهداشت امحاء شود.
نیازی ادامه داد: در پایان دو روز مانور بهداشت مواد غذایی ، تعداد 96 مورد بازدید، تعداد ۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف، پلمپ و مقدار ۹ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد، فاقد اصالت کالا و یا با بر برچسب تقلبی، کشف و ضبط شد .
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1