کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بسته شدن راه 150 روستای تابع مارگون / بازدید رئیس دادگاه عمومی مارگون از آسیب‌های بارندگی های اخیر

1 دی 1400 ساعت 10:40

در پی بارش های رحمت الهی در چند روز اخیر، و تداوم این بارش ها به خصوص بارش برف در مناطق سردسیری و مرتفع شهرستان مارگون، راه‌های ارتباطی تعداد 150 روستا از توابع این شهرستان، مسدود شد.


در پی بارش های رحمت الهی در چند روز اخیر، و تداوم این بارش ها به خصوص بارش برف در مناطق سردسیری و مرتفع شهرستان مارگون، راه‌های ارتباطی تعداد 150 روستا از توابع این شهرستان، مسدود شد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد، علیرضا بهنام در این زمینه اظهار کرد: در پی بارش های رحمت الهی در چند روز اخیر، و تداوم این بارش ها به خصوص بارش برف در مناطق سردسیری و مرتفع شهرستان مارگون، راه‌های ارتباطی تعداد 150 روستا از توابع این شهرستان، مسدود شدند.
وی افزود: با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اکثر این راهها بازگشایی و تردد در آنها ادامه دارد.
بهنام در خصوص قطع برق مناطقی از شهرستان مارگون گفت: برق تعدادی از روستاهای به ویژه در مسیر روستاهای شهنیز به تاک سیسه و روستاهای مورزرد زیلایی در طی بارش سنگین برف در این مناطق قطع، و شبکه انتقال برق در این مسیر شکسته شده اند.
رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون در ادامه بیان کرد: به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی و بازگشایی راه‌های ارتباطی، ضمن هماهنگی با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و فرماندهی انتظامی شهرستان و برخی مسئولان شهرستانی از روستاهایی که دچار آسیب شده بودند بازدید کردیم.
بهنام ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، اظهار داشت: با حضور میدانی مهندس معتمدی زاده، مدیرعامل این شرکت، چند تیم ویژه برای تعویض عمودهای آسیب دیده و ترمیم شبکه برق در منطقه حضور دارند.
رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون گفت: در بازدید از روستاهای آسیب دیده زیلایی  و ابراز دلجویی با آنان، ضمن هماهنگی با رئیس کمیته امداد شهرستان مقرر گردید؛ پیگیری های لازم در خصوص احداث ساختمان مناسب و کمک به آن انجام شود.
علیرضا به نام رئیس دادگاه عمومی بخش مارگون در پایان از تلاش های ارزنده و زحمات شبانه روزی مسئولان استانی و شهرستانی شرکت توزیع نیروی برق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندار مارگون که بر ضرورت تسریع در عملیات امداد رسانی به روستاهای مارگون حضور میدانی داشتند، تشکر کرد.

 


کد مطلب: 442672

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442672/2/بسته-شدن-راه-150-روستای-تابع-مارگون-بازدید-رئیس-دادگاه-عمومی-آسیب-های-بارندگی-های-اخیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1