تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۳۶۳۹۹

بازدید استاندار از حوزه های برگزاری کنکور سراسری در شهر یاسوج

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در دانشگاه یاسوج از روند برگزاری کنکور سراسری رشته علوم انسانی بازدید کرد.
حسین کلانتری در این بازدید با حضور «عریان رئیس دانشگاه یاسوج» از مجموعه دانشگاه و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اجرایی استان به جهت فراهم کردن زمینه مناسب و فضایی مساعد برای برگزاری کنکور سراسری تقدیر کرد.
کلانتری با  آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خدا قوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط  برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از محل آزمون در دانشکده کشاورزی و دانشکده علوم انسانی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت دانشگاه های ما بسیار خوب است و میزان موفقیت داوطلبان رقابت در کنکور سراسری بالا می باشد.
استاندار با بیان اینکه، حدود ۶۰ درصد داوطلبان کنکور امسال در استان خانم و ۴۰ درصد آقایان هستند، گفت: این مسئله بسیار معنا دار است و یک پیام دارد و اینکه باید به فکر اشتغال آنها باشیم.
استاندار ابراز داشت: در کهگیلویه وبویراحمد ۲۲ هزار و ۲۲۵ نفر داوطلب آزمون در رشته های مختلف هستند که از این تعداد در رشته ریاضی ۹۳۵ نفر، تجربی ۱۱هزار و ۲۷۷ نفر، انسانی هفت هزار و ۳۱۴ نفر، هنر یکهزار و ۱۳ نفر و زبان خارجی یکهزار و  ۶۸۶ نفر هستند.
کلانتری خاطرنشان کرد: کنکور سراسری ۱۴۰۰ کهگیلویه وبویراحمد در شش شهر یاسوج، گچساران، دهدشت، لیکک، چرام و لنده برگزار می شود.
استاندار گفت: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی ، مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در همه شهرهای محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دستاندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر کرد.
کلانتری یادآور شد؛ همه حوزه‌های امتحانی از ساعت ۶:۳۰ صبح باز است و داوطلبان باید برای حفظ سلامت خود با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک در آزمون شرکت کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1