تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۳۰۶۲۲
در آیینی برگزار شد؛

مراسم گرامی‌داشت سالروز «پیروزی انقلاب» در شرکت نفت و گاز گچساران

۰
کبنا ؛
گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز سه شنبه (21 بهمن ماه) با حضور نماینده خبرگان رهبری ، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین ،فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولین شهرستان در فضای آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عرض خیر مقدم به مهمانان ارزشمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ومدافعان حرم به ویژه سی و یک شهید والامقام نفت و گاز بیان نمود: از همکاران خودم به ویژه شورای فرهنگی تشکر می کنم که در این شرایط خاص در وضعیت بیماری کووید ۱۹ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و کنترل محیط ، این مراسم باشکوه را برگزار کردند تا ثابت کنند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در هر شرایطی راهی برای ارج نهادن به ارزش های انقلاب اسلامی است.
در ادامه این آیین آیت الله ملک حسینی نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و هسته ای و شهدای سلامت از مدیر عامل و کارکنان نفت و گاز برای برگزاری این مراسم شکوهمند تشکر نموده و اظهار داشت : در مسیر انقلاب و پیروزی این نهضت ، مردم با حفظ سه سنت حسنه ، از جمله صبر ، وحدت ، بصیرت در دشمن شناسی توانستند به پیروزی برسند و اگر هر کدام از این سنت ها از انقلاب اسلامی جدا گردد بی شک انقلاب در مسیر خود نخواهد ماند.
نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد : خداوند در قرآن می فرماید ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر به دست و اراده همان قوم ، که پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز و مصداق همین آیه قرآن است .
آیت الله ملک حسینی یادآور شد : ما امروز در مسیر گام دوم انقلاب هستیم و شاهد پیروزی و موفقیت های ۴۰ ساله در بهبود عدالت و اقتصاد بوده ایم ، اکنون باید با اراده ای راسخ تر ، عظمی جزم تر و حرکتی پرشتاب تر پیش برویم.
وی در ادامه تصریح کرد : اگر حاکمیت خداوند متعال ، قانون الهی و قرآن باعث پیروزی انقلاب شد ، پس برای بقای انقلاب باید این میل و اراده در جامعه جاری باشد و به دوام خویش ادامه دهد تا شاهد موفقیت های روز افزون و مضاعف در انقلاب اسلامی ایران باشیم .
در پایان این مراسم دو نفر از کارکنان نفت و گاز گچساران ،آقای عبدالله جشن ساز جانباز سرافراز انقلاب اسلامی و حاجیه خانم مریم شیخی رتبه سوم مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران تقدیر شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1