کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار از جاده پاتاوه_دهدشت مطرح شد

حاجی زاده: پیشرفت فیزیکی پروژه پاتاوه به دهدشت در 2 سال اخیر سرعت گرفت

4 خرداد 1400 ساعت 23:45

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه جاده پاتاوه_دهدشت چندین استان را از لحاظ زمان مسافت و کاهش تصادفات کمک می کند و در کاهش مسافت چند استان تاثیر بسزایی دارد، اولویت اول استان در بحث جاده ها است.


در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار از جاده پاتاوه_دهدشت معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره  رشادت های ایثارگران و شهدا گفت: با توجه به اینکه جاده پاتاوه_دهدشت مزین  به سفر مقام معظم رهبری است و چندین استان را از لحاظ زمان مسافت و کاهش تصادفات کمک می کند و در کاهش مسافت چند استان را تاثیر بسزایی دارد ، اولویت اول استان در بحث جاده ها است.
به گزارش کبنانیوز، روز سه شنبه (4 خرداد 1400) کیامرث حاجی‌زاده امروز در بازدید از جاده پاتاوه به دهدشت اظهار داشت: بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه در دو سال اخیر محقق شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاتاوه به دهدشت اولویت ما در جاده‌های استان بود که به ضرس قاطع می‌گویم بیشتر فعالیت ‌ها در دو سال اخیر با پیگیری استاندار و پای کار آمدن وزارت راه، شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم بوده است.
وی با اشاره به تأخیر چندین ساله در اجرای این پروژه ملی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهد مراحل پایانی کار هستیم.
حاجی‌زاده افزود: زمانبندی که ما مسئولان برای افتتاح اعلام می‌کنیم بر اساس بازدیدهای میدانی و قول مجریان کار است و پیش‌بینی می‌شود قول پیمانکار برای افتتاح ظرف دو تا سه ماه آینده عملی شود.
این مسئول گفت: گره‌هایی در احداث پل و تونل وجود دارد که قرار است تا یک ماه آینده این مشکل برطرف و تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه ماشین آلات بکار گرفته در پروژه نسبت به گذشته افزایش بی‌سابقه داشته است، ادامه داد: در دو سه ماه نهایی نیاز به کار شبانه‌روزی است.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه جاده محور توسعه است گفت: اگر بخواهیم توسعه پایدار داشته باشیم باید زیرساخت و جاده  دسترسی مناسب داشته باشیم.
حاجی زاده گفت: قطعا بهره‌برداری از این جاده ملی  به اشتغال ، کاهش تصادفات و صرفه جویی در مصرف سوخت کمک می‌کند.
حاجی‌زاده گفت: آن چیزی که بر عهده استان بود تمام و کمال انجام شد و اجازه ندادیم پروژه یک روز بدون سیمان بماند و همه ی هم و غم مدیریت استان و وزارت راه بر این است پروژه به سرانجام برسد تا مردم منطقه طعم این پروژه را بچشند.


کد مطلب: 434616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/434616/2/حاجی-زاده-پیشرفت-فیزیکی-پروژه-پاتاوه-دهدشت-2-سال-اخیر-سرعت-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1