کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیینی برگزار شد؛

مراسم گرامی‌داشت سالروز «پیروزی انقلاب» در شرکت نفت و گاز گچساران

22 بهمن 1399 ساعت 10:29

گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.


گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز سه شنبه (21 بهمن ماه) با حضور نماینده خبرگان رهبری ، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین ،فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولین شهرستان در فضای آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عرض خیر مقدم به مهمانان ارزشمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ومدافعان حرم به ویژه سی و یک شهید والامقام نفت و گاز بیان نمود: از همکاران خودم به ویژه شورای فرهنگی تشکر می کنم که در این شرایط خاص در وضعیت بیماری کووید ۱۹ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و کنترل محیط ، این مراسم باشکوه را برگزار کردند تا ثابت کنند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در هر شرایطی راهی برای ارج نهادن به ارزش های انقلاب اسلامی است.
در ادامه این آیین آیت الله ملک حسینی نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و هسته ای و شهدای سلامت از مدیر عامل و کارکنان نفت و گاز برای برگزاری این مراسم شکوهمند تشکر نموده و اظهار داشت : در مسیر انقلاب و پیروزی این نهضت ، مردم با حفظ سه سنت حسنه ، از جمله صبر ، وحدت ، بصیرت در دشمن شناسی توانستند به پیروزی برسند و اگر هر کدام از این سنت ها از انقلاب اسلامی جدا گردد بی شک انقلاب در مسیر خود نخواهد ماند.
نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد : خداوند در قرآن می فرماید ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر به دست و اراده همان قوم ، که پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز و مصداق همین آیه قرآن است .
آیت الله ملک حسینی یادآور شد : ما امروز در مسیر گام دوم انقلاب هستیم و شاهد پیروزی و موفقیت های ۴۰ ساله در بهبود عدالت و اقتصاد بوده ایم ، اکنون باید با اراده ای راسخ تر ، عظمی جزم تر و حرکتی پرشتاب تر پیش برویم.
وی در ادامه تصریح کرد : اگر حاکمیت خداوند متعال ، قانون الهی و قرآن باعث پیروزی انقلاب شد ، پس برای بقای انقلاب باید این میل و اراده در جامعه جاری باشد و به دوام خویش ادامه دهد تا شاهد موفقیت های روز افزون و مضاعف در انقلاب اسلامی ایران باشیم .
در پایان این مراسم دو نفر از کارکنان نفت و گاز گچساران ،آقای عبدالله جشن ساز جانباز سرافراز انقلاب اسلامی و حاجیه خانم مریم شیخی رتبه سوم مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران تقدیر شدند.
 


کد مطلب: 430622

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430622/2/مراسم-گرامی-داشت-سالروز-پیروزی-انقلاب-شرکت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1