تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۴۳۴۶۱۶
در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار از جاده پاتاوه_دهدشت مطرح شد

حاجی زاده: پیشرفت فیزیکی پروژه پاتاوه به دهدشت در 2 سال اخیر سرعت گرفت

۰
کبنا ؛
در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار از جاده پاتاوه_دهدشت معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره  رشادت های ایثارگران و شهدا گفت: با توجه به اینکه جاده پاتاوه_دهدشت مزین  به سفر مقام معظم رهبری است و چندین استان را از لحاظ زمان مسافت و کاهش تصادفات کمک می کند و در کاهش مسافت چند استان را تاثیر بسزایی دارد ، اولویت اول استان در بحث جاده ها است.
به گزارش کبنا نیوز، روز سه شنبه (4 خرداد 1400) کیامرث حاجی‌زاده امروز در بازدید از جاده پاتاوه به دهدشت اظهار داشت: بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه در دو سال اخیر محقق شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاتاوه به دهدشت اولویت ما در جاده‌های استان بود که به ضرس قاطع می‌گویم بیشتر فعالیت ‌ها در دو سال اخیر با پیگیری استاندار و پای کار آمدن وزارت راه، شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم بوده است.
وی با اشاره به تأخیر چندین ساله در اجرای این پروژه ملی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد مراحل پایانی کار هستیم.
حاجی‌زاده افزود: زمانبندی که ما مسئولان برای افتتاح اعلام می‌کنیم بر اساس بازدیدهای میدانی و قول مجریان کار است و پیش‌بینی می‌شود قول پیمانکار برای افتتاح ظرف دو تا سه ماه آینده عملی شود.
این مسئول گفت: گره‌هایی در احداث پل و تونل وجود دارد که قرار است تا یک ماه آینده این مشکل برطرف و تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه ماشین آلات بکار گرفته در پروژه نسبت به گذشته افزایش بی‌سابقه داشته است، ادامه داد: در دو سه ماه نهایی نیاز به کار شبانه‌روزی است.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه جاده محور توسعه است گفت: اگر بخواهیم توسعه پایدار داشته باشیم باید زیرساخت و جاده  دسترسی مناسب داشته باشیم.
حاجی زاده گفت: قطعا بهره‌برداری از این جاده ملی  به اشتغال ، کاهش تصادفات و صرفه جویی در مصرف سوخت کمک می‌کند.
حاجی‌زاده گفت: آن چیزی که بر عهده استان بود تمام و کمال انجام شد و اجازه ندادیم پروژه یک روز بدون سیمان بماند و همه ی هم و غم مدیریت استان و وزارت راه بر این است پروژه به سرانجام برسد تا مردم منطقه طعم این پروژه را بچشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1