کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنانیوز گزارش می دهد

مراسم قدردانی از اعضای ستاد «رئیسی» جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

3 تير 1400 ساعت 20:56

مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان و اعضای ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.


مراسم تجلیل و قدردانی از فعالان و اعضای ستاد انتخاباتی «سید ابراهیم رئیسی» جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ محمد عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این ستاد و تبریک پیروزی «سید ابراهیم رئیسی»، اظهار داشت: با توجه به اینکه شعارهای رئیس جمهور منتخب احیای ارزش‌های مدنظر اسلام، انقلاب، امام خمینی و رهبری معظم انقلاب بود، کارها و فعالیت‌های شما در ستاد رئیس جمهور منتخب، نصرت و یاری دین خدا می‌باشند و بر همین اساس، ارزش این فعالیت‌ها و تلاش‌ها فراتر و بالاتر از اهداف سطحی محدود به مسائل سیاسی و جریانی است. بلکه این تلاش‌ها را عمل به تکلیف و وظیفه شرعی برای بر سرکار آمدن دولت اسلامی و انقلابی با اهداف الهی خدمت به محرومین، مستضعفین و گره گشایی از بندگان خدا دانست.
وی در ادامه افزود: برای موفقیت دولت آینده همه‌ی مردم و ما چند وظیفه داریم:  اولاً؛ حمایت، همراهی وپشتیبانی مداوم و مستمر از دولت تا ان شاء الله دولت بتواند مشکلات بسیار زیادی را که از دولت فعلی تحویل می‌گیرد، برطرف نماید. دوماً؛ در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم، دولت را کمک کنیم تا نهضت خدمت بی منت راه بیفتد تا دولت بتواند در مردم ایجاد رضایت مندی نمایدو اعتماد عمومی نسبت به نظام و انقلاب را در جامعه افزایش دهد. سوماً؛ باید راهکارهای تسریع خدمت و موانع خدمت رسانی دولت را شناسایی کنیم و در اختیار مسئولین قرار دهیم تا مسئولین بتوانند در مدت زمان کوتاه‌تری مشکلات را مرتفع نمایند.
چهارماً؛ باید مراقبت و نظارت کنیم تا مبادا افراد فرصت طلب دوباره برگرده مردم سوارشوند و با سوء استفاده‌هایشان باز هم اسباب نارضایتی مردم را فراهم کنند که اگر خدای نکرده چنین شود، موجب عدم توفیق دولت و در نتیجه خسارت غیرقابل جبران به نظام خواهد شد.
دبیرجبهه پایداری در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاء الله با اتحاد دولت وملت، کشورمان بتواند مشکلات را برطرف و با سرعت و قدرت بیشتر مسیر پیشرفت همه جانبه کشورمان هموار گردد.


کد مطلب: 436083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436083/2/مراسم-قدردانی-اعضای-ستاد-رئیسی-جبهه-پایداری-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1