تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : ۴۹۲۱۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

طرح شهید زین‌الدین آزمون مردودی مسئولان سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد و محل آزمایش دولت و معاون فعلی / آیا رحمانی اقتدار را به استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر می‌گرداند؟ / آیا مسعود حسینی توان برخورد با متخلفین را دارد؟

۲۰
۱
طرح شهید زین‌الدین آزمون مردودی مسئولان سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد و محل آزمایش دولت و معاون فعلی / آیا رحمانی اقتدار را به استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر می‌گرداند؟ / آیا مسعود حسینی توان برخورد با متخلفین را دارد؟
کبنا ؛جعبه سیاه استخدام‌های غیرشفاف و غیراصولی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد کنار گذاشته شد و ابهام‌های زیادی وجود دارد که چه شد این‌همه نیرو بدون یک روز کار اداریبه استانداری کهگیلویه و بویراحمد چپانده شد و الان هم صدا از کسی در نمی‌آید، در دوران استاندار سابق شرایط به‌گونه‌ای جلو می‌رفت که هر کس از راه رسید در یک فرایند غیرشفاف و نامشخص تحت عنوان‌های مختلف نخبه، انقلابی و... به کار گرفته شدند و کسی نبود و نیست که سؤال کنند این افراد بر اساس کدام شاخص‌ها و اصول استخدام شده است. این روند متأسفانه مورد گلایه، اعتراض و پرسش خیلی از جوانان تحصیل‌کرده استان کهگیلویه و بویراحمد است و موجی از نگرانی از نظام اداری را هم به دنبال داشته است. تا این لحظه سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد دراین‌خصوص سکوت کرده و هیچ موضع رسمی نگرفته است. چرا باید درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد رها باشد که بدون تشریفات قانونی و پیوست عدالت افرادی را که فقط در یک دایره بودند، جذب استانداری و سایر دستگاه‌های دولتی شوند؟ و کسی هم نباشد برای مردم توضیح بدهد که اینها بر پایه کدام معیارها انتخاب شده‌اند. این در حالی است که استانداری کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان راهبر دستگاه‌های دولتی باید نخبه‌ترین، متخصص‌ترین و باسوادترین افراد حضور داشته باشند نه...
هیچ‌کس با اشتغال جوانان مشکل ندارد، قرار بود در دولت قبل ۱۰ نفر نخبه انتخابی، ۱۰ نفر از طریق بنیاد ملی نخبگان و ۸۰ نفر از طریق آزمون استخدامی به حلقه‌های میانی دولت وارد شوند. عنوان هم جوان مؤمن و انقلابی بود، حال آیا فرد ۵۰ ساله‌ای که با بیمه و فرزند و ترفند الان قرار است جذب شود، جوان محسوب می‌شود و اگر می‌شود فقط همین چند نفر؟
آیا ده نفر انتخابی فقط و فقط باید از نزدیکان فلان شخص با تفکر خاص انتخاب شوند که نتیجه ۲۰ سال کار فرهنگی‌اش، بی‌نظمی فرهنگی در مراسم مداح‌های چند شب پیش بود و هیچ مسجدی در این استان دیگر جوان مؤمن انقلابی ندارد؟
آیا فقط فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد نخبه انتخابی می‌شوند؟ (عمدتاً)
حق بقیه جوانان هیئتی و مسجدی و بسیجی چه می‌شود؟
آیا هرچه آقای معاون پر حاشیه و اربابانش تشخیص دادند نخبه می‌شوند؟
آیا آن ده نفر دیگر که قرار بود از طریق بنیاد نخبگان معرفی بشوند، معرفی شده‌اند؛ اگر بنیاد نخبگان بی‌اطلاع هست، چه کسانی به‌جای بنیاد نخبگان تصمیم گرفته‌اند؟
۸۰ نفر دیگر با چه مکانیسمی وارد آزمون شدند؟ چگونه است که این آزمون را فقط تعداد محدودی متوجه شدند؟
نحوه برگزاری آزمون و سؤالات آزمون چگونه بوده؟ تصحیح آزمون و همه اینها روند غیرشفافی را طی کرده است؟ بدون هیچ‌گونه پیش‌داوری و سوءنیتی این مطلب فقط به دنبال شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق است.
از همه چیز بدتر این هست که همان ده نفر اولی که کاملاً سلیقه‌ای و از یک مکان خاص و بدون هیچ مکانیسم علمی، آزمونی و... وارد استانداری شدند و معاون مدیرکل‌ها شدند، مصاحبه‌کنندگان ۹۰ نفری بودند که آزمون داده بودند، آخر کسی که خودش بدون هیچ صلاحیت‌سنجی به بدنه تحمیل شد، چگونه می‌تواند مرجع تشخیص ورود ۹۰ نفر دیگر و آن هم در تخصص‌های متعدد باشد؟
اساساً نقش سازمان‌های پذیرنده در این اعلام نیازها چگونه بوده است؟ آیا اول افراد خاص شناسایی شدند، بعد نیازها اعلام شد یا اول نیازها اعلام شد بعد نفرات پیدا شدند؟ و سؤالات و ابهامات دیگر.
موضوع دیگر تازه به دوران رسیده‌های است که برای دیده‌شدن هر حرفی را می‌زنند، معلوم هست که دقیقاً خودشان نمی‌دانند ۶ ماه پیش تا ۶ روز پیش چه حرف‌هایی را زده‌اند که یک صبح دیگر حرفی می‌زنند که خودشان را تماماً نقض می‌کنند. با خودتان چند هستید. چگونه چیزی را که قی کرده‌اید، دوباره می‌نوشید؟
کبنا نیوز از روز اول خواستار شفاف‌سازی و پاسخ به پرسش‌های عمومی مردم و جوانان به این طرح بوده و هستیم و ادامه خواهیم داد و اجرای ناموفق و حاشیه‌دار این طرح را توسط مسئولان سابق استانداری یک آزمون مردودی می‌دانیم و بررسی دقیق و برخورد با عوامل غیر قانون طرح را آزمون بزرگ پیشروی معاون فعلی منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و استاندار جدید و نهادهای ناظر می‌دانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کو زی نتیجه ای آزمون اعلام کنیت از برج ۱۱ پارسال تا الان منتظر این آزمونیم!قراره یا نیرویل او گروه بیان سر کار یا ای گروه الانی!پس کم چوب کن زیرش!نیرو هدایتخواه نیا نیرو تاجگردون ایا بالا!
همی و بلاتکلیفی دراریتمو تا یه خلی من سر خمو کنیم.
تو دلت سی کسی نیسوزه
آزمون دهنده
Iran, Islamic Republic of
خواهشا نتیجه را بعد از بررسی سریع اعلام کنید
بخدا نزدیک یه ساله منتظریم
گچساران من
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا زودتر تکلیف مشخص نمیشه
آقای کمایی لطفا به معاون جدید(آقای حسینی)بگید در کار تسریع بدهند،مردم مضحکه دست جریانهای سیاسی نیستن!
آزمون
Iran, Islamic Republic of
ثبت نام این آزمون از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه حدود سه تا چهار مرتبه تمدید شد که تمامی اطلاع رسانی ها از طریق جهاد دانشگاهی کشور انجام می شد و نهایت خردادماه امتحان بصورت سراسری برگزار شد و کلا زیر نظر جهاد دانشگاهی کشور صورت گرفت که حدود ۲۵-۲۶ استان در این طرح درخواست نیرو داشتند و روال کار در تمامی استان‌ها کاملا یکسان و مشابه بوده و تمامی استان‌ها درگیر مصاحبه هستند حتی قم یک هفته زودتر از استان ما مصاحبه را به اتمام رساند و چیزی حدود ۷-۸ ماه است که ما درگیر این آزمون هستیم لطفا آینده و وقت جوانانی که برای این طرح وقت گذاشته اند را پاسوز ۱۰ نفر دیگر نکنید خواهش ما از استاندار محترم این است که تکلیف ما را مشخص کرده تا تکلیف خود را بدانیم چون الان نزدیک به ۱ ماه از اتمام مصاحبه ما گذشته است.
زمانی
Iran, Islamic Republic of
اطلاع رسانی آزمون و تصحیح آزمون که استانی نبوده و همه چیز زیر نظر جهاد دانشگاهی تهران بوده اگه کسی متوجه نشده دلیل بر غیر استاندارد بودن آزمون نیست لطفا الکی حاشیه درست نکنید ما منتظر نتایج آزمون هستیم که تکلیف خود را بدانیم.
.
Iran, Islamic Republic of
والا سخت ترین مصاحبه ممکن از ما گرفتن طوریکه الان توی گروه ها بچه های شهرهای دیگه از مصاحبه هاشون میگن هیچ کدوم به سختی استان ما نبوده اینکه به کدوم قسمتش اعتراض دارند جای تعجب داره
Iran, Islamic Republic of
سریعا باید حکم ۱۰معاون مدیرکل استانداری لغو و فرماندار لنده تنها فرماندار که بدون هیچگونه رابطه استخدامی وسابقه کار اداری و مدیریتی جلوس نمودند عزل درود بر سایت وزین و مطالبه گر و پایبند به اصول انسانی کبنا نیوز خدا میداند آقای کمایی برای دفاع از حق و حقوق جوانان استان چندبار از سوی حراست وقت استانداری دادگاهی شدند امیدواریم دستگاه باصلابت ومقتدر امنیتی استان باچشم تزبین موضوعات وتلخلفات استانداری را رصد نماید
جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام.لطفا پیگیر باشین که این آزمون سرانجامش چیشد؟
جواب نهایی آزمون چیشد؟
جواب مصاحبه ها و جواب نهایی آزمون کی اعلام میشه؟
لطفاً پیگیر باشین.ما که تا الان جوابی نگرفتیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز زیاد شلوغش میکنی، اما بنده منکر نیستم و‌تایید هم نمیکنه که چه بسا جانبداری شده،
اما ازمون زین الدین با ازمون اموزش پرورش تقریبا همزمان بود و‌تعداد افراد محدود بود پس برخی به خاطر مثلا یک نفر پذیرش اختمالی شرکت نکردن، ضمن انکه به فرض در دستگاه و رشته مورد تقاضای خود من ۵ نفر از چندنقطه دو ر استان بودن که رقابت مصاحبه داشتیم و منتظر پاسخ هستیم، ضمنا بسیار روند دقیق، سخت و ضبط شدن
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
دقت کردید کسی تا الان‌جرات نکرده و بیاد اعلام کند که داوطلب این آزمون است و مثلا قبول شده و پیگیر حقش باشد ...
جوان بیکار
United States
سلام
چرا اعلام نتایج اینقد دیر شد؟
Iran, Islamic Republic of
به جون بوت من قطی وش نیکنی
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
بنده به عنوان یکی از جوانان استان و از افرادی که حامی دولت قبل بودم، (دولت مرحوم دکتر رئیسی) به شدت از عملکرد استاندار و مشاورین و همچنین معاون پشتیبانی و منابع انسانی پیشین انتقاد داشتم و دارم و به هیچ وجه روند آزمون طرح شهید زین الدین را قبول ندارم چون در جریان هستم که از صفر تا صد کاملاً سلیقه ای انجام شده و از استاندار محترم فعلی و سازمان بازرسی انتظار دارم که به صورت ویژه این طرح را بازبینی و پیگیر تخلفات آن باشند
یلدا
United States
چرا الکی همه چیز رو مینویسید؟؟؟من یکی از همون نفرات بودم ک آزمون کتبی قبول شدم نه تنها من ،ک خیلی دیگه رو میشناسم ک کتبی قبول شدن و تا مصاحبه رفتیم، حتی ی پارتی هم نداشتیم و با نمره رفتیم و هنوز نمیدونیم قراره بعدش باشیم یا نههه.

جوری شما نوشتید فردا هرکی مطلب شمارو بخونه فک میکنه با زد و بند رفتیم..کارنامه قبولی ها رو ببینید...
سلام سلام
Iran, Islamic Republic of
تعدادی هم نیروی شرکتی در استانداری جذب و به کارگیری شده اند لطفاً پیگیر باشید ، چرا از طریق آزمون نبوده، در قسمت خدمات و همچنین واحد فناوری اطلاعات استانداری
خسروی
Iran, Islamic Republic of
میگن ننه چهار چشمی هم. اززززموون. داددده و رردد شده بهممینن خاطر ددارهه میسوزه .چهار چشمی برررو. نکککبت.
کائنات
Iran, Islamic Republic of
از ابتدا بر تک تک پاراگراف های شما نقد وجود دارد

اگر منم جزو مصاحبه شوندگان بودم

شهادت میدهم

که این آزمون از ابتدای ثبت نام که سراسری تبلیغ شده بود و همگان مطلع بودند. تا برگزاری آزمون توسط جهاد دانشگاهی. در محل دانشگاه دولتی یاسوج تا حصول نتیجه و دعوت از پذیرفته شدگان و زمان مصاحبه حضوری که در کمال احترام و امنیت تمام (تمام مراحل ضبط می شدند) برگزار شد و ما هم مثل تمام شهرهای کشور که روال مشابهی را طی می کنند و منتظریم پس از بررسی های کارشناسی و ارسال نمرات و جمع بندی توسط جهاد دانشگاهی به اطلاع برسد

حالا چه نفاقی قراره بیفته که حقی ناحق بشه
این چه گروکشی هایی خواهد بود
حدود ۳۰۰ نفری که دعوت شدند رو ابتدا ازشون نظرخواهی کنید بعد قلم بزنید

شهادت میدهم
که همان جوان ۵۰ ساله مد نظر شما
که ما از ابتدا شاهد حضورش بودیم

با هیچ کدام از ما در طول مصاحبه فرقی نگذاشتند
و شهادت میدهم
که یک سر و گردن از همه ما بالاتر بود از جوانب علمی.تخصصی‌.فرهنگی.رزومه.

من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
به خدا دوره دولت سیزدهم دوره خیانت بی سابقه در کشور بود
استاد
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز اطلاعاتت ناقصه . از روی بغض مطلب نزن
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا ...اول برو تو سایت جهاد دانشگاهی کشور ببین بیش از چند بار مهلت ثبت نام آزمون رو تمدید کردند ، بعدش بگین چرا کسی اطلاع پیدا نکرد . این آزمون بصورت سراسری در کل کشور برگزار شد ، خواهشا قضیه اون ۱۰ نفر رو با این آزمون سراسری که برای جذب ۸۰ نفر برگزار شده جدا کنید ، والا بخدا مصاحبه هم در شرایط کاملا مطلوب برگزار شد ،
تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

تحلیل نیویورک تایمز درباره حمله اسرائیل به ایران

اسرائیل با آسیب رساندن به پدافند هوایی و سیستم راداری ایران، حمله جنگنده‌های خود به ایران ...
اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اسامی تعدادی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان منتشر شده است.
بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

بقایای موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرد (تصاویر)

تصاویری از بوستر‌های موشک‌های اسراییلی که در استان صلاح الدین عراق سقوط کرده اند منتشر ...
1