تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۲۰۸۱۳
کبنا خبر می دهد؛

بهره برداری از ساختمان شهرداری لیکک بهمئی تا آبان ماه امسال

۰
کبنا ؛
حکمت الله سنایی با بیان اینکه، برای احداث این ساختمان بزرگ 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اختصاص داده شد افزود: ساختمان جدید شهرداری لیکک هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با ارتقاء و توسعه شهرستان بهمئی، شهر لیکک به عنوان مرکز این شهرستان معرفی شد و نیاز به احداث ساختمان و مجتمع بزرگ برای توسعه شهر ضروری بود افزود: این ساختمان شامل بخش اجرائیات، طبقه هم کف بخش مراجعات مردمی و واحد شهرسازی و طبقات اول و دوم درنظر گرفته شده است.
شهردار لیکک با اشاره لزوم ایجاد ساختمانی مناسب برای گسترش اُمور شهرداری لیکک گفت: در راستای تکریم ارباب و رجوع، کار احداث ساختمان اداری شهرداری لیکک از محل اعتبارات داخلی در سه طبقه ، با تکنولوژی کوبیاکس آلمان در دست اجراست.
تقوی با بیان اینکه، در طرح معماری ساختمان، تخصیص فضای مناسب و متناسب با چارت سازمانی شهرداری منظورگردید افزود: محاسبات دقیق سازه ای و رعایت آیین نامه۲۸۰۰ساخت و ساز شهرداری و ساختمان سازی در این طرح لحاظ گردید.  
وی گفت: وزن سازه ساختمان جدید به نسبت به سازه های مشابه ۴۰ درصد کمتر است و رعایت این موضوع عامل موثری در کاهش خسارات وارده مالی و جانی به هنگام وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله، سیل و آتش سوزی می باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1