تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۸۵۵۲
در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی پلمپ می‌شوند! / جهان: بر سر سلامت مردم با هیچکس مماشات نخواهیم کرد

۰
کبنا ؛
بازدید سرزده و گشت ضربت مشترک شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و فرمانداری در راستای اجرای طرح مشترک «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» از ادارات خدمات رسان شهر سی سخت انجام شد.
به گزارش کبنا، محمد جواد جهان معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: در این طرح مشترک و بازدید سرزده از ادارات سطح شهر سی‌سخت  ضمن بازدید و سرکشی، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای فاصله گذاری مناسب اجتماعی، استفاده از ماسک استاندارد، تهویه و جریان هوا در محیط‌های بسته بالاخص در فصول سرما استفاده از حوضچه گندزدایی در ورودی ساختمان مرکزی ادارات برچسب گذاری و نصب علائم هشداردهنده  به صورت صحیح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و آموزش‌های لازم داده شد.
 جهان افزود: طبق مصوبه شورای سلامت در شهرستان دنا تمام ادارات، بانک‌ها، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی که ترددوآمدوشدمردم در آنها زیاد بوده در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وسهل انگاری با هماهنگی دادستان محترم با فرمانداری پلمپ وبه تخلفات معرفی گردند.
وی خاطرنشان کرد: با متخلفین در ایام بحران ویروس کووید ۱۹ برخورد جدی  خواهد شد و بر سر سلامتی آرامش و آسایش مردم با هیچکس مماشات نخواهیم کرد.
 ادارات، نهادها، شرکت‌ها و صنوف در نظر داشته باشند که رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب، استفاده ازماسک استاندارد وسایل حفاظت فردی و برچسب‌های فاصله گذاری در این مکان‌ها لازم وضروری بوده وبا مسببین، متخلفین و کسانی که سهل انگاری می‌کنند طبق دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مشترک کرونا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
در حاشیه این طرح بازرسی، روستا معاون فرماندار شهرستان دنا گفت: مدیران نهادها در شهرستان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات بوده وامروز ویروس کرونا خود را به آب و آتش زده و هر از چند گاهی پاتک به جان همشهریان می زند آنچه مهم است همکاری و مشارکت شهروندان را می‌طلبد که در این روزهای سخت و سرد سرمای پاییزی به فکر کادر درمان سلامت باشند.
وی ضمن یادآوری به رعایت حقوق شهروندی خواستار برنامه ریزی بهتر با ارائه خدمات مطلوب توصیه‌هایی ارائه کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معاون اجرای .وی .ایشان .خاطر نشان کرد .
Iran, Islamic Republic of
که حالو بهلمون جهان
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1