کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

بهره برداری از ساختمان شهرداری لیکک بهمئی تا آبان ماه امسال

23 ارديبهشت 1399 ساعت 0:59

فرماندار بهمئی، از بهره برداری ساختمان شهرداری لیکک تا آبان ماه امسال خبرداد و گفت: این ساختمان در 3 طبقه با زیر بنای 2 هزار و 200 متر مربع و مساحت 3 هزار و ششصد متر مربع احداث شده است.


حکمت الله سنایی با بیان اینکه، برای احداث این ساختمان بزرگ 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اختصاص داده شد افزود: ساختمان جدید شهرداری لیکک هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با ارتقاء و توسعه شهرستان بهمئی، شهر لیکک به عنوان مرکز این شهرستان معرفی شد و نیاز به احداث ساختمان و مجتمع بزرگ برای توسعه شهر ضروری بود افزود: این ساختمان شامل بخش اجرائیات، طبقه هم کف بخش مراجعات مردمی و واحد شهرسازی و طبقات اول و دوم درنظر گرفته شده است.
شهردار لیکک با اشاره لزوم ایجاد ساختمانی مناسب برای گسترش اُمور شهرداری لیکک گفت: در راستای تکریم ارباب و رجوع، کار احداث ساختمان اداری شهرداری لیکک از محل اعتبارات داخلی در سه طبقه ، با تکنولوژی کوبیاکس آلمان در دست اجراست.
تقوی با بیان اینکه، در طرح معماری ساختمان، تخصیص فضای مناسب و متناسب با چارت سازمانی شهرداری منظورگردید افزود: محاسبات دقیق سازه ای و رعایت آیین نامه۲۸۰۰ساخت و ساز شهرداری و ساختمان سازی در این طرح لحاظ گردید.  
وی گفت: وزن سازه ساختمان جدید به نسبت به سازه های مشابه ۴۰ درصد کمتر است و رعایت این موضوع عامل موثری در کاهش خسارات وارده مالی و جانی به هنگام وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله، سیل و آتش سوزی می باشد. 


کد مطلب: 420813

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420813/2/بهره-برداری-ساختمان-شهرداری-لیکک-بهمئی-آبان-ماه-امسال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1