تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۴۱۶۴۴۸
در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی مطرح شد

 تاجگردون: ساده زیستی، غیرت و ولایتمداری راز محبوبیت سردار سلیمانی بود

۱۱
۰
کبنا ؛روز جمعه (20 دی ماه 98) آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و غلامرضا تاجگردون در در حسینه امام جعفر صادق (ع) گچساران برگزار شد.
سردار رضا طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم، گفت: به همت و ایثارگری جهادگرانی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بودجه نظامی ایران اسلامی کمتر از سرانه متوسط جهانی است.
 طلایی نیک با بیان اینکه سالیانه هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار برای امنیت مردم سراسر جهان هزینه می‌شود اظهار داشت: کشورمان دارای یکی از کمترین سرانه بودجه نظامی در جهان است. 
وی اظهار داشت: در حالیکه میانگین سرانه بودجه نظامی هر نفر در جهان ۲۵۰ دلار است در ایران اسلامی سرانه بودجه نظامی هر شهروند ۱۲۰ دلار است.
 طلایی نیک ابراز داشت: سرانه بودجه نظامی و امنیتی هر شهروند آمریکایی سالیانه ۲ هزار دلار و در کشور عربستان ۴۵۰ دلار است.
 وی گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی میراث ماندگار انقلاب اسلامی ایران است که خدمات ارزنده‌ای به مردم ایران اسلامی ارائه کرده است.
 طلایی نیک افزود: پرورش هزاران رزمنده در داخل و خارج از کشور و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت از یادگارهای ارزشمند این شخصیت ارزنده کشورمان است که در سایه فنون دفاعی، شجاعت و غیرت تحقق یافت.
 وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در دوران زندگی پر برکت خود بلکه پس از شهادتش برکات مثال زدنی برای ایران اسلامی داشته است.
  معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع تاکید کرد: انسجام ملی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، قدرت بازدارندگی ایران در منطقه، وحشت صهیونیسم جنایتکار از اقتدار ایران اسلامی و فراهم شدن زمینه فرار اشغالگران از ثمرات خون حاج قاسم سلیمانی که در کوتاه مدت و بلند مدت محقق می‌شود.
 طلایی نیک به حمله موشکی ایران اسلامی به پادگان‌های نظامی آمریکا در عراق اشاره کرد و تاکید کرد: نقش انسجام مسئولان از مقام معظم رهبری گرفته تا دولت و مجلس در تحقق این مهم اثرگذار بوده است. 
وی بیان کرد: ترور یک نظامی عالی رتبه به این شکل از نظر حقوق بین الملل قابل پیگیری است.
 وی رخدادهای تلخ این روزها در کشورمان را یادآور شد افزود: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کشته شدن تعدادی از هموطنان در آیین تشییع این شهید گرانقدر در کرمان، سقوط هواپیمای مسافربری کشور اوکراین و قربانی شدن تعدادی از هموطنان و شهروندان اوکراینی باعث تجربه روزهای بسیار سختی برای مردم کشورمان شد.
 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین چهل سال خدمت خالصانه در عرصه امنیت را از ویژگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: برپایی آیین‌های وداع با شکوه میلیونی در کشورهای عراق و ایران در روزهای اخیر نشان داد مردم قدر خدمتگزاران راستین خود را می‌دانند.
 غلامرضا تاجگردون افزود: این شهید گرانقدر در بیش از چهار دهه اخیر همواره در سختی‌هایی چون سیل و زلزله و تلاش برای امنیت در صف نخست بود.
 وی تاکید کرد: ساده زیستی، شجاعت، غیرت، مهربانی و ولایتمداری از خصوصیات اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که باعث محبوبیتش در دل همه ایرانیان شد.
 تاجگردون ابراز داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های ماندگار دوران معاصر است که بر خلاف آنچه دشمنان تصور کرده بودند ترور ناجوانمردانه او نامش را جاودانه‌تر کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خودت هم ساده زیستی عزیزم 😅😅😅😅
علی
Iran, Islamic Republic of
خودت هم ساده زیستی عزیزم 😅😅😅😅
لاله
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ از ساده زیستی میزنه 😅😅
شاد
Iran, Islamic Republic of
لطفا لاکچری باش غلام جان
راد
Iran, Islamic Republic of
😅😅😅😅😅تورا خدا دم از اینگونه موارد نزن . نمیاد طرفدار ساده زیستی باشی
ل
Iran, Islamic Republic of
چرا ساده زیست نیستید واهل دنیا
تابان
Iran, Islamic Republic of
آره تو خودت هم ساده زیستی درود بر صبا آذرپیک که بعضی ها را افشا میکنه
تابان
Iran, Islamic Republic of
آره تو خودت هم ساده زیستی درود بر صبا آذرپیک
Iran, Islamic Republic of
راز محبوبیت تو چیه؟ساعت رولکس و ماشین لکسوس زمین های هکتاری تو دو سالگی؟؟؟تو با مردم درد کشیده چه برخوردایی داشتی؟؟ایا روزی اتفاقی برات بیفته عین سردار همه برات غمگین میشن؟چکار کردی برای جوونای بیکار؟؟چه قولایی دادی؟؟هر چند مطمئنم از حسینی خیلی بهتری اما تو هم کاری نکردی مردم مجبورن انتخاب کنن
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما که راز محبوبیت حاج قاسم را میدانید چرا عمل نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
چه صفات خوبی ،خدایا نصیب ما هم بکن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1