کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

تمام روستاهای بالای 10 خانوار برق‌دار هستند / مردم را باید امیدوار کرد

14 بهمن 1397 ساعت 9:19

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم را باید امیدوار کرد، افزود: این حق مردم هستند که شاهد خدمات خوبی باشند. الان همه شهرهای ما و روستاهای بالای 10 خانوار ما برق دار هستند و در دهه فجر پروژ‌ه‌های خوبی را خواهیم داشت.


داوود راهزادی مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود. او در گفت‌وگو با کبنا، با تبریک 40 سالگی انقلاب اسلامی و گرامی داشت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در راستای برق پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های زیادی انجام گرفته است و به همین منظور ایستگاه‌های برق در بهمئی، لنده، دنا، یاسوج، مارگون و چرام ایجاد خواهد شد. و پروژه‌های دیگری را در همین راستا تعریف کرده‌ایم. پروژه‌های را متناسب با مسائل توسعه منطقه‌ی از جمله برق رسانی روستایی در دستور کار قرار داده‌ایم. و به ویژه برای توسعه شبکه برق روستایی پروژه‌های خوبی را تعریف کرده‌ایم
وی با بیان اینکه مردم را باید امیدوار کرد، افزود: این حق مردم هستند که شاهد خدمات خوبی باشند. الان همه شهرهای ما و روستاهای بالای 10 خانوار ما برق دار هستند و در دهه فجر پروژ‌ه‌های خوبی را خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای بهینه‌سازی و اصلاح شبکه برق، پروژه‌های خوبی را نیز در سطح استان داریم.


کد مطلب: 406909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406909/تمام-روستاهای-بالای-10-خانوار-برق-دار-هستند-مردم-باید-امیدوار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1