تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۶۷۲
کبنا گزارش می دهد؛

بسته شدن راه 150 روستای تابع مارگون / بازدید رئیس دادگاه عمومی مارگون از آسیب‌های بارندگی های اخیر

۰
کبنا ؛در پی بارش های رحمت الهی در چند روز اخیر، و تداوم این بارش ها به خصوص بارش برف در مناطق سردسیری و مرتفع شهرستان مارگون، راه‌های ارتباطی تعداد 150 روستا از توابع این شهرستان، مسدود شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد، علیرضا بهنام در این زمینه اظهار کرد: در پی بارش های رحمت الهی در چند روز اخیر، و تداوم این بارش ها به خصوص بارش برف در مناطق سردسیری و مرتفع شهرستان مارگون، راه‌های ارتباطی تعداد 150 روستا از توابع این شهرستان، مسدود شدند.
وی افزود: با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اکثر این راهها بازگشایی و تردد در آنها ادامه دارد.
بهنام در خصوص قطع برق مناطقی از شهرستان مارگون گفت: برق تعدادی از روستاهای به ویژه در مسیر روستاهای شهنیز به تاک سیسه و روستاهای مورزرد زیلایی در طی بارش سنگین برف در این مناطق قطع، و شبکه انتقال برق در این مسیر شکسته شده اند.
رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون در ادامه بیان کرد: به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی و بازگشایی راه‌های ارتباطی، ضمن هماهنگی با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و فرماندهی انتظامی شهرستان و برخی مسئولان شهرستانی از روستاهایی که دچار آسیب شده بودند بازدید کردیم.
بهنام ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، اظهار داشت: با حضور میدانی مهندس معتمدی زاده، مدیرعامل این شرکت، چند تیم ویژه برای تعویض عمودهای آسیب دیده و ترمیم شبکه برق در منطقه حضور دارند.
رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون گفت: در بازدید از روستاهای آسیب دیده زیلایی  و ابراز دلجویی با آنان، ضمن هماهنگی با رئیس کمیته امداد شهرستان مقرر گردید؛ پیگیری های لازم در خصوص احداث ساختمان مناسب و کمک به آن انجام شود.
علیرضا به نام رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون در پایان از تلاش های ارزنده و زحمات شبانه روزی مسئولان استانی و شهرستانی شرکت توزیع نیروی برق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندار مارگون که بر ضرورت تسریع در عملیات امداد رسانی به روستاهای مارگون حضور میدانی داشتند، تشکر کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1