کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی متخلف پلمپ می‌شوند!

25 آذر 1399 ساعت 10:03

بازدید سرزده و گشت ضربت مشترک شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و فرمانداری از ادارات خدمات رسان شهر سی سخت انجام شد.


بازدید سرزده و گشت ضربت مشترک شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و فرمانداری در راستای اجرای طرح مشترک «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» از ادارات خدمات رسان شهر سی سخت انجام شد.
به گزارش کبنا، محمد جواد جهان معاون اجرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: در این طرح مشترک و بازدید سرزده از ادارات سطح شهر سی‌سخت  ضمن بازدید و سرکشی، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای فاصله گذاری مناسب اجتماعی، استفاده از ماسک استاندارد، تهویه و جریان هوا در محیط‌های بسته بالاخص در فصول سرما استفاده از حوضچه گندزدایی در ورودی ساختمان مرکزی ادارات برچسب گذاری و نصب علائم هشداردهنده  به صورت صحیح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و آموزش‌های لازم داده شد.
 جهان افزود: طبق مصوبه شورای سلامت در شهرستان دنا تمام ادارات، بانک‌ها، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی که ترددوآمدوشدمردم در آنها زیاد بوده در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وسهل انگاری با هماهنگی دادستان محترم با فرمانداری پلمپ وبه تخلفات معرفی گردند.
وی خاطرنشان کرد: با متخلفین در ایام بحران ویروس کووید ۱۹ برخورد جدی  خواهد شد و بر سر سلامتی آرامش و آسایش مردم با هیچکس مماشات نخواهیم کرد.
 ادارات، نهادها، شرکت‌ها و صنوف در نظر داشته باشند که رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب، استفاده ازماسک استاندارد وسایل حفاظت فردی و برچسب‌های فاصله گذاری در این مکان‌ها لازم وضروری بوده وبا مسببین، متخلفین و کسانی که سهل انگاری می‌کنند طبق دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مشترک کرونا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
در حاشیه این طرح بازرسی، روستا معاون فرماندار شهرستان دنا گفت: مدیران نهادها در شهرستان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات بوده وامروز ویروس کرونا خود را به آب و آتش زده و هر از چند گاهی پاتک به جان همشهریان می زند آنچه مهم است همکاری و مشارکت شهروندان را می‌طلبد که در این روزهای سخت و سرد سرمای پاییزی به فکر کادر درمان سلامت باشند.
وی ضمن یادآوری به رعایت حقوق شهروندی خواستار برنامه ریزی بهتر با ارائه خدمات مطلوب توصیه‌هایی ارائه کردند.
 


کد مطلب: 428552

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428552/2/نهادهای-دولتی-شرکت-های-خصوصی-متخلف-پلمپ-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1