کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تاکتیک درخشان برای معاونت فرهنگی و مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد / خردمند رفت خوب‌پور آمد

19 دی 1401 ساعت 12:40

معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و  امین درخشان سکان این معاونت مهم را فعلاً به جان‌محمد خوب‌پور داده است. خوب‌پور از مدیران با تجربه و با سابقه این اداره‌کل است.


معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و  امین درخشان سکان این معاونت مهم را فعلاً به جان‌محمد خوب‌پور داده است. خوب‌پور از مدیران با تجربه و با سابقه این اداره‌کل است.
به گزارش کبنا، رضا خردمند بعد از هشت سال از معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کنار رفت. در باره حضور خردمند در این معاونت و عملکردش بارها در رسانه‌ها مطالبی منتشر شد. امین کمالوندی، رضا دهبانی‌پور و امین درخشان سه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که به رضا خردمند اعتماد داشتند. با این وجود اما نقدهای زیادی بر عملکرد خردمند وارد می‌شد و ترکش‌های حضور «خردمند» در معاونت مطبوعاتی بارها به تن مدیریت دهبانی‌پور و حتی به درخشان خورد. در باره رضا خردمند به همین اندازه بسنده می‌کنیم تا وقت دیگری.
برنامه امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ برای مهمترین معاونت خود هنوز روشن نیست. اما او با آوردن خوب‌پور به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی احتمالاً روزهای پُرکاری را برای خوب‌پور در نظر دارد. خوب‌پور از مدیران قرآنی و اخلاقی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع را اغلب کارکنان و هنرمندان تأیید می‌کنند. معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکنون به دست نیروی تازه نفس افتاده و تجربه خوب‌پور نشان داده که او می‌تواند این معاونت را از هر زمان دیگری پویاتر کند.

رئیس استقرار گروه های نمایشی کشور، رئیس اداره فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل البرز، معاونت قرآنی اداره کل البرز، معاون آموزشی و پژوهشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فردیس، مشاور اجرائی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی و رئیس اداره امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوابق جان‌محمد خوب‌پور است.
 به گزارش کبنا، طی مراسمی و با حکم امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ «جانمحمد خوب پور» به عنوان «سرپرست معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از زحمات « رضا خردمند » معاون سابق تجلیل شد.
امین درخشان ضمن قدردانی و پاس داشت زحمات خردمند در معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل بیان داشت: از لحاظ کاری پایبنده و هم نسبت به احترام همکاران به عنوان یک اولویت یک انسان اخلاق مدار و الگوی دیگران کارکنان بودند.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان افزود: در طول معاونتش حوزه فرهنگ به دستاورد‌های ارزشمندی دست پیدا کرد و همواره سعی و تلاشش در این حوزه ستودنی بوده است.
معاونت سابق فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت: در زمان تصدی بیش از ۶ نمایشگاه کتاب که بزرگترین و مهمترین رویداد فرهنگی در استان برگزار شد.
خردمند بیان داشت: در برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد فرهنگی و مطبوعاتی از برگزیدگان و منتخب کشوری بوده‌ایم.

وی با گزارش عملکرد خود در طول هشت سال معاونت خود بیلن داشت: کتاب فروش‌ها از ۵ باب به ۵۵ باب افزایش پیدا کرد و همچنین چاپخانه‌ها، انتشاراتی، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها با افزایش روبه رو شدند و ساماندهی به عمل آمد.
جانمحمد خوب پور سرپرست جدید معاونت فرهنگی و مطبوعاتی در این مراسم بیان داشت: حوزه فرهنگ مدیریت چالش هاست یکی از سخت‌ترین جا‌های یک مدیر می‌تواند توان خودش را ارائه دهد این حوزه است.
وی گفت: با وجود این چالش‌های رضا خردمند با مدیریت و برنامه‌ریزی پشت سر گذاشتند و فضای فرهنگ پر از مهربانی و همدلی است.
پیش از این خردمند بیش از ۸ سال مسئولیت معاونت فرهنگی و مطبوعاتی را بر عهده داشت که با پایان ماموریت، ‌ایشان به اداره کل آموزش و پرورش برگشت.

بیشتر بخوانید:
"خوب پور"سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد


کد مطلب: 456796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/456796/تاکتیک-درخشان-معاونت-فرهنگی-مطبوعاتی-کهگیلویه-بویراحمد-خردمند-رفت-خوب-پور-آمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1