تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۷۴۹۸
کبنا گزارش می‌دهد

چشمه جدید آب در بلوار کاشانی یاسوج! (+ فیلم )

۱
۱
فایل مرتبط کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد آب کشور را در اختیار دارد و یکی از استان‌های پربارش کشور محسوب می‌شود. با این وجود برخی از شهرهای این استان از جمله؛ شهر یاسوج دارای تنش آبی است. به گفته مسوولان 65 درصد آب شهر یاسوج به دلیل شبکه‌های فرسوده هدر می‌رود. چند روزی است که در بلوار کاشانی ( از سمت دادگاه به طرف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد) آب از زیر آسفالت به بیرون روان شده و کسی هم نیست که جلوی هدر روی آب را بگیرد! تا آخر قصه.... 
البته آنچه که در اینجا مشاهده می‌شود، این است که شبکه آب در این مسیر جزء شبکه‌های فرسوده محسوب نمی‌شود و باید دستگاه‌های نظارتی در این رابطه بررسی بهتر و دقیق‌تری داشته باشند. کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسوولان مربوطه را دارد.
              
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
این تنها یک نمونه از این موارد هست خیابان سی متری شهدای تلزالی از ابتدای این خیابان ترکیدگی لوله هست تا آخرش،کدام پیمانکار خوشبخت مناقصه تعویض ستونهای برق را برنده شده بماند ولی اخیرا ستونهای برق جدید عمود قرار دادند و با ماشین آلات سنگین پیاده رو را خراب کردند که باعث شکستگی لوله های آب و سطوح بتونی شده هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست.
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1