تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۵۶۷۹۶
کبنا گزارش می‌دهد

تاکتیک درخشان برای معاونت فرهنگی و مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد / خردمند رفت خوب‌پور آمد

۲
۰
تاکتیک درخشان برای معاونت فرهنگی و مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد / خردمند رفت خوب‌پور آمد
کبنا ؛معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و  امین درخشان سکان این معاونت مهم را فعلاً به جان‌محمد خوب‌پور داده است. خوب‌پور از مدیران با تجربه و با سابقه این اداره‌کل است.
به گزارش کبنا، رضا خردمند بعد از هشت سال از معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کنار رفت. در باره حضور خردمند در این معاونت و عملکردش بارها در رسانه‌ها مطالبی منتشر شد. امین کمالوندی، رضا دهبانی‌پور و امین درخشان سه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که به رضا خردمند اعتماد داشتند. با این وجود اما نقدهای زیادی بر عملکرد خردمند وارد می‌شد و ترکش‌های حضور «خردمند» در معاونت مطبوعاتی بارها به تن مدیریت دهبانی‌پور و حتی به درخشان خورد. در باره رضا خردمند به همین اندازه بسنده می‌کنیم تا وقت دیگری.
برنامه امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ برای مهمترین معاونت خود هنوز روشن نیست. اما او با آوردن خوب‌پور به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی احتمالاً روزهای پُرکاری را برای خوب‌پور در نظر دارد. خوب‌پور از مدیران قرآنی و اخلاقی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع را اغلب کارکنان و هنرمندان تأیید می‌کنند. معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکنون به دست نیروی تازه نفس افتاده و تجربه خوب‌پور نشان داده که او می‌تواند این معاونت را از هر زمان دیگری پویاتر کند.

رئیس استقرار گروه های نمایشی کشور، رئیس اداره فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل البرز، معاونت قرآنی اداره کل البرز، معاون آموزشی و پژوهشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فردیس، مشاور اجرائی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی و رئیس اداره امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوابق جان‌محمد خوب‌پور است.
 به گزارش کبنا، طی مراسمی و با حکم امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ «جانمحمد خوب پور» به عنوان «سرپرست معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از زحمات « رضا خردمند » معاون سابق تجلیل شد.
امین درخشان ضمن قدردانی و پاس داشت زحمات خردمند در معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل بیان داشت: از لحاظ کاری پایبنده و هم نسبت به احترام همکاران به عنوان یک اولویت یک انسان اخلاق مدار و الگوی دیگران کارکنان بودند.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان افزود: در طول معاونتش حوزه فرهنگ به دستاورد‌های ارزشمندی دست پیدا کرد و همواره سعی و تلاشش در این حوزه ستودنی بوده است.
معاونت سابق فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت: در زمان تصدی بیش از ۶ نمایشگاه کتاب که بزرگترین و مهمترین رویداد فرهنگی در استان برگزار شد.
خردمند بیان داشت: در برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد فرهنگی و مطبوعاتی از برگزیدگان و منتخب کشوری بوده‌ایم.

وی با گزارش عملکرد خود در طول هشت سال معاونت خود بیلن داشت: کتاب فروش‌ها از ۵ باب به ۵۵ باب افزایش پیدا کرد و همچنین چاپخانه‌ها، انتشاراتی، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها با افزایش روبه رو شدند و ساماندهی به عمل آمد.
جانمحمد خوب پور سرپرست جدید معاونت فرهنگی و مطبوعاتی در این مراسم بیان داشت: حوزه فرهنگ مدیریت چالش هاست یکی از سخت‌ترین جا‌های یک مدیر می‌تواند توان خودش را ارائه دهد این حوزه است.
وی گفت: با وجود این چالش‌های رضا خردمند با مدیریت و برنامه‌ریزی پشت سر گذاشتند و فضای فرهنگ پر از مهربانی و همدلی است.
پیش از این خردمند بیش از ۸ سال مسئولیت معاونت فرهنگی و مطبوعاتی را بر عهده داشت که با پایان ماموریت، ‌ایشان به اداره کل آموزش و پرورش برگشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
داریم به سمت اسلامی شدن اداره کل پیش میریم
احسنت به آقای درخشان
بهراد
Iran, Islamic Republic of
بهترین تصمیم ممکن بود آرزوی توفیق دارم
بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

بایدن به دنبال ارتباط با ایران؛ بدون برجام

«بایدن به دنبال مذاکره با تهران است اما بدون برجام»؛ این جمله از سوی یکی از رسانه‌های ...
آمریکا به دنبال برجام پلاس

آمریکا به دنبال برجام پلاس

اگر برجامی وجود نداشته باشد از نظر غربی‌ها به منزله دستیابی به سلاح اتمی است و آمریکایی‌ها ...
صفر یا 400 هزار میلیارد

صفر یا 400 هزار میلیارد

  سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بعد از نشست مشترک  این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه ...
1