تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۳۶۰۸۳
کبنانیوز گزارش می دهد

مراسم قدردانی از اعضای ستاد «رئیسی» جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان و اعضای ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ محمد عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این ستاد و تبریک پیروزی «سید ابراهیم رئیسی»، اظهار داشت: با توجه به اینکه شعارهای رئیس جمهور منتخب احیای ارزش‌های مدنظر اسلام، انقلاب، امام خمینی و رهبری معظم انقلاب بود، کارها و فعالیت‌های شما در ستاد رئیس جمهور منتخب، نصرت و یاری دین خدا می‌باشند و بر همین اساس، ارزش این فعالیت‌ها و تلاش‌ها فراتر و بالاتر از اهداف سطحی محدود به مسائل سیاسی و جریانی است. بلکه این تلاش‌ها را عمل به تکلیف و وظیفه شرعی برای بر سرکار آمدن دولت اسلامی و انقلابی با اهداف الهی خدمت به محرومین، مستضعفین و گره گشایی از بندگان خدا دانست.
وی در ادامه افزود: برای موفقیت دولت آینده همه‌ی مردم و ما چند وظیفه داریم:  اولاً؛ حمایت، همراهی وپشتیبانی مداوم و مستمر از دولت تا ان شاء الله دولت بتواند مشکلات بسیار زیادی را که از دولت فعلی تحویل می‌گیرد، برطرف نماید. دوماً؛ در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم، دولت را کمک کنیم تا نهضت خدمت بی منت راه بیفتد تا دولت بتواند در مردم ایجاد رضایت مندی نمایدو اعتماد عمومی نسبت به نظام و انقلاب را در جامعه افزایش دهد. سوماً؛ باید راهکارهای تسریع خدمت و موانع خدمت رسانی دولت را شناسایی کنیم و در اختیار مسئولین قرار دهیم تا مسئولین بتوانند در مدت زمان کوتاه‌تری مشکلات را مرتفع نمایند.
چهارماً؛ باید مراقبت و نظارت کنیم تا مبادا افراد فرصت طلب دوباره برگرده مردم سوارشوند و با سوء استفاده‌هایشان باز هم اسباب نارضایتی مردم را فراهم کنند که اگر خدای نکرده چنین شود، موجب عدم توفیق دولت و در نتیجه خسارت غیرقابل جبران به نظام خواهد شد.
دبیرجبهه پایداری در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاء الله با اتحاد دولت وملت، کشورمان بتواند مشکلات را برطرف و با سرعت و قدرت بیشتر مسیر پیشرفت همه جانبه کشورمان هموار گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا بیونسمی ته چه ایگی بداخلاقترین اصولگرا
مسعود
Iran, Islamic Republic of
فرصت طلب سوار گرده ی مردم شود‌مثال عینی آخه تو چه داری که این همه غر میزنی نه تخصص نه موسسه خیریه
Iran, Islamic Republic of
واقعا شلوغ بوده ولی با این همه ستاد قطعااز غنائم چیزی نصیبتان نمیشه
ای وای
Iran, Islamic Republic of
تو سنگ های مرمر سبز گران قیمت خطبه ها و ناله های فقر سر دادن چه نغمه ایست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1